facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Podnikové aplikace a služby

Podnikové aplikace a služby - 2. 11. 2020 - Martin Plajner

Jak využít pokročilé metody analýzy dat v logistice

Jak využít pokročilé metody analýzy dat v logistice
Český průmysl se posledních několik let dostává do příjemné pozice v ohledu zpracování a využití dat. Přecházíme totiž z éry, kdy se říkalo „Data je potřeba sbírat“, do éry, kdy je máme k dispozici a lze s nimi něco dělat. Koronavirová krize tuto chuť a vůli ještě prohloubila a mnoho společností je tak velmi otevřeno a nakloněno tomu, aby se jejich schopnost data využívat zvýšila.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 2. 11. 2020 - Dalibor Lukeš

Kde začít s IoT ve výrobním podniku?

Kde začít s IoT ve výrobním podniku?
Oblast Internetu věcí (IoT) je velice široká a někdy může být problém najít ten správný scénář, u kterého začít. Nejinak je tomu v oblasti průmyslového IoT, označovaného také jako IIoT (Industry Internet of Things). Ve výrobních podnicích není nutné uvažovat rovnou o propojení robotů, napojení na řízení či plánování výroby. Začít se dá třeba u monitoringu spotřeby energií, či údržby zařízení. A po otestování základních principů IoT se pustit do složitějších aplikací....  více
 
CRM systémy, Podnikové aplikace a služby - 30. 10. 2020 - Jiří Mach

Problémy kontaktních center nejen v době koronaviru a možnosti jejich řešení

Problémy kontaktních center nejen v době koronaviru a možnosti jejich řešení
Současná složitá situace nadělala starosti mnoha provozovatelům kontaktních center a přispěla k uvědomění, že jejich dosavadní řešení pro řízení provozu jsou již nedostačující. Z důvodu mimořádného tlaku, který byl v poslední době na kontaktní centra vyvíjen, se proto rychle začala hledat řešení, která umožní jejich rychlejší a efektivnější chod. Pojďme nyní nahlédnout pod pokličku všech zásadních problémů kontaktních center, které nejenže zhoršují zákaznický servis,...  více
 
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 29. 10. 2020 - Mgr. Hana Janišová

Je čas změnit pohled na kyberbezpečnost

Je čas změnit pohled na kyberbezpečnost
Ačkoli se to zdá neuvěřitelné, přes dnes již řadu let probíhající mediální osvětu stále mnoho firem podceňuje kybernetickou bezpečnost. To je často patrné i při plánování investic, kdy na tuto problematiku není pamatováno vůbec anebo pouze okrajově.  více
 

Budoucnost internetu věcí v logistice

Obrovské perspektivy

Budoucnost internetu věcí v logistice
Logistika má s internetem věcí již první zkušenosti, ale bouřlivý vývoj technologií slibuje mnohem širší uplatnění aplikací postavených na síťovém propojení všech a všeho prakticky kdekoli. Jejich využívání přinese dodavatelským řetězcům maximální transparentnost a provozní efektivitu.  více
 

ČSOB má jako první akreditaci pro bankovní identitu

ČSOB má jako první akreditaci pro bankovní identitu
ČSOB jako první banka na českém trhu obdržela akreditaci pro Bankovní identitu (BankID), správu kvalifikovaného systému elektronické identifikace. Její klienti díky tomu od příštího roku budou moci své internetové bankovnictví využívat více než stovku elektronických služeb státu. Internetové bankovnictví používá více než milión klientů ČSOB.  více
 

Sektor podnikových služeb je velmi inovativní, zkouší nové postupy a technologie

Sektor podnikových služeb je velmi inovativní, zkouší nové postupy a technologie
Centra podnikových služeb v poslední době prochází výraznou transformací, inovují procesy, rozšiřují záběr. O tom, jaké technologie obor a jeho rozvoj nejvíce ovlivňují, s námi hovořil Jan Skoták, člen představenstva ABSL a ředitel českého centra Infosys.  více
 

Již více než čtvrtina klientských center využívá chatboty, automatizace v komunikaci se stává nezbytností

Již více než čtvrtina klientských center využívá chatboty, automatizace v komunikaci se stává nezbytností
Trendem současnosti je automatizace a modernizace zákaznické podpory. „V průměru dnes v jednom tuzemském call centru funguje přibližně 10 „robotů“, přičemž automatizována je až jedna třetina procesů zpracovávaných v kontaktních centrech,“ říká Richard Baar, CEO a zakladatel společnosti Daktela, se kterým jsme hovořili o automatizaci v komunikaci se zákazníky.  více
 
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů, Podnikové aplikace a služby - 23. 10. 2020 - Lucie Javorská Rybičková

Home office

Dlouho opomíjený zlepšovák, nebo zabiják produktivity?

Home office
Společnost investuje nemalé peníze do stylových kanceláří, HR vymýšlí jeden benefit za druhým a vše krásně šlape. A do toho přijde pandemie. Ergonomické pracovní stoly rázem zejí prázdnotou a do popředí se dostává obávaný home office. Tedy v březnu ještě obávaný, dnes už pokládaný za standard v každé druhé IT firmě. Čím víc práce z domova, „tím víc adidas“. Není ale home office zbytečně přeceňován? Jak přesně se jeho popularita změnila kvůli koronaviru? A co když...  více
 
Trendy ICT, Podnikové aplikace a služby - 23. 10. 2020 - Ed Hoppitt

Technicky orientované vedení firmy je klíčem k obchodnímu úspěchu

Technicky orientované vedení firmy je klíčem k obchodnímu úspěchu
V uplynulých měsících se v důsledku globální zdravotní krize dostaly informační technologie do centra pozornosti a získaly zcela zásadní roli při udržení světové ekonomiky v chodu. Podniky a organizace, které staví na digitálních technologiích, dokázaly v této nelehké době jednat nejrychleji: zavést nové přístupy ve školní výuce, lékařské péči, bankovnictví i maloobchodu či zefektivnit průmyslovou výrobu. Během několika krátkých, byť velmi náročných měsíců se digitální...  více