Asseco Helios 2
facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Dialog 3000Skylla

Podnikové aplikace a služby

Nenápadné cílené útoky

Jak se proti nim bránit?

Nenápadné cílené útoky

Advanced persistent threats (APT) patří k nejnebezpečnějším současným hrozbám. S využitím propracovaného malwaru, zpravidla vytvářeného na míru pro konkrétní cíl, se skupina kvalifikovaných útočníků snaží proniknout s jasným záměrem do...  více

 

Zálohování ve virtualizovaném prostředí

Snapshoty úložiště

Zálohování ve virtualizovaném prostředí

Strategie zálohování v minulosti nezaujímaly tak důležité místo jako dnes. Informace o zálohování byly většinou uváděny v několika posledních kapitolách příručky pro administrátory a byly brány spíše jako dodatečná poznámka. To se...  více

 

Business intelligence 3.0

Business intelligence 3.0

Když se vedoucí antifraudového oddělení rozhodl, že vybuduje nové analytické řešení podle svých představ, zjistil, že datový sklad obsahuje pouze třicet procent potřebných dat. Dalších třicet procent dat mu přislíbili dodat během následujících osmnácti...  více

 

DDoS útoky – stav a prognózy

DDoS útoky – stav a prognózy

Ačkoliv existují útoky typu DDoS (distributed denial of service) již od počátku internetu, opravdovou pozornost na sebe strhly až v posledních třech letech. V tomto článku se zaměřím na některé zajímavé okolnosti jejich vývoje v posledních...  více

 

Obnovení dat po havárii

Jak naplánovat řešení disaster recovery

Obnovení dat po havárii

Rozhodování o nasazení řešení disaster recovery (obnova po havárii) představuje klasické dilema. Na jedné straně je třeba zabezpečit chod podnikových technologií, na straně druhé ušetřit. Výběr vhodného řešení pro disaster recovery je proto především...  více

 

Šifrování pevných disků

Šifrování pevných disků

V posledních letech můžeme pozorovat trend zvyšování počtu přenosných zařízení nejen mezi běžnými uživateli, ale také ve firemní sféře. Nejčastějším typem těchto zařízení jsou momentálně notebooky. Soubory na těchto zařízeních často obsahují citlivé...  více

 

Zájmem identity managementu jsou frontend a SaaS

Zájmem identity managementu jsou frontend a SaaS

Aplikace identity managementu v poslední době procházejí vývojem, který reflektuje masivní rozvoj cloudových služeb a používání chytrých mobilních platforem. V minulosti byly zájmem správy identit především backendové funkce, výrobci se...  více

 

Nové přístupy k uživatelské podpoře v IT

Nové přístupy k uživatelské podpoře v IT

Pracoviště service desk je výkladní skříní IT oddělení. Podle toho, jak kvalitně poskytuje podporu, hodnotí mnoho uživatelů IT jako celek. Mnoho IT specialistů však stále vnímá service desk spíše jako příjemce hovorů a e-mailů od nespokojených uživatelů,...  více

 

Štíhlá logistika

Štíhlá logistika

Pojem štíhlá logistika je pro většinu z nás podstatně méně známým a méně určitým než pojem štíhlá výroba. S pojmem štíhlé výroby jsme se téměř všichni setkali a jsme schopni si představit řadu metod, které jsou v dané oblasti...  více

 

Elektronické faktury? Formát ISDOC zatím vize nenaplnil

Elektronické faktury? Formát ISDOC zatím vize nenaplnil

České tištěné faktury si ve spojení s automatickým zpracováním nevysloužily zrovna dobrou pověst. Patří k nejhorším na světě. Pravidla pro vypracování nejsou přísně daná, a tak si každý vytvoří formát, jaký se mu zamlouvá. Pokud pak má dojít...  více