eWay-CRM
google plus
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Banky a finanční organizace

clanky Banky a finanční organizace: články

Big Data v bankách a různé přístupy k nim

Big Data v bankách a různé přístupy k nim
Asi každý si všiml, že objem dat generovaných a ukládaných v různých odvětvích lidské činnosti se řádově zvyšuje. Kde před lety stačily megabyty, máme nyní problémy s gigabyty, o dalších řádech, tera/peta ani nemluvě. Big Data je proto stále frekventovanější termín. Problém s jeho definicí je ten, že pro každou organizaci znamená něco jiného. Obecně lze říci, že pojmem Big Data se označují soubory dat, které nelze spravovat a zpracovat běžnými softwarovými nástroji v rozumném čase. Nemusí však jít pouze o velikost dat, ale často jde o jejich složitost, (ne)strukturu a umístění. Ač bylo ba... více »

(Ne)bezpečnost internetového bankovnictví v ČR

(Ne)bezpečnost internetového bankovnictví v ČR
Vzhledem k vysoce citlivé povaze dat přenášených při komunikaci s portály internetového bankovnictví po síti je pro jejich ochranu zásadní korektní nastavení všech bezpečnostních mechanismů užívaných na straně serveru. Dalo by se tedy očekávat, že nastavení kryptografických protokolů bude věnována maximální pozornost a jejich konfigurace bude vždy odpovídat standardům, které by se daly označit za best practice. Ne vždy tomu tak ale je, což dokazují nejen průzkumy zabezpečení portálů internetového bankovnictví v zahraničí, ale také analýza provedená specialisty společnosti Alef Nula na českém trhu.
... více »

Prevence online fraudu a kybernetických incidentů

Prevence online fraudu a kybernetických incidentů
Rok 2017 a léta následující se ponesou ve znamení digitalizace – společenského procesu, při němž jsou, zjednodušeně řečeno, zákazníkům přinášeny služby a další hodnoty prostřednictvím kombinace různých online a mobilních kanálů a také různých zařízení a dalších online služeb. Přístupnost služeb se ale zvyšuje nejen pro koncové zákazníky, klienty bank a finančních institucí, ale i pro kybernetické útočníky.
Automatizace útoků a využití umělé inteligence k úrokům Online fraud je důsledek kybernetických incidentů. V principu se vždy jedná o krádež identity, jíž je dosaženo ja... více »

Trendy v bankovnictví jdou ruku v ruce s rozvojem technologií

Trendy v bankovnictví jdou ruku v ruce s rozvojem technologií
Trendy v bankovnictví jdou jako v mnoha jiných oborech ruku v ruce s rozvojem technologií a následnými požadavky zákazníků. Tlak na vysokou ekonomickou efektivitu stejně jako značná očekávání klientů a v neposlední řadě rostoucí míra státních regulací je pro banky značně stresující. Aby si ve vysoce konkurenčním prostředí vydobyly dostatečný prostor pro svůj business, musí obstát ve využívání nových technologií. Zřetelně dnes můžeme vidět, že velký důraz v rozvoji svých služeb kladou banky na mobilní technologie (Mobile First), digitalizaci koncových služeb, řízení obchodní... více »
akce Banky a finanční organizace: Konference, semináře, školení, ...
akce

Odhalování praní špinavých peněz pomocí data miningu

Odhalování praní špinavých peněz pomocí data miningu
Praní špinavých peněz škodí společnosti mnoha způsoby. Největší škody přináší fakt, že legalizované prostředky jsou zdrojem pro další zločineckou činnost a její rozvoj. Zločinecká činnost narušuje státní organizaci a snižuje důvěru země a tím i její atraktivitu pro mezinárodní investory. Celkově ztěžuje existenci jakémukoliv legálnímu ekonomickému subjektu.
V posledních letech se ke kriminálním hrozbám výrazně přidalo riziko mezinárodního terorismu. Teroristické organizace také potřebují prostředky získané ze své činnosti přeměňovat za zboží či služby pro rozvoj svých aktivit. Výsledkem j... více »

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven
Získat a udržet si zákazníky je výzva pro každý podnik. Platilo to i v minulosti a dnes to platí dvojnásob. V sektoru pojišťoven je situace o to komplikovanější, že náklady na prodej bývají vysoké a efektivita prodeje nízká. Tím spíš je nutné řídit vztahy se zákazníky na špičkové úrovni.
Roztroušenost dat snižuje retenci zákazníků Pojišťovny se dlouhodobě řadí ke skupině firem, které jsou nejvíce ohrožené poškozením či ztrátou integrity dat o svých zákaznících. Proč právě ony? Zpravidla využívají velké množství izolovaných informačních systémů, jejichž počet roste s k... více »

Jsi moje banka, tak mě bav!

Jsi moje banka, tak mě bav!
Finanční sektor je jedním z nejvíce digitalizovaných odvětví. Při styku s klienty v něm tedy hodně záleží na aplikacích. A to nejen na poskytované funkcionalitě, ale i na emocích a celkovém zážitku. Co nového nám v oblasti uživatelského zážitku (UX) chystají finanční instituce?
Grafické rozhraní bankovních aplikací má za sebou poměrně dlouhý vývoj. První klientské aplikace u nás vznikly koncem 90. let a od té doby se zdokonalovaly. Dnes je situace poměrně dobrá – většina bank si na UX dává záležet a svým klientům poskytuje profesionálně navržené webové i mobilní a... více »

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)

Lead Management - kontaktní centrum jako generátor obchodních příležitostí

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)
Klíčovým předpokladem pro podnikatelský úspěch je získání zákazníků a maximální vytěžení současných i budoucích obchodních příležitostí. Konkurence je silná ve všech vertikálách a bez proaktivního přístupu mají firmy situaci velmi obtížnou. Jedním z prvků, které mohou udržení zákazníků i maximalizaci prodejů efektivně podpořit je tzv. lead management. Za tímto spojením se skrývají nástroje, pravidla a postupy, které společně umožňují efektivně pracovat s obchodními příležitostmi a ideálním způsobem o nich komunikovat s existujícími i potenciálními klienty.
Obchodní pří... více »

Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra

Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra
Boj o zákazníky – a to nejen v on-line prostředí – je stále tvrdší. Je proto s podivem, jak málo elektronické obchody a produktové weby využívají komplexní přístup k návštěvníkům včetně vyhodnocování jejich aktuálního chování a přijetí odpovídajícího postupu pro maximalizaci zisku. Čím více může firma přesněji zacílit na aktuální potřeby potenciálního zákazníka, tím je větší šance, že dojde k uskutečnění ochodu. Fakt sice všeobecně známý, ale jen málokdo si uvědomuje, co vše se za ním skrývá. Tedy i to, že obchodník proaktivně nabídne zákazníkovi pomoc. Takovou, která bude věcně i č... více »

Hlasová biometrie pomáhá klientovi i operátorovi

Hlasová biometrie pomáhá klientovi i operátorovi
Biometrie, tedy využití jedinečných biologických charakteristik člověka pro oblast bezpečnosti, byla ještě před deseti patnácti lety spíše otázkou sci-fi příběhů než každodenního života. Dnes je ale situace jiná a s biometrií se setkáváme stále častěji. Jedním z biometrických prvků, který je možno využít například pro vzdálené ověřování volajícího, je lidský hlas. Pojďme si tedy stručně představit tzv. hlasovou biometrii.
Kontaktuje-li klient zákaznickou linku, má zpravidla nějaký problém, který potřebuje vyřešit a v průběhu komunikace se pochopitelně chce vyhnout zbytečným zdržením. Mezi nejvíce otravu... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5
Ceník inzerce portálu SystemOnLine