Aktuality -> IT společnost - 3. 3. 2015

Tieto Czech pořádá tradiční IT akademii

Společnost Tieto Czech, ostravská pobočka severoevropského poskytovatele služeb v oblasti IT a produktového inženýrství, pořádá už 5. ročník Tieto IT akademie. Studenti se během školení podívají do firemních učeben v Tieto Towers, kde bude IT akademie probíhat od 5. března vždy ve čtvrtek odpoledne. V rámci výuky si studenti vyzkoušejí práci v dvoučlenných týmech, programovaní v jazyce Java, ale také komunikaci s klienty a řešení průběžně se měnících se požadavků. Součástí akademie bude seznámení s technologiemi GIT, JUnit a Mockito.



„Při řešení úkolů se studenti budou potýkat s řadou situací, s nimiž se později často setkají i ve vlastní praxi. Kromě samotného programování si budou muset poradit také s prezentací klientům a reagováním na jejich požadavky. Důležitým bodem je také zvládnutí situace, kdy musí programátor převzít již rozpracovaný projekt. Díky nácviku těchto reálných podmínek tak získají cenné zkušenosti, které zvýší jejich kvalifikaci a šanci na trhu práce,“ říká Petra Karasová z personálního oddělení společnosti Tieto.

 

Zájem o Tieto IT Akademii je mezi studenty rok od roku větší a řada z nich se zapojuje i opakovaně. Tieto Czech se studenty v oblasti IT systematicky a dlouhodobě spolupracuje také poskytováním praxí a dalších forem vzdělávání.

 

V loňském roce společnost Tieto Czech zorganizovala celkem dvě IT akademie, které byly zaměřeny na Javu a .Net. Celkem se jich zúčastnilo 39 studentů z vysokých škol zaměřených na oblast IT, a byly mezi nimi i dvě dívky z VŠB TU. Letošní jarní akademie začíná 5. března.


 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.