- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Získají obchodníci superschopnosti?
AI se postará o intenzivní personalizaci a okamžitou reakci na potřeby zákazníků
AI technologie se neustále vyvíjí, stávají se dostupnějšími a prorůstají do firem různých velikostí a odvětví. AI agenti jsou schopni vést přirozené a personalizované dialogy se zákazníky. A pokud jsou správně napojeni na interní systémy a procesy, mohou poskytovat zákazníkům služby na míru. To je jen malý výsek toho, co dnešní CRM platformy již umí, nebo v blízké budoucnosti budou umět. Jak se v novém světě změní role obchodníků? A jak se nově nabyté “superschopnosti” propíšou do fungování obchodních i marketingových týmů?
CRM platformy zaujímají integrální roli pro spoustu firem. S tím, jak se technologie AI stává dostupnější a stále více platforem nabízí nástroje, které ji využívají, roste jejich adopce také mezi středními i malými firmami. Dochází k demokratizaci přístupu k pokročilým nástrojům, čímž se vyrovnají podmínky na trhu. Pojmy jako prediktivní analýza a hyperpersonalizace již nejsou výsadou velkých hráčů, ale každodenní realitou. AI nástroje pro zákaznickou podporu, včetně chatbotů, voicebotů a zpracování přirozeného jazyka (NLP) přináší efektivnější podporu, zlepšují spokojenost a loajalitu zákazníků. Obchodníci tak zvládnou obsloužit větší množství zákazníků s menším počtem zdrojů.
AI je mocný pokračovatel automatizace
Služby šité na míru již nebudou buzzword, ale samozřejmost
Bez týmu ani ránu
| Sean Evers Autor článku je VP of Sales & Partner ve společnosti Pipedrive |

| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 28.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... |
Formulář pro přidání akce

















