J.K.R. rozšířila informační systém BYZNYS ERP o modul Byznys Servis

Možnosti podpory servisních služeb rozšířila v podnikových informačních systémech Byznys ERP společnost J.K.R. s novým modulem Byznys Servis. Řešení umožňuje kompletní management servisních případů včetně napojení na další související procesy, jako je sortiment náhradních dílů, CRM, vyčíslení nákladů, zpětné vyhodnocování kvality výroby a další. Základem je nabídka servisovaného sortimentu, kde se evidují jednotlivé položky včetně jejich vazeb na další informace v rámci informačního systému Byznys ERP. Součástí je i tvorba daňových a pohybových dokladů včetně výstupů.



Seznam jednotlivých oprav je evidován v nabídce Servisní případ. Zde je možné zadávat základní údaje, které jsou zapotřebí pro zaevidování jednotlivého případu, například zákazník, kdy a kdo převzal servisovaný sortiment, popisy závad a podobně.

 

 

Z formuláře Servisního případu lze vytvářet předběžnou kalkulaci s rozepsáním práce, materiálu a tím stanovení předběžné ceny opravy. Důležitou funkčností jsou záložky Spotřeba a Práce, kde je možné vytvořit skladové výdejky na sortimenty, které bylo potřeba pro opravu servisovaného sortimentu nebo vykázat skutečnou práci. Tyto údaje jsou následně přeneseny do generované vydané faktury.

 

„Novinku využijí především v oborech, kde následný servis prodaného zboží je podstatnou a dlouhodobou součástí jejich podnikání – typicky jde například o servis automobilů či zemědělské techniky. Důležitý je také pro všechny oblasti výroby, ať už jde o masovou či malonákladovou nebo zakázkovou produkci,“ říká Jiří Rákosník, obchodní ředitel společnosti J.K.R.


 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.