facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 16. 2. 2012

Trend Micro jmenoval obchodního manažera

pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko

Společnost Trend Micro, Inc jmenovala Daniela Hetényiho novým regionálním obchodním manažerem pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Daniel Hetényi je členem širšího mezinárodního týmu Trend Micro EMEA a v regionu centrální jihovýchodní Evropy bude mít na starosti Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Daniel bude ve své pozici zodpovědný za rozvoj strategických vztahů s velkými zákazníky, obchodními partnery s cílem upevnit a rozvíjet prodej nejen na trhu velkých podniků, ale i malých a středních firem. Daniel Hetényi přichází do Trend Micra ze společnosti Websense zabývající se IT bezpečností, kde pracoval poslední 4 roky jako regionální manažer týmu pro východní Evropu. Před tím pracoval ve firmě Network General, která je poskytovatelem řešení pro monitoring aplikací. Byl zde zodpovědný za rozvoj obchodu ve východní Evropě. Danieli Hetényimu je 30 let. Vystudoval matematiku na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy univerzity v Praze, kde získal titul. Daniel je ženatý. Hovoří slovensky a anglicky.



 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.