Aktuality -> IT společnost - 1. 11. 2011

ANECT jmenoval technického ředitele

Ladislav Herynek se v říjnu stal novým technickým ředitelem ve společnosti ANECT, která se zaměřuje na poskytování informačních a komunikačních řešení. Mezi jeho klíčové úkoly bude patřit řízení technické sekce poskytující technickou podporu zákazníkům v oblasti komunikační a systémové infrastruktury. Ladislav Herynek vystudoval Vyšší dopravní akademii v České Třebové a v současné době studuje Vysokou školu ekonomie a managementu. Během své profesní kariéry získal rovněž několik certifikátů, jako jsou Prince2 Foundation Examination, Microsoft Certified Systems Administrator a ITIL version 3 Foundation Examination. Herynek do ANECTu přišel v roce 2008 ze společnosti Trask solutions, kde měl jako Senior System Engineer zodpovědnost za provoz a rozvoj vnitřního informačního systému společnosti. Dále se podílel na přípravě a realizaci zákaznických projektů společnosti Trask solutions týkajících se především bankovního sektoru. V ANECTu svou kariéru započal na pozici 2nd Level Support Manager. Jeho hlavní činností bylo řízení a dohled nad poskytováním a rozvojem služeb technické podpory, spolupráce při tvorbě nabídek, spolupráce s výrobci HW/SW a partnery ANECTu a plánování rozpočtu oddělení.



 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?