facebook LinkedIN LinkedIN - follow

WBI spouští cloudovou službu NAV Online

Společnost WBI Systems spustil cloudovou službu NAV Online. Službu nejvíce ocení menší společnosti a začínající podnikatelé, pro které je pořízení takto robustního podnikového systému často ekonomicky nedostupné. Nasazení cloudové služby NAV Online přinese zákazníkům nejen výrazné snížení provozních nákladů, ale ušetří také na nákupu vlastního serveru, softwarových licencí a v neposlední řadě také na samotné implementaci informačního systému. Služba je od počátku navržena tak, aby k jejímu zřízení nebylo zapotřebí asistence IT správce a její provoz bez potíží zvládli i řadoví zaměstnanci. Například aktualizace systému na legislativní změny tak proběhne zcela automaticky bez nutnosti jakéhokoli zásahu.



Před nasazením služby si mohou zákazníci službu NAV Online plně vyzkoušet v 30 denní bezplatné testovací verzi. Její součástí je i plnohodnotná technická podpora certifikovaných odborníků WBI. Zákazníci mohou také využívat školící videa o používání informačního systému NAV Online a navštívit pravidelné školení WBI ve svém technologickém centru v Říčanech u Prahy.

 

Detailní informace o službě NAV Online včetně hlavních výhod a možnosti třicetidenního testovacího provozu služby jsou k dispozici na www.navonline.cz.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.