- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
TeleCommunication Conference
proběhne 22. listopadu 2011 a naváže na předchozí ročníky
Není žádných pochyb o tom, že informační technologie prochází v posledních letech extrémně rychlým vývojem. Oblast mobility a komunikačních technologií je pak v rámci IT jednou z těch nejdynamičtějších. Trh přináší každý rok novinky, které se ještě nedávno zdály hudbou budoucnosti. Jedná se především o nástroje mobilní a týmové komunikace, videokonferencí, kontaktních center, cloudových služeb či koncových terminálů. Kromě výhod na straně koncového uživatele, který získává především flexibilitu, přináší nové komunikační prostředky společnostem možnost výrazně zefektivnit práci zaměstnanců i pracovních skupin či řešit problematiku geografické vzdálenosti mezi jednotlivými pobočkami, kontraktory, a vzdálenost od klienta.

Kromě výše uvedených přínosů jsou společnosti nuceny zavádět moderní ICT technologie i kvůli tlaku ze strany zákazníků a zaměstnanců. Zákazníci již mnohé služby spojené s flexibilní mobilní či internetovou komunikací považují za samozřejmé, a zavádění dalších inovací se může stát pro firmy důležitou konkurenční výhodou. Na straně zaměstnanců a partnerů je nutné vzít v potaz nově nastupující generaci pracovníků, zvyklých na užívání prostředků sjednocených komunikací z běžného života, kteří mají pak vysoké požadavky na jejich zapojení i ve svém profesionálním pracovním prostředí.
TeleCommunication Conference přinese přehled produktů na trhu, od videoprezenčních, teleprezenčních a VoIP řešení, přes mobilní aplikace a kontaktní centra, až po komplexní cloudové řešení Office 365. Opomenuta nebude ani otázka bezpečnosti, jelikož nové hrozby jdou se zaváděním novinek vždy ruku v ruce. Adresována bude zejména ochrana citlivých dat a bezpečný přístup k firemní infrastruktuře pro všechny zúčastněné strany při zajištění komunikace přes otevřené prostředí internetu.
Konferenční program bude doplněn o výstavní část, ve které budou moci návštěvníci diskutovat s odborníky a získat praktické rady.
TeleCommunication Conference se uskuteční 22. listopadu 2011 v kongresovém centru U Hájků v Praze. Aktuální podrobný program, profily všech partnerů a registrační formulář naleznete na www.tccon.cz.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce










