- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
J.K.R. rozšířila informační systém BYZNYS ERP o modul Byznys Servis
Možnosti podpory servisních služeb rozšířila v podnikových informačních systémech Byznys ERP společnost J.K.R. s novým modulem Byznys Servis. Řešení umožňuje kompletní management servisních případů včetně napojení na další související procesy, jako je sortiment náhradních dílů, CRM, vyčíslení nákladů, zpětné vyhodnocování kvality výroby a další. Základem je nabídka servisovaného sortimentu, kde se evidují jednotlivé položky včetně jejich vazeb na další informace v rámci informačního systému Byznys ERP. Součástí je i tvorba daňových a pohybových dokladů včetně výstupů.

Seznam jednotlivých oprav je evidován v nabídce Servisní případ. Zde je možné zadávat základní údaje, které jsou zapotřebí pro zaevidování jednotlivého případu, například zákazník, kdy a kdo převzal servisovaný sortiment, popisy závad a podobně.

Z formuláře Servisního případu lze vytvářet předběžnou kalkulaci s rozepsáním práce, materiálu a tím stanovení předběžné ceny opravy. Důležitou funkčností jsou záložky Spotřeba a Práce, kde je možné vytvořit skladové výdejky na sortimenty, které bylo potřeba pro opravu servisovaného sortimentu nebo vykázat skutečnou práci. Tyto údaje jsou následně přeneseny do generované vydané faktury.
„Novinku využijí především v oborech, kde následný servis prodaného zboží je podstatnou a dlouhodobou součástí jejich podnikání – typicky jde například o servis automobilů či zemědělské techniky. Důležitý je také pro všechny oblasti výroby, ať už jde o masovou či malonákladovou nebo zakázkovou produkci,“ říká Jiří Rákosník, obchodní ředitel společnosti J.K.R.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 7.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... |
| 11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
| 13.11. | Update Conference Prague 2025 |








