- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Siebel CRM doplněn o nové aplikace
Společnost Oracle oznámila novou verzi řešení Oracle Siebel CRM 8.1.1, která poskytuje oborově specifická řešení pro samoobslužné funkce a robustní správu věrnostních programů. V druhé zásadní verzi řešení Siebel CRM za poslední dva roky v rámci programu Applications Unlimited doplnil Oracle součást Siebel Self-Service o J2EE aplikace Siebel eSupport a Siebel eCommerce. Nové aplikace postavené na platformě Oracle Fusion Middleware rozšiřují možnosti využití řešení Siebel CRM o webový kanál s komfortním uživatelským prostředím a výhodnými náklady na vlastnictví.

Siebel CRM 8.1.1 nyní poskytuje oborově specifické samoobslužné funkce pro komunikace a veřejný sektor, širší využití vícekanálových aplikací jako Siebel Chat a hlubší, komplexnější vyhledávací funkce. Nové funkce aplikace Siebel Loyalty ve verzi 8.1.1 podporují celý životní cyklus zákaznického věrnostního programu. Zahrnují přihlašování a správu členství, načítání a vyplácení věrnostních bodů, členské služby, správu partnerů a správu obchodních akcí. Nové funkce aplikace Siebel Marketing ve verzi 8.1.1 poskytují všem členům marketingové organizace praktické informace, na jejichž základě mohou jednat. Automatizují různé marketingové procesy od strategie a plánování přes vícekanálovou odezvu až po správu obchodních příležitostí.
Siebel Sales 8.1.1 nabízí zdokonalené uživatelské rozhraní pro intuitivnější a jednodušší práci. Byly rozšířeny funkce pro vytváření obchodních předpovědí, aby měly obchodní týmy flexibilitu spravovat a sdílet mezi sebou předpovědi a provádět ad hoc úpravy na podporu dosažení plánovaných kvót. Siebel CRM 8.1.1 obsahuje novou funkci registrace obchodních případů, jež poskytuje lepší přehled o zakázkách obchodních partnerů a v důsledku umožňuje dosáhnout větší efektivity partnerského kanálu.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 7.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... |
| 11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
| 13.11. | Update Conference Prague 2025 |








