- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Podnikové aplikace a služby
Trendy ICT, Podnikové aplikace a služby - 10. 11. 2020 - Martin Šrůma
Retail v digitální době
Technologie, které mění svět nakupování
O techlogiích a digitalizaci se ve světě retailu mluví již dlouho, ale ke změnám docházelo jen velmi pozvolna. Tedy až doposud. více
Podnikové aplikace a služby - 9. 11. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber
Mnoho firem v e-commerce funguje tak trochu jako Potěmkinova vesnice
říká Petr Schaffartzik, předseda představenstva skupiny K2, výrobce a dodavatele ERP systému K2
Petr Schaffartzik je generálním ředitelem společnosti K2 atmitec a předsedou představenstva skupiny K2, která stojí za vývojem podnikového Informačního systému K2. Ten dnes pomáhá podnikům a organizacím různých velikostí v mnoha odvětvích. K2 tak může stavět na bohatých zkušenostech ze stovek ERP projektů. Se svými zákazníky navíc udržuje velmi úzký kontakt a získává zpětnou vazbu a podněty pro další vývoj svého produktu, ale také přehled o tom, co dnes podniky opravdu... více
Podnikové aplikace a služby - 9. 11. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber
HTC nabízí virtuální realitu jako řešení vzdálené spolupráce nejen v době pandemie
Společnost HTC nově nabízí balík nástrojů pro vzdálenou spolupráci VIVE XR Suite, který se skládá z pěti aplikací, které umožní uživatelům spolupracovat navzdory fyzické vzdálenosti prostřednictvím PC, telefonů, tabletů a většiny VR zařízení. Balík obsahuje aplikace VIVE Sync, VIVE Sessions, VIVE Campus, VIVE Social a VIVE Museum, pro jejichž tvorbu se společnost HTC spojila s předními VR vývojáři. Výsledkem je řešení pro spolupráci v reálném čase, pořádání virtuálních... více
Podnikové aplikace a služby - 9. 11. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber
Sophos nabízí zajištění bezpečnosti i formou služby
Společnost Sophos nabízí službu Rapid Response na identifikaci a neutralizaci kyberbezpečnostních útoků. Služba za fixní poplatek řeší na dálku reakci na incidenty a poskytuje zákazníkům nepřetržité služby dedikovaného týmu specialistů, lovců a analytiků hrozeb, kteří jsou schopni zastavit útoky, odstranit útočníky ze sítě, minimalizovat škody a zkrátit dobu potřebnou k nápravě. více
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů, Podnikové aplikace a služby - 6. 11. 2020 - Ing. Aleš Studený
Jak COVID-19 změnil organizaci práce, aneb jak řídit svůj tým „na dálku“?
V důsledku pandemie COVID-19 došlo k zvýšení počtu lidí, kteří pracují na dálku. Hlavní priorita pro většinu organizací během této doby byla zajistit, aby fungoval byznys. Často bylo velmi obtížné udržet zaměstnance dostatečně angažované a produktivní. Sledovali jsme rostoucí zájem o to, jak vzdáleně řídit zaměstnance a jejich produktivitu. IT týmy a IT společnosti mají v podobném prostředí již historicky nejvíce zkušeností, které mohou sdílet se zbytkem organizace.... více
Trendy ICT, Podnikové aplikace a služby - 5. 11. 2020 - Jan Frič
Virtuální realita v logistice zboží i výroby
Virtuální realita proniká do všech odvětví průmyslu. Ať už se jedná o designování nových výrobků, jejich prezentaci či výcvik zaměstnanců, vždy přináší nezanedbatelné snížení nákladů. Není tomu jinak ani v případě logistiky v rámci výroby i prodeje. Úspory je možné hledat nejen při výcviku nových pracovníků. VR se dostává ke slovu již ve chvíli, kdy jsou výrobní či skladové prostory projektovány. více
AI a Business Intelligence, DMS/ECM - Správa dokumentů, Podnikové aplikace a služby - 3. 11. 2020 - Tomáš Dolejš
Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů
Díl 4: Jak změřit úspěšnost řešení digitalizace?
Vítejte u čtvrtého dílu naší šestidílné série, která vás provází cestou nejnovějších trendů v multikanálovém snímání dokumentů a inteligentního OCR, s představením, jak umělá inteligence napomáhá v robotizaci a celkové automatizaci zpracování dokumentů a dat. Dnes se zaměříme na techniky, jak nejlépe změřit úspěšné fungování nového řešení pro digitalizaci dokumentů a dat. více
Podnikové aplikace a služby - 2. 11. 2020 - Martin Plajner
Jak využít pokročilé metody analýzy dat v logistice
Český průmysl se posledních několik let dostává do příjemné pozice v ohledu zpracování a využití dat. Přecházíme totiž z éry, kdy se říkalo „Data je potřeba sbírat“, do éry, kdy je máme k dispozici a lze s nimi něco dělat. Koronavirová krize tuto chuť a vůli ještě prohloubila a mnoho společností je tak velmi otevřeno a nakloněno tomu, aby se jejich schopnost data využívat zvýšila. více
Podnikové aplikace a služby - 2. 11. 2020 - Dalibor Lukeš
Kde začít s IoT ve výrobním podniku?
Oblast Internetu věcí (IoT) je velice široká a někdy může být problém najít ten správný scénář, u kterého začít. Nejinak je tomu v oblasti průmyslového IoT, označovaného také jako IIoT (Industry Internet of Things). Ve výrobních podnicích není nutné uvažovat rovnou o propojení robotů, napojení na řízení či plánování výroby. Začít se dá třeba u monitoringu spotřeby energií, či údržby zařízení. A po otestování základních principů IoT se pustit do složitějších aplikací.... více
CRM systémy, Podnikové aplikace a služby - 30. 10. 2020 - Jiří Mach
Problémy kontaktních center nejen v době koronaviru a možnosti jejich řešení
Současná složitá situace nadělala starosti mnoha provozovatelům kontaktních center a přispěla k uvědomění, že jejich dosavadní řešení pro řízení provozu jsou již nedostačující. Z důvodu mimořádného tlaku, který byl v poslední době na kontaktní centra vyvíjen, se proto rychle začala hledat řešení, která umožní jejich rychlejší a efektivnější chod. Pojďme nyní nahlédnout pod pokličku všech zásadních problémů kontaktních center, které nejenže zhoršují zákaznický servis,... více
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |