Archiv zpráv

Ověřování zahraničních elektronických dokumentů

Ověřování zahraničních elektronických dokumentů
Portál SecuStamp.com provozovaný firmou Software602 začal poskytovat službu kontroly platnosti elektronických originálů podepsaných zaručenými podpisy i z jiných zemí EU. Ke zjištění stavu dokumentu stačí dvě kliknutí. Pro nekomerční použití je služba k dispozici zdarma. Ověřování v rámci portálu SecuStamp.com je nejsnadnější cestou jak ověřit platnost elektronického podpisu. Pro uživatele, který není počítačovým expertem a nevyzná se v legislativních detailech, představuje...  více
 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

Nové řešení šifrování disků Lenovo

Nové řešení šifrování disků Lenovo
Společnosti Lenovo a WinMagic uvedly řešení šifrování celého disku SecureDoc pro Lenovo. Toto řešení se postará o centrální správu nových pevných disků s vestavěným šifrováním, které splňují normu Opal společnosti Trusted Computing Group. Notebooky Lenovo ThinkPad a stolní počítače Lenovo ThinkCentre budou mezi prvními PC, které nabídnou standardní Opal FDE disky a tak i vyšší úroveň zabezpečení a správy pro IT administrátory. SecureDoc také poskytuje plně spravovatelné softwarové šifrování pro PC bez pevných disků s vestavěným...  více
 

EMC uvádí systém Avamar 6.0

EMC uvádí systém Avamar 6.0
Společnost EMC uvedla softwarový systém pro deduplikační zálohování EMC Avamar 6.0. Toto nové vydání poprvé přináší integraci s deduplikačními úložnými systémy EMC Data Domain a nabízí výkonné nové funkce ochrany v prostředích VMware. Integrace systémů Avamar a Data Domain je zajištěna pomocí softwaru EMC Data Domain Boost, který je nyní integrován v klientech systému Avamar na úrovni zásad. Software DD Boost umožňuje systému Avamar centrální správu zálohování, obnovy a replikace...  více
 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

Když s vámi spadne letadlo...

aneb Proč je ERP silnější než tužka a papír

Když s vámi spadne letadlo...
Proč je projektové řízení zapotřebí při každé činnosti? Zabezpečuje nejen klid při realizaci a přehlednost jednotlivých částí projektu, ale hlavně vysokou pravděpodobnost dosažení stanoveného cíle a zisku. Projekt nemusí znamenat rozsáhlou činnost trvající několik měsíců. Projektové řízení se vyplatí se i při plánování pravidelných porad či vzdělávání zaměstnanců. Přesto stále řada firem „projektově řídí“ pomocí barevné tabulky, zvýrazňovačů a nalepovacích papírků. Kde vidí hlavní výhodu využití plánovaní přímo v ERP systému...  více
 

Nová verze Intelligent Power Manager

Lepší monitoring a správa serverů klastrech

Nová verze Intelligent Power Manager
Společnost Eaton Corporation uvádí novou verzi 1.14 svého softwaru Intelligent Power Manager. Ten poskytuje IT správcům rozšířené funkce monitorování a správy serverů v klastrech v rámci aplikace VMware’s vSphere pro virtualizovaná prostředí. Software Intelligent Power Manager dnes umožňuje správcům IT a datových center rychle monitorovat a administrovat všechna svá napájecí zařízení na virtuální datové síti z konzoly vCenter serveru, bez nutnosti otevírat mnoho obrazovek různých...  více
 
IT společnost - 26. 4. 2011

OKIN jmenoval výkonného ředitele

OKIN jmenoval výkonného ředitele
Výkonným ředitelem OKIN OUTSOURCING, divize společnosti OKIN GROUP, se stal Radomír Sabela. Ve své funkci bude vést rozvoj outsourcingu v České republice a ve střední a východní Evropě, řídit implementaci nových produktů a procesů a zajišťovat dodávku služeb klientům. Radomír Sabela přichází ze společnosti Accenture, kde budoval a vedl dodavatelská centra outsourcingových služeb ve střední a východní Evropě (Praha, Bratislava, Varšava, Bukurešť). V minulosti rovněž působil jako CEO ve Philips Česká Republika a také jako Vice President a ředitel pro CEE u Philips Medical Systems v Hamburgu. Radomír Sabela vystudoval obor chemické inženýrství na Univerzitě Pardubice.
 
Analýzy - 26. 4. 2011

Zneužívání firemního internetu

registrují více než dvě třetiny českých podniků

Zneužívání firemního internetu
Společnost GFI Software oznámila, že podle průzkumu provedeného v dubnu 2011 mezi českými distributory a prodejci bezpečnostních řešení se nejméně dvě třetiny jejich podnikových zákazníků setkává se zneužíváním pracovního internetu svými zaměstnanci. Přitom jen minimum zákazníků se této problematice systematicky věnuje a celých 78 % ji neřeší buď vůbec, nebo řešení zatím odkládá. Průzkum ukázal, že 66 % distributorů a prodejců se setkalo se zneužíváním internetu zaměstnanci prakticky u každého zákazníka, 16 % z...  více
 

Logica spouští řešení IBRA

Řešení umožní finančním institucím splnit legislativní požadavky

Logica spouští řešení IBRA
Společnost Logica představila řešení IBRA (Insurance and Banking Reporting Architecture – architektura pro reporting bank a pojišťoven). Toto řešení umožňuje finančním institucím splnit legislativní požadavky spojené s reportingem, a to na všech trzích, kde tyto instituce působí. Architektura řešení IBRA pomůže finančním institucím vyhovět konkrétním požadavkům na reporting, ať už jde o globální požadavky, standardy EU nebo právní normy specifické pro danou zemi. Architektura IBRA byla vyvinuta tak, aby primárně umožňovala soulad...  více
 
Komunikace a sítě - 26. 4. 2011

Alcatel-Lucent OpenTouch

Nová platforma nahrazuje systémy pro správu firemní komunikace

Alcatel-Lucent OpenTouch
Společnost Alcatel-Lucent začala nabízet softwarové řešení OpenTouch pro oblast firemní komunikace a klientských služeb. Novinka dokáže propojit uživatele s různými komunikačními zařízeními a mění tak uzavřenou hlasovou komunikaci v plynulou konverzaci s využitím široké škály aplikací a služeb. OpenTouch přináší firmám výkonnější nástroj ke správě komunikace včetně podpory videohovorů, mobilních aplikací a sociálních sítí....  více
 

Monster CZ uvádí aplikaci pro Android

Hledání práce je nyní dostupné na různých platformách

Monster CZ uvádí aplikaci pro Android
Monster CZ představuje svoji aplikaci pro hledání práce pro Android, jako nejnovější přírůstek v řadě svých mobilních aplikací (program je již dostupný pro iPhone a iPad). Monster aplikaci pro Android je možné zdarma stáhnout prostřednictvím Android Market. Program poskytuje přístup k hledání práce, umožňuje prohlížet a spravovat účet Monster, včetně přístupu k dříve uloženým výsledkům hledání zaměstnání. K dispozici jsou přímé odkazy na Google Mapy, kdy aplikace umožňuje zobrazit polohu pracovní nabídky a tím ověřit,...  více