Archiv zpráv

MobileIron – univerzální platforma pro správu telefonů

MobileIron – univerzální platforma pro správu telefonů
Ještě před rokem se zdálo, že podniková mobilní komunikace je poměrně stabilní a jednoduchá záležitost, o kterou se podniková IT stará jen okrajově. Management používal pro mobilní e-mail zpravidla RIM BlackBerry. Střední management si vystačil se zařízeními a komunikačními nástroji od Nokie nebo Microsoftu. V podnikové mobilní komunikaci se ale během několika měsíců vše obrátilo vzhůru nohama a mobilní evoluce jen tak rychle neskončí....  více
 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

Služba iDoklad.cz pro fakturaci v cloudu

Služba iDoklad.cz pro fakturaci v cloudu
Cígler Software uvádí na trh novou on-line službu pro vedení fakturace. Systém iDoklad.cz je určený pro on-line správu fakturace zdarma, tedy především menším firmám a živnostníkům, kteří doposud fakturovali systémem papír-tužka, popř. v tabulkovém procesoru. Díky technologii cloud computingu na platformě Windows Azure mohou zájemci začít službu využívat pomocí běžného internetového prohlížeče okamžitě a po několika minutách po registraci již vystavovat profesionální faktury. Z cloud computingu čerpá iDoklad řadu dalších výhod – mobilní...  více
 
IT Business - 7. 4. 2011

Aquasoft úspěšně zvládl rok 2010

Aquasoft úspěšně zvládl rok 2010
Společnost Aquasoft dosáhla za uplynulý rok zisk před zdaněním 15,5 miliónů Kč. I přes stále přetrvávající nepříznivou situaci na trhu IT za rok 2010 se zisk firmy meziročně zvýšil o 8,5 %. Obrat firmy přesáhl 235 miliónů Kč. Pro Aquasoft je typická dlouhodobá spolupráce se zákazníky. Přes 60 % zákazníků spolupracuje s Aquasoftem více než 10 let a 80 % zákazníků více...  více
 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

IT Projekty - 7. 4. 2011

Implementace BIZ4BuildIn ve firmě PRODECO

Implementace BIZ4BuildIn ve firmě PRODECO
Společnost Navisys implementovala ve firmě PRODECO informační systém Microsoft Dynamics NAV s oborovým řešením pro projektově řízené společnosti BIZ4BuildIn od Navisys a také Microsoft SharePoint s aktivní vazbou do informačního systému. Požadavkem společnost PRODECO na nový informační systém bylo pokrytí klíčových procesů ve společnosti v rámci jednoho informačního systému. Dřívější systém neumožňoval jednoduše získávat informace pro řízení a vyhodnocování zakázek včetně přímé vazby do účetnictví a řízení cash...  více
 

Kaspersky Small Office Security v2

pro malé organizace

Kaspersky Small Office Security v2
Společnost PCS, divize DataGuard, přichází se zcela novou řadou aplikací pro firemní klientelu, určenou pro snadnou ochranu počítačů v malých organizacích Kaspersky Small Office Security v2. Zcela nová sada Kaspersky Small Office Security v2 je přizpůsobena reálným potřebám a prostředkům firem s méně než 10 zaměstnanci. Její instalace, nastavení a správa je jednoduchá a je zajištěna kompatibilita se stávajícími systémy IT.  více
 
IT společnost - 7. 4. 2011

MeeGo na Open Source Conference/LinuxExpo 2011

Před více než rokem přišly společnosti Nokia a Intel s novou otevřenou platformou pro vývojáře softwaru na mobilní zařízení. Spojením a nahrazením platforem Maemo a Moblin tak vznikl nový jednotný systém postavený na Linuxu s názvem MeeGo.  více
 

Docházkový systém Alveno Biometrix

Docházkový systém Alveno Biometrix
Společnost IReSoft uvádí na trh docházkový systém Alveno Biometrix. Systém je dodáván v praktickém balíčku all-in-one. Kvalitní čtečka na otisky prstů a čipy dokáže během méně než jediné vteřiny spolehlivě identifikovat pracovníka. Komplexní řešení Alveno Biometrix zaručuje firmám snadnou instalaci a okamžitý přehled nad docházkou zaměstnanců. Balíček totiž v sobě zahrnuje veškeré komponenty, a to čtečku s moderní biometrickou technologií, software, kabel a administrační kartu. Uživatelům je navíc k dispozici telefonická asistenční služba, která poradí v případě potíží.  více
 

Používání počítačů Apple ve firemním prostředí (4. díl)

Nástroje Apple v praxi projektového manažera

Používání počítačů Apple ve firemním prostředí (4. díl)
Jak se pracuje a spolupracuje s počítači firmy Apple v prostředí, kde téměř všichni používají Windows a kde některé základní podnikové systémy jinak než pod Windows nepracují? Jak je to se sdílením dokumentů? Jaké nástroje použít pro každodenní komunikaci? Toto jsou otázky mnohých uživatelů, kteří by rádi pracovali s počítači s jablkem ve znaku, ale zároveň musí spolupracovat s kolegy, kteří používají...  více
 

Právní otázky kolem poskytování podnikových aplikací formou služby

Právní otázky kolem poskytování podnikových aplikací formou služby
Cílem tohoto článku je seznámit čtenáře se základními úskalími užívání podnikových aplikací formou služby. S rozvojem fenoménu cloud computingu se v „oblacích“ můžeme setkat s různými službami – počínaje prostým pronájmem výpočetní kapacity až po sofistikované podnikové aplikace provozované formou privátního či veřejného cloudu, obvykle označované jako software as a service či zkráceně SaaS....  více
 

Microsoft uvolnil Small Business Server 2011

Microsoft uvolnil Small Business Server 2011
Společnost Microsoft uvolnila ke stažení zkušební verzi Small Business Server (SBS) 2011 Essentials, jednoduchého serverového operačního systému pro malé společnosti do 25 zaměstnanců. Nabízí funkce, které potřebuje každá firma - jednoduché sdílení firemních dat a tiskáren, vzdálený přístup zaměstnanců, automatické zálohování, ochranu a obnovu uživatelských dat. Verze Essentials také podporuje jednoduché propojení s online službami pro komunikaci v cloudu. Finální verze bude v prodeji od 1....  více