facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Kontaktní centrum 21. století – veškerá komunikace jako na dlani

-PR-

DaktelaOblast multikanálových kontaktních center prošla za poslední dvě desetiletí velmi dynamickým vývojem – od jednoduchých digitálních ústředen s několika základními funkcemi až po automatické speciální systémy s umělou inteligencí a řadou chatbotů, voicebotů případně mailbotů.


Právě na tomto trhu představuje v České republice technologickou špičku společnost Daktela, která poskytuje obchodním firmám široké možnosti automatizace komunikace již 16 let.

Moderní flexibilní řešení pro zákaznickou podporu a kontaktní centra umožňují kompletní komunikaci v rámci velkých obchodních společností, ovšem vhodné jsou i pro menší e-shopy a firmy širokého zaměření, protože lze nastavit systém péče o zákazníka tzv. „na míru“ pomocí jednotlivých modulů. Právě na tomto principu funguje automatický software pro kontaktní centra Daktela.

Největším přínosem systému Daktela je sjednocení veškeré komunikace, od telefonních hovorů zákaznického centra, e-mailů, SMS zpráv přes webové chaty až po různé sociální sítě typu Facebook, WhatsApp nebo Viber do jedné aplikace. Operátoři kontaktního centra se tak díky kompletní historii komunikace se zákazníky zobrazované v jednom jediném okně na displeji počítače dokáží rychle zorientovat a seznámit s daným požadavkem klienta.

Celoplošné projekty se systémem Daktela

Modulární software Daktela je využíván v rámci řady zajímavých tuzemských projektů, většina obyvatel České republiky jistě velmi dobře zná systém "Chytrá karanténa", který pomáhá k včasnému zachycení a testování co největšího počtu osob nakažených infekčním onemocněním COVID-19.

„V současnosti se podílíme mimo jiné na provozu letošního Sčítání obyvatel, domů a bytů, kde zajišťujeme společně s firmou Conectart fungování informační linky, včetně webového chatu, který umožňuje co nejrychlejší komunikaci,“ říká Richard Baar, CEO a zakladatel společnosti Daktela.

Software Daktela pomáhá růst e-shopům

Daktela zastřešuje zákaznickou podporu více než 800 svých klientů, mezi něž patří například i velké nákupní galerie jako je třeba Alensa, online prodejce s kontaktními čočkami a brýlemi. Kompletní péči o zákazníka nabízí Daktela ovšem e-shopům prakticky všech velikostí, od začínajících až po ty zavedené.

V současnosti se velmi dobře daří právě firmám a společnostem, které využívají ke komunikaci modulární systém Daktela. Tento trend potvrzuje i Petr Langer ze společnosti Alensa: „Tržby společnosti Alensa v posledních 7 letech neustále výrazně rostou. To znamená velkou výzvu i z pohledu efektivní a rychlé komunikace se zákazníky, řízení veškerých požadavků a nutného přechodu na omnichannel řešení. Po implementaci systému Daktela došlo k lepší integraci jednotlivých úseků firmy, které jsou umístěné na šesti pracovištích ve třech různých zemích. Zároveň se posílilo efektivní řízení lidských zdrojů, ale především došlo ke zlepšení zákaznické zkušenosti, díky rychlejší a cílenější komunikaci. To všechno je pro růst našeho e-shopu klíčové."

Daktela míří do celého světa

Daktela má v současnosti pobočky nejenom v České republice, ale také na Slovensku, Polsku, ve Spojeném království, v Dubaji a také na Filipínách. "V první polovině roku 2021 otevřeme v rámci dalšího rozvoje společnosti mimo jiné pobočku v Budapešti, začneme tak poskytovat dostupné omnichannel řešení i pro maďarské zákazníky," doplňuje Richard Baar, CEO společnosti Daktela.