- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Podnikové aplikace a služby
ITSM (ITIL) - Řízení IT, Podnikové aplikace a služby - 3. 9. 2020 - Jan Škrabánek
ITIL už dávno není pouze IT best practice
říká Miroslav Hlohovský, CEO společnosti OMNICOM
Řízením IT se Miroslav Hlohovský, CEO společnosti OMNICOM, zabývá více než 15 let. Kromě stovek školení a konzultací má na svém kontě čerstvě i spoluautorství příruček ITIL 4. Povídali jsme si o empatii v řízení služeb, mapování zákaznického zážitku a budoucnosti ITIL. více
Podnikové aplikace a služby - 2. 9. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber
Analytický software Smartlook testuje mobilní hry pomocí realtime trackingu
U každé nové hry se běžně stává, že hráči prochází některými pasážemi až příliš snadno. Jinde se naopak bez zjevného důvodu zasekávají a nemohou projít do dalšího levelu. Na spoustu chyb a neduhů dosud přicházeli vývojáři mobilních her velmi zdlouhavě - pomocí betatestování a reportingu chyb od hráčů. Česká firma Smartlook vyvinula pro řešení tohoto problému software, který umožňuje trackovat a analyzovat chování hráčů přímo ve hře v... více
Stavebnictví - BIM, CAFM, GIS - geografické informační systémy, Podnikové aplikace a služby - 2. 9. 2020 - Mgr. Aleš Janeček
Komplexní mapovací systém budov
V rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost jsme společně s Výzkumným ústavem geodetickým, topografickým a kartografickým a společností ENEX GROUP, s. r. o., realizovali projekt Efektivní postupy tvorby výkresové dokumentace stávajících staveb (REG. Č. CZ.01.1.02/0.0/0.0/17_107/0012396). Projekt, který je spolufinancován Evropskou unií, se již blíží ke svému konci a ukázal nám potenciál možností a nároků na tvorbu výkresové dokumentace, kde... více
Podnikové aplikace a služby - 1. 9. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber
Visa nabízí řešení využívající umělou inteligenci pro schvalování transakcí
Společnost Visa představila novou funkci Smarter Stand-in Processing (Smarter STIP), která pracuje s umělou inteligencí v reálném čase, aby umožnila finančním institucím spravovat transakce v případě nenadálých výpadků služeb. Smarter STIP analyzuje historii transakcí na základě hloubkového učení a generuje rozhodnutí o schválení či zamítnutí transakcí jménem vydavatelů karet tehdy, kdy jsou jejich systémy offline. více
Trendy ICT, Podnikové aplikace a služby - 1. 9. 2020 - Lubomír Veselý
Budoucnost e-commerce?
Objednávání hlasem nebo automatizace rutinních procesů
Česká i světová e-commerce roste dvojciferným tempem a dnes se podílí na celkovém obratu retailu asi z 15 %. On-line nakupování ale nejenom rychle roste – také se rychle mění. Co bylo ještě před pěti lety novinkou, je dnes standardem, zákazníci jsou čím dál náročnější a e-shopy se tomu musí přizpůsobit. Co bude hýbat trhem e-commerce v nejbližších letech? více
Podnikové aplikace a služby - 31. 8. 2020
V zajištění kybernetické bezpečnosti je proces víc než program
Naprostá většina organizací se bez digitálních technologií v mnoha směrech rozhodně neobejde – tvrzení, které by si dovolil rozporovat jen málokdo. Ostatně letošek nám uštědřil a možná ještě uštědří nezapomenutelnou lekci o důležitosti elektronické komunikace. Jako klíčové se tak stále více ukazuje i téma nastavení IT procesů. Jeho správnost a transparentnost se již stává standardem. I přes fakt, že principy zakořeněné v metodice ITIL a ISO 20000 nikdy nebyly legislativní... více
Veřejný sektor a zdravotnictví, Podnikové aplikace a služby - 31. 8. 2020
Digitální služby jsou strategickou záležitostí
Z pohledu našich moderních dějin jsme nedávno prožili jedno mimořádné období. Pandemie nás uzamkla do našich domovů, řada společností ale i úřadů zůstala zavřených. Zatímco zaměstnanci firem přešli na homeoffice a (kde to bylo vzhledem k charakteru jejich činnosti možné) pokračovalo se dál plně v online prostředí, u veřejné správy to tak jednoduché nebylo. Řada procesů a probíhajících řízení se zastavila. více
Podnikové aplikace a služby - 21. 8. 2020 - Zdeněk Gric
Stylový Wi-Fi 6 extender TP-Link RE505X rozšíří dosah bezdrátové sítě
Společnost TP-Link představuje na trhu nový extender RE505X s podporou nejnovějšího standardu Wi-Fi 6 (AX1500) pro plynulé a bezproblémové rozšíření domácí či kancelářské bezdrátové sítě. Bezdrátový extender díky zmíněné podpoře Wi-Fi 6 nabídne vyšší rychlost, větší kapacitu i snížené přetížení sítě. Maximální rychlost přenosu dat u dvoupásmového modelu RE505X dosahuje cca 1 500 Mbit/s, z toho ve frekvenčním pásmu 5 GHz 1 200 Mbit/s a v pásmu 2,4 GHz maximum, které se z tohoto pásma dá „vymáčknout“, tedy 300 Mbit/s. Díky vyšší kapacitě v 5GHz pásmu můžete k domácí... více
Podnikové aplikace a služby - 19. 8. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber
Konica Minolta nabízí bezplatnou verzi řešení AIRe Link pro zajištění vzdáleného servisu
Konica Minolta uvolnila na trh bezplatnou verzi nové služby pro vzdálený servis s názvem AIRe Link. Ta je určena zejména technologickým firmám, kterým pomůže zajistit servis produktů u svých zákazníků bez nutnosti fyzické návštěvy technika. Řešení využívající videopřenos a interaktivní prvky komunikace vyvíjí brněnské inovační centrum Konica Minolta. více
Podnikové aplikace a služby - 18. 8. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber
Nový nástroj od GFI usnadní řízení zákaznické podpory
Společnost GFI Software představila nové softwarové řešení, které rozšiřuje sadu podnikových aplikací GFI Unlimited. Jak už z názvu novinky vyplývá, je nový GFI HelpDesk nástrojem pro řízení procesů zákaznické podpory včetně ticketingu, správy případů, tvorby znalostních databází a interakce se zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů. více
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |