- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
ANECT jmenoval technického ředitele

Ladislav Herynek se v říjnu stal novým technickým ředitelem ve společnosti ANECT, která se zaměřuje na poskytování informačních a komunikačních řešení. Mezi jeho klíčové úkoly bude patřit řízení technické sekce poskytující technickou podporu zákazníkům v oblasti komunikační a systémové infrastruktury. Ladislav Herynek vystudoval Vyšší dopravní akademii v České Třebové a v současné době studuje Vysokou školu ekonomie a managementu. Během své profesní kariéry získal rovněž několik certifikátů, jako jsou Prince2 Foundation Examination, Microsoft Certified Systems Administrator a ITIL version 3 Foundation Examination. Herynek do ANECTu přišel v roce 2008 ze společnosti Trask solutions, kde měl jako Senior System Engineer zodpovědnost za provoz a rozvoj vnitřního informačního systému společnosti. Dále se podílel na přípravě a realizaci zákaznických projektů společnosti Trask solutions týkajících se především bankovního sektoru. V ANECTu svou kariéru započal na pozici 2nd Level Support Manager. Jeho hlavní činností bylo řízení a dohled nad poskytováním a rozvojem služeb technické podpory, spolupráce při tvorbě nabídek, spolupráce s výrobci HW/SW a partnery ANECTu a plánování rozpočtu oddělení.

| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce










