facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Podnikové aplikace a služby

Trendy ICT, Podnikové aplikace a služby - 10. 11. 2020 - Martin Šrůma

Retail v digitální době

Technologie, které mění svět nakupování

Retail v digitální době
O techlogiích a digitalizaci se ve světě retailu mluví již dlouho, ale ke změnám docházelo jen velmi pozvolna. Tedy až doposud.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 9. 11. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

Mnoho firem v e-commerce funguje tak trochu jako Potěmkinova vesnice

říká Petr Schaffartzik, předseda představenstva skupiny K2, výrobce a dodavatele ERP systému K2

Mnoho firem v e-commerce funguje tak trochu jako Potěmkinova vesnice
Petr Schaffartzik je generálním ředitelem společnosti K2 atmitec a předsedou představenstva skupiny K2, která stojí za vývojem podnikového Informačního systému K2. Ten dnes pomáhá podnikům a organizacím různých velikostí v mnoha odvětvích. K2 tak může stavět na bohatých zkušenostech ze stovek ERP projektů. Se svými zákazníky navíc udržuje velmi úzký kontakt a získává zpětnou vazbu a podněty pro další vývoj svého produktu, ale také přehled o tom, co dnes podniky opravdu...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 9. 11. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

HTC nabízí virtuální realitu jako řešení vzdálené spolupráce nejen v době pandemie

HTC nabízí virtuální realitu jako řešení vzdálené spolupráce nejen v době pandemie
Společnost HTC nově nabízí balík nástrojů pro vzdálenou spolupráci VIVE XR Suite, který se skládá z pěti aplikací, které umožní uživatelům spolupracovat navzdory fyzické vzdálenosti prostřednictvím PC, telefonů, tabletů a většiny VR zařízení. Balík obsahuje aplikace VIVE Sync, VIVE Sessions, VIVE Campus, VIVE Social a VIVE Museum, pro jejichž tvorbu se společnost HTC spojila s předními VR vývojáři. Výsledkem je řešení pro spolupráci v reálném čase, pořádání virtuálních...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 9. 11. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

Sophos nabízí zajištění bezpečnosti i formou služby

Sophos nabízí zajištění bezpečnosti i formou služby
Společnost Sophos nabízí službu Rapid Response na identifikaci a neutralizaci kyberbezpečnostních útoků. Služba za fixní poplatek řeší na dálku reakci na incidenty a poskytuje zákazníkům nepřetržité služby dedikovaného týmu specialistů, lovců a analytiků hrozeb, kteří jsou schopni zastavit útoky, odstranit útočníky ze sítě, minimalizovat škody a zkrátit dobu potřebnou k nápravě.  více
 

Jak COVID-19 změnil organizaci práce, aneb jak řídit svůj tým „na dálku“?

Jak COVID-19 změnil organizaci práce, aneb jak řídit svůj tým „na dálku“?
V důsledku pandemie COVID-19 došlo k zvýšení počtu lidí, kteří pracují na dálku. Hlavní priorita pro většinu organizací během této doby byla zajistit, aby fungoval byznys. Často bylo velmi obtížné udržet zaměstnance dostatečně angažované a produktivní. Sledovali jsme rostoucí zájem o to, jak vzdáleně řídit zaměstnance a jejich produktivitu. IT týmy a IT společnosti mají v podobném prostředí již historicky nejvíce zkušeností, které mohou sdílet se zbytkem organizace....  více
 
Trendy ICT, Podnikové aplikace a služby - 5. 11. 2020 - Jan Frič

Virtuální realita v logistice zboží i výroby

Virtuální realita v logistice zboží i výroby
Virtuální realita proniká do všech odvětví průmyslu. Ať už se jedná o designování nových výrobků, jejich prezentaci či výcvik zaměstnanců, vždy přináší nezanedbatelné snížení nákladů. Není tomu jinak ani v případě logistiky v rámci výroby i prodeje. Úspory je možné hledat nejen při výcviku nových pracovníků. VR se dostává ke slovu již ve chvíli, kdy jsou výrobní či skladové prostory projektovány.  více
 

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů

Díl 4: Jak změřit úspěšnost řešení digitalizace?

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů
Vítejte u čtvrtého dílu naší šestidílné série, která vás provází cestou nejnovějších trendů v multikanálovém snímání dokumentů a inteligentního OCR, s představením, jak umělá inteligence napomáhá v robotizaci a celkové automatizaci zpracování dokumentů a dat. Dnes se zaměříme na techniky, jak nejlépe změřit úspěšné fungování nového řešení pro digitalizaci dokumentů a dat.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 2. 11. 2020 - Martin Plajner

Jak využít pokročilé metody analýzy dat v logistice

Jak využít pokročilé metody analýzy dat v logistice
Český průmysl se posledních několik let dostává do příjemné pozice v ohledu zpracování a využití dat. Přecházíme totiž z éry, kdy se říkalo „Data je potřeba sbírat“, do éry, kdy je máme k dispozici a lze s nimi něco dělat. Koronavirová krize tuto chuť a vůli ještě prohloubila a mnoho společností je tak velmi otevřeno a nakloněno tomu, aby se jejich schopnost data využívat zvýšila.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 2. 11. 2020 - Dalibor Lukeš

Kde začít s IoT ve výrobním podniku?

Kde začít s IoT ve výrobním podniku?
Oblast Internetu věcí (IoT) je velice široká a někdy může být problém najít ten správný scénář, u kterého začít. Nejinak je tomu v oblasti průmyslového IoT, označovaného také jako IIoT (Industry Internet of Things). Ve výrobních podnicích není nutné uvažovat rovnou o propojení robotů, napojení na řízení či plánování výroby. Začít se dá třeba u monitoringu spotřeby energií, či údržby zařízení. A po otestování základních principů IoT se pustit do složitějších aplikací....  více
 
CRM systémy, Podnikové aplikace a služby - 30. 10. 2020 - Jiří Mach

Problémy kontaktních center nejen v době koronaviru a možnosti jejich řešení

Problémy kontaktních center nejen v době koronaviru a možnosti jejich řešení
Současná složitá situace nadělala starosti mnoha provozovatelům kontaktních center a přispěla k uvědomění, že jejich dosavadní řešení pro řízení provozu jsou již nedostačující. Z důvodu mimořádného tlaku, který byl v poslední době na kontaktní centra vyvíjen, se proto rychle začala hledat řešení, která umožní jejich rychlejší a efektivnější chod. Pojďme nyní nahlédnout pod pokličku všech zásadních problémů kontaktních center, které nejenže zhoršují zákaznický servis,...  více