facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Archiv zpráv

IT Business - 6. 11. 2018

Do datasapiens vstoupila skupina českých investorů

Do datasapiens vstoupila skupina českých investorů
Do společnosti datasapiens vstupuje skupina investorů. Společnost datasapiens založili v roce 2015 čtyři partneři, kteří spolupracovali na rozvoji obchodní sítě Tesco v evropském regionu. Zabývá se big data analýzou a monetizací obchodních a zákaznických dat retailových řetězců. Služby společnosti jsou dnes využívány v osmi zemích, mimo Česka a Slovenska také v Maďarsku, Srbsku, Holandsku, Švýcarsku či Norsku. Mezi její klienty patří oděvní řetězec Marks and Spencer, síť benzínových...  více
 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

Komunikace a sítě - 6. 11. 2018

České Radiokomunikace otevírají regionální datové centrum v Ostravě

České Radiokomunikace otevírají regionální datové centrum v Ostravě
Společnost České Radiokomunikace (CRA), poskytovatel cloudových a telekomunikačních služeb firmám, oznámila otevření nového datového centra. Po Brně, Zlíně a Pardubicích nové datové centrum vzniklo v areálu vysílače Ostrava-Hošťálkovice. CRA tak pokračují ve své strategii budování regionálních datových center s využitím svých existujících objektů a infrastruktury po celém území ČR.  více
 

Čím se sklad stává opravdu řízeným?

WMS je základním předpokladem efektivního řízení skladu

Čím se sklad stává opravdu řízeným?
Pod pojmem WMS si v současnosti mnoho lidí představuje pouze práci se skladovými pozicemi a čárovými kódy snímanými prostřednictvím skladových terminálů. WMS (Warehouse Management System) je však především systémem pro řízení činnosti skladu. Tím se rozumí zejména řízení skladových procesů, řízení tak zvané fronty práce skladníků a řízení jejich priorit. Základním předpokladem efektivního řízení skladu je podrobné zmapování veškerých procesů, které...  více
 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

Faktory výběru vhodného ERP systému

Faktory výběru vhodného ERP systému
Podnikové informační systémy, přesněji systémy plánování podnikových zdrojů (odtud ERP – Enterprise Resource Planning), dnes integrují procesy firmy napříč různými činnostmi a odvětvími. Rozmanitost systémů a jejich nabídek může značně komplikovat volbu vhodného řešení. V tomto článku proto shrnuji oblasti, které podle našich zkušeností v současné době hrají při výběru nového systému nejdůležitější roli.  více
 

Naši zákazníci získávají systém, se kterým mohou růst a expandovat

říká Petr Schaffartzik, ředitel systémové integrace K2 atmitec

Naši zákazníci získávají systém, se kterým mohou růst a expandovat
Vaše společnost přichází každý rok s novou verzí informačního systému K2. Vždy s originálním označením a řadou novinek. Jak se bude jmenovat letošní verze a jaké zásadní inovace přináší?  více
 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

Hardware - 4. 11. 2018

Konica Minolta představila unikátní all-in-one řešení Workplace Hub

Konica Minolta představila unikátní all-in-one řešení Workplace Hub
Konica Minolta uvedla na český trh unikátní all-in-one řešení, které je zaměřeno na potřeby malých a středních, kterým pomůže s digitální transformací a zjednoduší stávající IT infrastrukturu. Zařízení s inovativní technologii Workplace Hub (WPH) jsou určena ke sjednocení podnikového IT a firmám umožní snížit náročnost správy stávající IT infrastruktury i náklady s ní spojené, zvýšit bezpečnost dat a efektivitu...  více
 
IT společnost - 2. 11. 2018

Tiskárny Canon našly nový domov v dalších neziskovkách

Tiskárny Canon našly nový domov v dalších neziskovkách
Společnost Canon pokračuje ve svém projektu Kopírka hledá kancelář, v jehož rámci rozdává použitá kancelářská zařízení neziskovým organizacím, aby mohly dále pomáhat. V letošním letním kole projektu našly tiskárny svůj nový domov například v ostravském Centru pro rodinu a sociální péči nebo v organizaci Pomocné tlapky ze Starého Plzence, která se věnuje výcviku psů pro tělesně postižené. Dále také v Centru D8, jež pomáhá ohroženým rodinám a dětem v Ústeckém i Středočeském...  více
 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

Analýzy - 2. 11. 2018

Kdy dosáhne český trh e-commerce čtvrt bilionu korun?

Kdy dosáhne český trh e-commerce čtvrt bilionu korun?
Podíl online nakupování na celkovém obratu maloobchodu činí v České republice zhruba 10 %, přitom ve Velké Británii je to již 19 %. Český trh e-commerce zároveň už několik let po sobě vykazuje velmi slušné tempo růstu - meziročně o 15 až 20 %. A tento trend zatím nijak výrazně nezpomaluje.  více
 

Nová verze řešení GFI Archiver 14 pro archivaci e-mailů

Nová verze řešení GFI Archiver 14 pro archivaci e-mailů
Společnost GFI Software uvedla novou verzi svého řešení pro archivaci e-mailů GFI Archiver 14, které je vhodné pro malé a středně velké podniky (SMB). Verze 14 přináší možnost ukládat veškeré informace spojené s elektronickou poštou do jednoho centrálního úložiště, jednodušší přechod na nový licenční model GFI Unlimited a rychlejší vyhledávání.  více
 

Vistagy oživí fotografie nejen u produktů v e-shopech

Vistagy oživí fotografie nejen u produktů v e-shopech
Český startup Vistag spustil naostro (po čtyřměsíčním pilotním programu) systém pro oživování fotografií. Vistag přináší zejména e-shopům, ale také mediálním domům a všem tvůrcům online obsahu způsob označování fotografií (tagování), kterému jsme si přivykli na sociálních sítích Facebook a Instagram. Tagy umožňují rozšířit informace o tom, co je na fotografiích zobrazeno, a po najetí kurzoru myši rozšířit informace o objektech...  více