Aktuality -> IT Projekty - 20. 2. 2012

Česká spořitelna nabízí SERVIS 24 pro iPhony

Společnost Cleverlance vyvinula pro Českou spořitelnu systémové řešení umožňující jejím klientům využívat telefony iPhone pro realizaci bankovních operací. Aplikace dále umožňuje získávání důležitých informací o bance, jako jsou polohy bankomatů a poboček, navigace k nim či otevírací doba poboček. Součástí řešení a současně jeho novinkou je funkce Složenka, díky které mohou zákazníci České spořitelny jako první bankovní klienti v České republice platit složenky pomocí aplikace. Tato funkce je možná prostřednictvím skenování, díky kterému se číselné údaje na složence během okamžiku samy převedou do platebního příkazu.



Aplikace Cleverlance prošla přísnými interními i externími bezpečnostními testy a splňuje všechna kritéria, která na bezpečnost bankovních aplikací klade Česká spořitelna. Pro uživatele je aplikace k dispozici na distribučním portále iTunes.
Řešení pro Českou spořitelnu je dalším z řady aplikací pro smartphone platformy, která již Cleverlance nasadila u svých zákazníků z řad nejvýznamnějších korporací v odvětví bankovnictví, telekomunikací a průmyslu. Patří mezi ně smartphone banking pro Komerční banku, mobilní verze zákaznického portálu a nativní aplikace pro podporu mobilního bankovnictví ve společnosti GE Money nebo řešení Right Time pro Slovak Telekom a Impromat.
V rámci tohoto projektu spolupracovala Cleverlance se subdodavatelem, společností Inmite.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.