- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Archiv zpráv
IT Business - 25. 2. 2008
Ness Czech hlásí růst tržeb
Česká pobočka IT společnosti Ness dosáhla v loňském roce tržeb ve výši téměř 968 milionů korun, což představuje 29% meziroční nárůst. Největší nárůstu bylo v loňském roce dosaženo v oblasti finančnictví, ulitit a veřejné správy. Firma realizovala několik zakázek pro skupinu ČEZ v Rumunsku a Bulharsku, pro Český úřad zeměměřický a katastrální (ČÚZK)... více
AI a Business Intelligence, IT Projekty - 25. 2. 2008
GIST Controlling ve společnosti KOSKA
Společnost KOSKA Unhošť, provozující velkoobchody s plynařským, topenářským a vodoinstalačním materiálem, zahájila v únoru 2008 spolupráci se společností GIST při implementaci systému GIST Controlling. Díky tomuto projektu dochází k efektivnímu využití dat ze systému... více
CRM systémy, Podnikové aplikace a služby - 24. 2. 2008
Proč integrovat CRM s kontaktním centrem?
Termín kontaktní centrum mají klienti asociovaný s příjemnou slečnou, která působí možná trošku afektovaně. Vedoucí marketingu si hned vzpomene na komunikační kanál, který se jí těžko kontroluje. Top managementu přijde jako první na mysl negativní slovní spojení zdroj nákladů.
Aby management při pomyšlení na kontaktní centrum přemýšlel v termínech jako zdroj příjmů, nebo dokonce strategická výhoda, je nevyhnutelná jeho integrace s CRM systémem. Jejím prostřednictvím se zajistí propracovanější a efektivnější pracovní procesy a tím i vyšší kvalita služeb poskytnutých... více
IT společnost - 22. 2. 2008
Personální změna ve společnosti aplis.cz
Společnost aplis.cz posílila od 1.2.2008 svůj management team o Ing. Jaroslava Lubase. Jaroslav Lubas bude ve společnosti aplis.cz zastávat nově zřízenou pozici Online services manager , ve které bude mít zodpovědnost za rozvoj poskytování online služeb a řízení nově vytvořeného oddělení aplis online services . Toto oddělení bude zajišťovat především činnosti spojené s outsourcingem e-commerce nástrojů, např. Catalog Exchange, Internet Catalog, Internet procurement. Další činnosti budou zahrnovat podporu provozu ASP aplikací aplis, tvorbu webového designu a grafiky na zakázku a rovněž vlastní on-line prodej. Jaroslav Lubas má dlouholeté zkušenosti ze společnosti Globus ČR, kde zastával vedoucí pozici při realizaci projektu eGlobus a současně působil i jako interní lektor.
Hardware - 22. 2. 2008
SGI bude "zelenější"
Společnost SGI rozšířila svůj dlouhodobý příslib ohledu na životní prostředí přistoupením ke sdružení Climate Savers Computing Initiative. CSCI je neziskové sdružení spotřebitelů, obchodních společností a organizací... více
IT Business - 22. 2. 2008
HP hlásí nárůst tržeb
Společnost HP oznámila finanční výsledky za první fiskální čtvrtletí, které skončilo 31. ledna 2008. V tomto období dosáhla čistých tržeb ve výši 28,5 miliardy dolarů, což je 13% nárůst proti stejnému období minulého roku a 8% nárůst, pokud se zohlední účinky změn měnových kurzů. GAAP provozní zisk za první čtvrtletí činil 2,6 miliardy dolarů a rozředěný zisk na akcii podle principů GAAP 0,80 dolaru, což představuje výrazný nárůst... více
Komunikace a sítě - 22. 2. 2008
Cenově dostupné řiditelné L2 přepínače
Nově uvedené řiditelné L2 přepínače D-Link DES-3028P a DES-3052P umožňují díky cenové dostupnosti vytvářet efektivní a bezpečné úsekové sítě většímu počtu malých a středních podniků. S těmito přepínači mohou organizace snadno optimalizovat svoje sítě na maximální výkon například díky vysoké hustotě portů, čtyřem gigabitovým uplinkům,... více
Analýzy - 21. 2. 2008
Čechy frustrují zastaralá call centra
Spotřebitelé nemají rádi automatizované systémy pro obsluhu zákazníků
Z průzkumu společnosti Genesys Telecommunications Laboratories vyplynulo, že spotřebitelé nemají rádi automatizované systémy pro obsluhu zákazníků, pokud jsou k jejich používání nuceni za každou cenu. Vymačkávání nepřehledných voleb při komunikaci s call centry označilo za frustrující 57 procent respondentů.... více
Událost týdne - 21. 2. 2008
Spouštíme zasílání SystemNEWS Professional
Vážení čtenáři, dnes Vám do e-mailových schránek přichází první vydání SystemNEWS Professional. Jak samotný název signalizuje, jedná se o zprávy cílené na IT profesionály, které v rozšířené podobě nacházíte i v IT Systems, v rubrice IT Professional. Pokud zjistíte, že... více
IT společnost - 21. 2. 2008
Společnost EMC posílila o nové manažery
Česká pobočka společnosti EMC posílila svůj tým o nové manažery pro podporu obchodní a marketingové činnosti na tuzemském trhu. David Matějů (35), Commercial Technology Consultant (technologický konzultant pro komerční sféru), vystudoval sociologii na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Poté pracoval pro různé společnosti v oblasti vývoje software (AVIT, Computer Associates, Compaq Computer) jako konzultant pro rozvoj obchodu a prodeje technologií. Před angažmá ve společnosti EMC působil David Matějů ve společnosti Oracle Czech, kde byl zodpovědný za předprodejní podporu aplikačního serveru, portálových technologií a integrace. Ve svém volném čase se Matějů věnuje cestování, k jeho dalším koníčkům patří hudba a motokáry. více