- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Archiv zpráv
ITSM (ITIL) - Řízení IT, Podnikové aplikace a služby - 21. 3. 2011
GFI uvádí nový GFI WebMonitor 2011
Společnost GFI Software ohlásila uvedení produktu GFI WebMonitor 2011, robustního nástroje pro monitoring webového přístupu, filtrování webu a webovou bezpečnost. GFI WebMonitor 2011 nabízí tradiční monitorování, filtrování a řízení internetového přístupu, přičemž v nové verzi poskytuje ještě více možností. Nová verze je obohacena o řadu inovací včetně možnosti administrátorů definovat pravidla na základě času stráveného surfováním po specifických stránkách (stanovující například limit jedné hodiny týdně na zpravodajských/sportovních... více
Podnikové aplikace a služby - 21. 3. 2011
Domény snadno dostupné přes iPhone
Doménový registrátor ACTIVE 24 spustil aplikaci umožňující držitelům zařízení iPhone, iPod Touch a iPad registraci doménových koncovek. Aplikace je dostupná zdarma všem uživatelům na distribučním portálu App Store v českém, slovenském nebo anglickém jazyce. Aplikace nabízí ověření dostupnosti a objednání 40 doménových koncovek z nabídky ACTIVE 24. Po spuštění aplikace stačí zadat jméno požadované domény, vybrat koncovku a aplikace zobrazí seznam volných i obsazených koncovek. Volné domény lze vložit do košíku, kde je rovněž... více
Nová vylepšení pro NetBackup 7
automatizují prohledávání a ochranu virtuálních strojů
Společnost představila nová vylepšení pro NetBackup 7, která zjednodušují ochranu dat ve virtuálním prostředí. Nejnovější verze přináší technologii Virtual Machine Intelligent Policy pro prostředí VMware, která automatizuje prohledávání a ochranu virtuálních strojů a současně usnadňuje prosazování stávající politiky ochrany dat. Kromě podpory pro virtuální stroje přináší NetBackup 7 zjednodušené reportování, rychlejší obnovu po havárii... více
IT společnost - 18. 3. 2011
Zahájena soutěž Best Project Management 2011
Best Project Management 2011 je 4. ročníkem prestižní soutěže, jejímž cílem je nalézt a ocenit nejlepší projektový management projektů v oblasti komerčního sektoru i státní správy v České republice a na Slovensku, ať již na straně dodavatele, odběratele, či realizátora dodávky pro odběratele, a zároveň vyvolat širší zájem odborné i laické veřejnosti o profesi projektového manažera a o project management obecně. Soutěž hodnotí projektový management podle rozsahu, průběhu... více
IT Business - 18. 3. 2011
KARAT nejúspěšnějším IBM partnerem roku
Společnost IBM Česká republika vyhlásila 10. 3. 2011 nejúspěšnější partnery uplynulého roku. KARAT Software získala ocenění nejúspěšnějšího obchodního partnera v kategorii Dodavatel podnikových aplikací, a to za nejvyšší obrat z prodeje produktů IBM. Vyhlášení proběhlo v Praze v rámci konference Univerzita pro obchodní partnery, na jejímž programu bylo nejenom představení novinek v produktové a servisní oblasti, ale i diskuze nad možnostmi vzájemné spolupráce... více
Hardware - 18. 3. 2011
Epson Discproducer PP-50
Nový automat vypálí a potiskne až 50 CD či DVD v jedné sérii
Nově představené zařízení Epson Discproducer PP-50 je určeno pro střední objemy výroby optických disků. Jedná se o cenově dostupný model, schopný zajistit výrobu až 400 disků za měsíc. PP-50 je snadno ovladatelné, plně automatizované zařízení s úsporným provozem, které nabízí kvalitní výstupy při nízkých nákladech a představuje tak praktické řešení pro organizace, které chtějí ušetřit čas a potřebují pravidelně distribuovat informace, archivovat... více
IT společnost - 17. 3. 2011
Konference Security Fórum 2011
Plná polní pro zajištění ICT bezpečnosti
Více než třetina škodlivých kódů, které známe, spatřila světlo světa v loňském roce. Zisky gangů zaměřující se na kybernetické podvody se počítají ve stamiliónech dolarů – a škody celosvětově způsobené kybernetickým zločinem jdou do miliard. Průměrný počítač obsahuje 66 programů, ale z nich je aktualizována (a tedy chráněno proti známých hrozbám) jen polovina. Dost důvodů k tomu začít brát informační bezpečnost (konečně) vážně. více
IT společnost - 17. 3. 2011
Konference ISSS 2011
Ve dnech 4. a 5. dubna 2011 se v kongresovém centru Aldis v Hradci Králové bude konat již 14. ročník konference Internet ve státní správě a samosprávě (ISSS 2011). Jako obvykle se zde setkají vrcholní politici, zástupci státních orgánů i samosprávných celků, odborníci na informatizaci veřejné správy a dodavatelé moderních technologií a služeb a budou se dva dny věnovat aktuálním otázkám souvisejícím s dalším rozvojem e-governmentu. Tato tradiční akce bude podobně jako v posledních létech doprovázena mezinárodními konferencemi LORIS (Local and Regional Information... více
AI a Business Intelligence, Podnikové aplikace a služby - 17. 3. 2011
Řešení SAP BusinessObjects 4.0
podporuje mobilní technologie a sociální sítě
Společnost SAP představila nové verze svých řešení Business Intelligence (BI) a Enterprise Information Management (EIM) z rodiny SAP BusinessObjects, které přinášejí in-memory computing, optimalizaci pro mobilní klienty a integraci sociálních médií. Integrace sociálních služeb dodává výstupům další kontext. Dovoluje vzít v úvahu informace a hlavně trendy a nálady vyjadřované na sociálních sítích a ve výstupech je zohlednit. In-memory computing zase umožňuje získat výsledky analýz dat v reálném čase a technologie Sybase... více
IT Projekty - 17. 3. 2011
Horec a BlueGastro pro hotel Pokrok
Management hotelu Pokrok se rozhodl pro implementaci informačních systémů BlueGastro a Horec z produkce Asseco Solutions. Systém BlueGasto byl v hotelu Pokrok implementován na přelomu let 2009 a 2010. Hlavními důvody po jeho pořízení byla potřeba optimalizace řízení, nutnost kontroly inkasních míst, potřeba kontroly a inventury skladů a konečně potřeba informací o prodejnosti výrobků, o cenách a podobně. Implementace systému BlueGastro byla dokončena na jaře roku 2010 a systému Horec podzim... více