Aktuality -> IT Business - 30. 9. 2016

Apple a Deloitte budou spolupracovat na vývoji služeb pro zařízení iPhone a iPad

Společnosti Apple a Deloitte oznámily strategické partnerství, v rámci kterého budou spolupracovat na vývoji operačního systému iOS pro mobilní zařízení Apple a iPad. Společnost Deloitte nově vytváří oddělení služeb orientovaných na Apple, které je vůbec prvním svého druhu. V tomto oddělení je více než 5 000 tisíc odborníků zaměřených výhradně na pomoc podnikům při přeměně svého fungování v celé šíři, tedy v činnostech sahajících od přímého styku se zákazníkem jako jsou prodej, provozní služby či nábor nových zaměstnanců až po výzkum a vývoj, řízení zásob a back-office systémy.



Apple a Deloitte budou také spolupracovat na rozvoji nové nabídky služeb poskytovaných poradenskou součástí firmy Deloitte, která ponese název EnterpriseNext. Tato oddělení se zaměří na pomoc klientům s cílem plného využití ekosystému iOS včetně hardwaru, softwaru a služeb ve svém vlastním pracovním prostředí. Nová nabídka služeb tak zákazníkům napomůže při objevování co nejefektivnějších možností ve svém oboru a pomůže při rychlém vývoji řešení na míru za pomoci rychlé prototypizace.

Služba EnterpriseNext, kterou bude poskytovat poradenská část společnosti Deloitte, konkrétně Deloitte Consulting, nabídne podnikům odborné znalosti a dovednosti ve více než 20 oborech. Konkrétně zákazníkům nabízí:

  • Hodnotové mapy podniku pod názvem EnterpriseNext Value Map pro operační systém iOS, které napomohou vytyčit co nejefektivnější možnosti využití iPhonu a iPadu v příslušném oboru, sjednotit mobilní příležitosti a stanovit prioritu digitálních zdrojů.
  • Školení EnterpriseNext zaměřená na iOS, jejichž cílem bude rychlé převedení myšlenek v podobě prototypů do řešení v systému iOS odpovídajících konkrétním potřebám.
  • Architekti, designéři a inženýři pro system iOS a jejich přímé zastoupení ve studiích Deloitte Digital po celém světě — cílem je vytvářet jednoduše využitelné a vysoce kvalitní nativní aplikace, které bez problémů propojí stávající podnikové platformy jako ERP, CRM, analytiku a HR.

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.