facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 27. 2. 2015

Fórum LOG-IN tentokrát s celodenním programem

Už podeváté se bude na Slovensku konat logistická akce LOG-IN, jediné slovenské fórum zaměřené na inovace v logistice. Devátý ročník opět přinese ta nejlepší logistická řešení, které se na Slovensku v poslední době objevila, tentokrát v celodenním programu. Fórum se bude konat 23. - 24. dubna 2015 v Radisson Blu Carlton Hotelu v Bratislavě, za účasti přibližně dvou set logistiků. Celodenní konferenční část fóra LOG-IN 2015 nabídne v podobě případových studií, průzkumů a panelových diskusí konkrétní informace o logistických inovacích. Účastníky čeká i program, zaměřený zejména na optimalizaci logistických procesů.



Prezentace například ukáží, jak proběhla externalizace logistiky ve společnosti Bongrain či představí projekt logistiky nebezpečných materiálů ChemLog. Diskusní blok poodhalí, jaké jsou trendy a novinky v Intralogistik. Nebude chybět ani ekonomická přednáška zaměřená na nejnovější vývoj na Slovensku a v eurozóně.

 

Na celodenní konferenční program plynule naváže VIP logistický večer. Radisson Blu Carlton Hotel bude hostit jak konferenci, tak i již XVII. Logistický Business Mixer. Pod jednou střechou se tak uskuteční workshop i neformální večerní program.

 

Druhý den čeká zájemce další novinka letošního fóra LOG-IN - SEELOG. Cílem této programové části je představit "logistiku v praxi" a zprostředkovat informace o zajímavých projektech přímo od manažerů významných logistických lokalit.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.