Aktuality -> IT Projekty - 20. 2. 2012

Česká spořitelna nabízí SERVIS 24 pro iPhony

Společnost Cleverlance vyvinula pro Českou spořitelnu systémové řešení umožňující jejím klientům využívat telefony iPhone pro realizaci bankovních operací. Aplikace dále umožňuje získávání důležitých informací o bance, jako jsou polohy bankomatů a poboček, navigace k nim či otevírací doba poboček. Součástí řešení a současně jeho novinkou je funkce Složenka, díky které mohou zákazníci České spořitelny jako první bankovní klienti v České republice platit složenky pomocí aplikace. Tato funkce je možná prostřednictvím skenování, díky kterému se číselné údaje na složence během okamžiku samy převedou do platebního příkazu.



Aplikace Cleverlance prošla přísnými interními i externími bezpečnostními testy a splňuje všechna kritéria, která na bezpečnost bankovních aplikací klade Česká spořitelna. Pro uživatele je aplikace k dispozici na distribučním portále iTunes.
Řešení pro Českou spořitelnu je dalším z řady aplikací pro smartphone platformy, která již Cleverlance nasadila u svých zákazníků z řad nejvýznamnějších korporací v odvětví bankovnictví, telekomunikací a průmyslu. Patří mezi ně smartphone banking pro Komerční banku, mobilní verze zákaznického portálu a nativní aplikace pro podporu mobilního bankovnictví ve společnosti GE Money nebo řešení Right Time pro Slovak Telekom a Impromat.
V rámci tohoto projektu spolupracovala Cleverlance se subdodavatelem, společností Inmite.


 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.