Nová verze tiskového řešení YSoft SafeQ

Společnost Y Soft představila novou verzi produktu SafeQ, označenou dle vývojových parametrů YSoft SafeQ 4. Tiskové řešení YSoft SafeQ 4 přináší zákazníkům zcela nové i na základě poznatků uživatelů vylepšené funkce. Jednou z novinek je funkcionalita řízení tisku na základě předem stanovených pravidel. Uživatelé mají při používání multifunkčních zařízení pevně určené role, které jasně vymezují jejich možnosti při tisku. Uživatelé jsou po odeslání úlohy do tisku automaticky rozpoznáni a na základě přidělených práv mohou tisknout barevně či černobíle, jednostranně či oboustranně. YSoft SafeQ 4 dokáže automaticky přepnout barevné úlohy na černobílé, jednostranný tisk změnit na oboustranný nebo přesměrovat větší úlohy na tiskárnu s levnějším provozem.



Zásadně vylepšená je také funkce pravidelného reportování a účtování. YSoft SafeQ 4 umožňuje uživatelům kompletní přehled nad tiskovými zařízeními včetně zasílání pravidelných reportů v různých formátech. Součástí sady reportů je také možnost sledovat, kolik společnost díky tiskovému řešení uspořila v oblastech životního prostředí, jako je například voda, dřevo nebo snížení stavu CO2.

 

Další přidanou funkcí je víceúrovňové projektové účtování. Společnosti pracující na úrovni projektů, jako jsou například právní či auditorské firmy, mohou přiřazovat každý vytištěný či nakopírovaný dokument příslušnému klientovi ke zpětnému vyúčtování. Projekt je navíc možné členit až na 1 000 podprojektů dle fáze, konkrétní úlohy nebo například soudní kauzy v případě právních firem.

 

Pro velké společnosti s několika vzdálenými pobočkami přináší tiskové řešení YSoft SafeQ 4 možnost centrální správy všech zařízení z jednoho místa, z jediného webového rozhraní. Aplikace Private cloud nabízí vysoký komfort v podobě řízení a správy všech poboček z jediného administrátorského místa. Zatímco v mateřské společnosti provede administrátor systémové změny, v pobočkách YSoft SafeQ 4 vše automaticky stáhne a nastaví. Nová služba zajišťuje mimo využívání efektivnější komunikace uvnitř sítě, také rychlé řešení v případě výpadku centrálního či lokálního serveru. Tiskové služby jsou tak uživatelům vždy k dispozici, ať už se nacházejí na jakémkoli místě, v jakékoli pobočce. Po identifikaci pomocí karty, čipu nebo zadání PINu na tiskárně vidí uživatel historii vytištěných nebo zaslaných úloh, které si může libovolně vyzvednout kdekoli, na jakékoli pobočce po celém světě.

 

Zcela novou funkcí je možnost mobilního tisku, která odděluje tisk od nutnosti připojení k místní síti a počítači. Tiskové úlohy nyní může uživatel zasílat odkudkoli. Tisková úloha je přes emailovou adresu dostupná pro všechna multifunkční zařízení, odkud si ji uživatel může vybrat, aniž by se musel připojovat k počítači nebo upravovat formát zaslané úlohy.


 
  

- PR -

Tovek zpřístupňuje pokročilou analytiku i malým firmám

Technologie, které byly dlouhé roky doménou velkých firem a státních institucí, míří nově také k menším týmům a individuálním profesionálům. Společnost Tovek po více než třiceti letech vývoje robustních systémů pro analýzu dat představuje aplikaci Tovek Artemis – nástroj navržený pro uživatele, kteří potřebují rychle vyhledávat informace v rozsáhlých dokumentových archivech a zároveň vyžadují maximální bezpečnost.

  

- PR -

Finanční sektor mezi regulacemi, technologiemi a digitalizací

V aktuálním vydání IT Systems se věnujeme otázkám digitalizace v různých odvětvích, ale nejvíce prostoru dostala tentokrát oblast, ve které obíhají peníze. Finanční sektor totiž prochází hlubokými změnami, včetně rostoucích požadavků legislativy a zavádění nových nezbytně nutných technologií. Požádali jsme proto několik expertů z dané oblasti, aby nám digitální transformaci finančního sektoru pomohli zmapovat.