- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Konecta získala ocenění Leader Award v oblasti outsourcingu řízení zákaznické zkušenosti
Společnost Konecta obdržela od společnosti Frost & Sullivan ocenění Leader Award v oblasti outsourcingu řízení zákaznické zkušenosti za inovace a strategii založenou na umělé inteligenci. Toto ocenění podtrhuje vedoucí postavení společnosti Konecta v oblasti zákaznické zkušenosti (CX) a digitálních služeb nové generace.
Frost Radar je uznávaný benchmarkingový nástroj, který hodnotí společnosti na základě jejich inovační výkonnosti a růstového potenciálu.
V Evropě, kde v dané oblasti působí více než 250 poskytovatelů, hodnotila společnost Frost & Sullivan v rámci letošní analýzy Frost Radar čtrnáct předních hráčů. Konecta byla jednou ze čtyř společností, které dosáhly vynikajícího výsledku v Inovačním indexu se skóre nad 4,25 z 5, což představuje zlepšení o celý bod oproti hodnocení z roku 2024. Toto uznání řadí Konectu mezi špičku poskytovatelů služeb v oblasti zákaznické zkušenosti
Mezi klíčové faktory, které k ocenění společnosti Konecta přispěly, patří:
- Služby s důrazem na AI: Konecta propojuje AI a CX technologie prostřednictvím škálovatelné platformy, která zjednodušuje implementaci a optimalizaci v komplexních prostředích.
- Efektivní hybridní provoz: Bezpečný low-code technologický ekosystém umožňuje flexibilní poskytování služeb a rychlou konfiguraci pracovních toků a virtuálních agentů.
- Investice do lidí: Se 120 000 zaměstnanci Konecta školí tisíce pracovníků v nástrojích GenAI a nasazuje AI asistenty pro zvýšení produktivity a rychlosti reakce.
- Strategické technologické alliance: Partnerství se společnostmi Uniphore a Google Cloud urychluje inovace v oblasti AI, automatizace a cloudových CX řešení.
„Konecta prokázala silný závazek k inovacím a růstu, což dokazuje například náš program Katalyst 2028. Využíváme sílu digitální transformace jak pro naše klienty, tak pro vlastní provoz, čímž upevňujeme své postavení v oblasti řízení zákaznické zkušenosti napříč Evropou,“ okomentoval ocenění Jan Nedělník, CEO společnosti Konecta Czech, a dodává: “Kromě Evropy se společnost stala také lídrem v žebříčku Frost Radar 2025 pro Latinskou Ameriku, kde byla oceněna za růst, inovace a vedoucí postavení na trhu.”
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
29.9. | The Massive IoT Conference |