Archiv zpráv

IS a nástroje řízení jakosti

IS a nástroje řízení jakosti
Oblast řízení jakosti je v dnešní době již plnohodnotnou součástí řízení podnikových procesů. Budování systému kvality je postavené na normách a standardech, resp. na koncepci TQM (Total Quality Management). Tradičně se používá také přístup neustálého zlepšování metodou PDCA cyklu (plánování, realizace, vyhodnocování a zlepšování), resp. princip prevence a detekce.  více
 
  

- PR -

3Dfindit – chytré vyhledávání 3D modelů

a sestav pro moderní firmy


Máte v databázi tisíce 3D dílů a stále dokola řešíte problém, že potřebný díl nemůžete najít? Vznikají vám duplicitní soubory, které komplikují práci i správu dat? Právě na tyto výzvy reaguje 3Dfindit – pokročilý systém pro vyhledávání 3D dat na základě geometrické podobnosti a dalších inteligentních filtrů. Tato platforma, vyvíjená společností CADENAS, pomáhá konstruktérům, inženýrům i nákupčím rychle najít správné 3D CAD modely, čímž výrazně šetří čas, snižuje náklady a zvyšuje efektivitu firemních procesů.

Analýzy - 19. 2. 2015

Podle analýzy Gopasu přeceňujeme své znalosti IT

Podle analýzy Gopasu přeceňujeme své znalosti IT
Výzkumy počítačové gramotnosti v České republice vykazují zajímavý trend – přeceňujeme své znalostí výpočetních technologií. Více než polovina oslovených hodnotí svou znalost IT technologií jako velmi dobrou, další třetina jako dobrou. Pokud jde o prokázání znalostí v praxi, je realita diametrálně odlišná – velmi dobrou nebo dobrou znalost IT technologií vykazuje pouze 7 % populace. Mezi největší „propadáky“ patří uživatelská znalost základních kancelářských programů, především tabulkových...  více
 

Možnost propojení služeb call centra s logistikou

Možnost propojení služeb call centra s logistikou
Společnost Algotech, zabývající se oblastí kontaktních center a cloudu, a společnost Hifour, autor a provozovatel aplikace Balíkonoš, připravily společnou nabídku propojující výhody kontaktního centra a logistiky. První produktový brunch proběhl 11. 2. 2015 v prostorách společnosti Algotech. Pokud dnes firmy chtějí vybudovat nebo modernizovat své kontaktní centrum, nabízí jim společnost Algotech vlastní produkt s názvem AlgoCC (kontaktní centrum v cloudu) poskytující kompletní funkcionalitu kontaktního centra včetně automatické...  více
 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

ERP pro kvalitu i bezpečnost potravin

ERP pro kvalitu i bezpečnost potravin
V současné době diskutuje odborná i laická veřejnost bezpečnost potravin a normy pro označování jejich složení, především co se týče alergenů, specifických látek a podobně. Většině producentů přinesly tyto novinky spoustu starostí, neboť i přes tlak trhu na cenu jejich produktů jsou nuceni k dalším investicím, aby byli schopni veškeré požadavky splnit.  více
 
Analýzy - 18. 2. 2015

Využívání cloudových služeb roste

Využívání cloudových služeb roste
Nedávný průzkum společnosti ZyXEL mezi 2 500 evropskými kancelářskými pracovníky ukázal, že malé a střední podniky (MSP) sice začínají efektivně využívat nových technologií a služeb, ale míra dosaženého pokroku je v každé zemi různá. Pokud jde o zavádění cloud computingu, je vedoucí zemí Německo, kde používá cloudové aplikace jako Dropbox, Disk Google nebo Salesforce 44 % pracovníků. Tento podíl byl však podstatně vyšší než ve všech ostatních zkoumaných regionech.  více
 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

Komunikace a sítě - 17. 2. 2015

Kerio Control 8.5 zlepšuje využitelnost a zabezpečení sítí

Kerio Control 8.5 zlepšuje využitelnost a zabezpečení sítí
Společnost Kerio Technologies vydala novou verzi produktu Kerio Control 8.5, který přináší dvoufázové ověřování, umožňující firmám zlepšit zabezpečení vzdáleného přístupu k síťovým zdrojům. Kromě přihlašovacích údajů uživatele totiž vyžaduje rovněž jednorázové heslo (TOTP - Time-based One-time Password). Další novou funkcí produktu Kerio Control 8.5 je Service...  více
 

Kaspersky Lab odhalil skupinu Equation

Kaspersky Lab odhalil skupinu Equation
Tým analytiků Kaspersky Lab odhalil skupinu stojící za komplexním a sofistikovaným útokem – The Equation Group. Ta byla aktivní téměř dvě desetiletí a od roku 2001 infikovala tisíce a možná i desetitisíce obětí ve více než 30 zemích po celém světě. Skupina Equation (česky rovnice) využívá rozsáhlou kontrolní infrastrukturu C&C, která zahrnuje přes 300 domén a více než 100 serverů. Kaspersky Lab několik desítek serverů v současnosti monitoruje pomocí „sinkholingu“....  více
 
Analýzy - 17. 2. 2015

Nové třídění zpráv na Seznam.cz Email

může způsobit až o 70 % nižší míru otevření u e-mailových kampaní

Nové třídění zpráv na Seznam.cz Email
Dne 11. února Seznam.cz Email zpřístupnil novou oddělenou složku pro příchozí poštu nazvanou „Hromadné“. Do této složky jsou automaticky řazeny veškeré newslettery či obchodní sdělení. Podle společnosti MailKit tato změna minimálně v nejbližší době ovlivní open-rate (míru otevření) e-mailových kampaní stejně jako jej ovlivnila obdobná funkce nasazená na Gmailu v loňském roce.  více
 
Hardware - 16. 2. 2015

HP představilo nové firemní mobilní počítače

HP představilo nové firemní mobilní počítače
HP představilo osm nových mobilních přístrojů, které přinášejí inovace do stávající podoby typického firemního počítačového pracoviště. Všechny novinky – tablety a hybridní počítače s operačním systémem Microsoft Windows, i tablety s operačním systémem Google Android – jsou vybaveny vestavěnými bezpečnostními funkcemi, které lze přizpůsobit individuálním požadavkům specifických firemních prostředí s důrazem na vysokou úroveň mobility.  více
 

Čeští pacienti si zvykají na online komunikaci se svým lékařem

Čeští pacienti si zvykají na online komunikaci se svým lékařem
Podle údajů společnosti CompuGroup Medical ČR (CGM) využívá její řešení online pacientských služeb CGM LIFE eSERVICES po roce od jeho uvedení již přes 10 000 českých pacientů a více než 100 zdravotnických zařízení a lékařů. Mezi zeměmi, kde toto řešení používají, je Česká republika v rychlosti nárůstu zapojení lékařů na druhém místě hned za Německem. CGM LIFE eSERVICES, kterými CGM vstoupila do nového tržního segmentu pacientských služeb, umožňují pacientům online...  více