Aktuality -> Hardware - 23. 2. 2016

Epson ukázal novou generaci brýlí pro rozšířenou realitu Moverio

Epson Moverio BT-300Společnost Epson ukázala na veletrhu v Barceloně, jak bude vypadat třetí generace chytrých brýlí Moverio pro rozšířenou realitu. Brýle Moverio BT-300, které budou dostupné od října 2016, využívají nové OLED displeje na bázi silikonu. Také díky nim budou nové binokulární poloprůhledné chytré brýle opět o něco lehčí než současný model BT-200 a výrazně lehčí (o 72 %) než původní model Moverio BT-100 uvedený již v roce 2011.



Uživatel brýlí Moverio BT-300 vidí a vnímá prostředí pomocí čelní 5megapixelové HD kamery směřující dopředu a dalších senzorů. Software brýlí Moverio dokáže díky integrované kameře, gyroskopu, systému GPS a dalším snímačům přesně sledovat pohyb uživatele a nabídnout mu informace v závislosti na sledovaném objektu. Pohled přes brýle tak rozšiřuje skutečný fyzický svět o počítačově generovaný obsah, jako je například video, různé doplňkové obrazové informace, zvuk nebo GPS souřadnice. Uživatel přitom brýle ovládá pomocí vícedotykového trackpadu. Pro využití brýlí Moverio jsou k dispozici desítky aplikací od různých vývojářů.

Epson Moverio BT-300

Nová generace brýlí BT-300 bude vybavena čtyřjádrovým procesorem Intel Atom a operačním systémem Android 5.1. Výrazně se tak zvýší výkon brýlí, aby mohly plynule zobrazovat 3D obsah. Výdrž baterie by přitom měla dosáhnout až šesti hodin.

Brýle Epson Moverio BT-300 budou k dispozici od října 2016 a jejich prodejní cena se bude pohybovat okolo 800 EUR.


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.