Aktuality -> IT společnost - 1. 11. 2011

ANECT jmenoval technického ředitele

Ladislav Herynek se v říjnu stal novým technickým ředitelem ve společnosti ANECT, která se zaměřuje na poskytování informačních a komunikačních řešení. Mezi jeho klíčové úkoly bude patřit řízení technické sekce poskytující technickou podporu zákazníkům v oblasti komunikační a systémové infrastruktury. Ladislav Herynek vystudoval Vyšší dopravní akademii v České Třebové a v současné době studuje Vysokou školu ekonomie a managementu. Během své profesní kariéry získal rovněž několik certifikátů, jako jsou Prince2 Foundation Examination, Microsoft Certified Systems Administrator a ITIL version 3 Foundation Examination. Herynek do ANECTu přišel v roce 2008 ze společnosti Trask solutions, kde měl jako Senior System Engineer zodpovědnost za provoz a rozvoj vnitřního informačního systému společnosti. Dále se podílel na přípravě a realizaci zákaznických projektů společnosti Trask solutions týkajících se především bankovního sektoru. V ANECTu svou kariéru započal na pozici 2nd Level Support Manager. Jeho hlavní činností bylo řízení a dohled nad poskytováním a rozvojem služeb technické podpory, spolupráce při tvorbě nabídek, spolupráce s výrobci HW/SW a partnery ANECTu a plánování rozpočtu oddělení.



 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.