Archiv zpráv

Hardware - 6. 8. 2024 - redakce

Nové stohovatelné switche Omada pro větší sítě

Nové stohovatelné switche Omada pro větší sítě
TP-Link rozšiřuje své portfolio o nové L3 stohovatelné switche. Jde o modely SX6632YF, SG6428X, SG6428XHP, SG6654X a SG6654XHP, které díky jejich výkonu a flexibilitě ocení zejména provozovatelé větších podnikových sítí nebo poskytovatelé internetových služeb.  více
 
  

- PR -

Řešení N-able umožnila firmě JKC

snadno přejít na MSP model


Společnost JKC je dlouholetým dodavatelem technologií Kerio – od historických produktů WinRoute a WinRoute Pro, až po aktuální řešení Kerio Connect, Kerio Control a Kerio Operator. Poté, co portfolio produktů Kerio přešlo pod křídla společnosti GFI Software, došlo v důsledku toho i ke změně distributora, kterým se stala společnost ZEBRA SYSTEMS. Avšak v JKC nezůstali jen u GFI a podívali se i na portfolio dalších dodavatelů distribuovaných ZEBRA SYSTEMS. A našli řešení, ve kterém vidí velký potenciál pro další rozvoj a růst společnosti.

IT Business - 6. 8. 2024

Pure Storage investuje do technologie ukládání dat na bázi keramických materiálů

Pure Storage investuje do technologie ukládání dat na bázi keramických materiálů
Společnost Cerabyte, průkopník v oblasti řešení pro ukládání dat na bázi keramických materiálů, oznámila, že získala strategickou investici od společnosti Pure Storage, která je lídrem v oblasti ukládání dat na bázi flash technologií světě. O technologie na bázi keramických materiálů se ovšem zajímá v souvislostí s řešeními pro ukládání neměnných dat. John Colgrove, zakladatel a hlavní vizionář společnosti Pure Storage, se současně stává členem představenstva společnosti...  více
 
IT Business - 5. 8. 2024 - redakce

Slovenská SYNTECA vstupuje na český a rakouský trh IT

Slovenská SYNTECA vstupuje na český a rakouský trh IT
Skupina SYNTECA koncem července oficiálně oznámila svůj vstup na český a rakouský trh IT. Chce tak na nich posílit postavení svých dceřiných společností, které v IT působí. V současnosti skupina zastřešuje řadu firem, které jsou zaměřeny především na slovenský trh. Patří mezi ně ALANATA, DATALAN a jejich dceřiné společnosti DIGNIT a DQI, stejně jako SOFTIP, Parallaxis a Ensogate.  více
 
Analýzy - 5. 8. 2024 - redakce

Evropská regulace AI vstupuje v platnost a hrozí obřími pokutami za její zneužití

Evropská regulace AI vstupuje v platnost a hrozí obřími pokutami za její zneužití
Od 2. srpna platí nové evropské nařízení o umělé inteligenci (AI Act), které se dotkne prakticky všech firem, které ji používají. Dopad ne­bude mít jen na společnosti z České republiky a dalších států Evropské unie, ale i na ty, které na evropském trhu působí. Nástroje umělé inteli­gence budou pod větší kontrolou a budou muset být transparent­nější, ty nejrizikovější pak čeká přímo zákaz. Za porušení hrozí firmám citelné sankce, až 35 milionů eur, nebo od jednoho...  více
 
Analýzy - 5. 8. 2024 - redakce

Acronis hlásí extrémní nárůst e-mailových útoků

Acronis hlásí extrémní nárůst e-mailových útoků
Společnost Acronis zveřejnila výsledky průzkumu vývoje kybernetických útoků z první poloviny roku 2024, ve kterém analyzovala data z více než milionu koncových bodů po celém světě, aby získala přehled o globálních trendech v oblasti kybernetické bezpečnosti. V aktuální zprávě nás zaujal zejména extrémní nárůst e-mailových útoků, které zaznamenaly 293% nárůst ve srovnání se stejným obdobím roku 2023. Rostl ovšem také počet detekovaných ransomwarových útoků, který...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 5. 8. 2024 - redakce

Nová verze eDokladů už nás nebude nechtěně „šmírovat“

Nová verze eDokladů už nás nebude nechtěně „šmírovat“
Digitální a informační agentura (DIA) vydala novou verzi aplika­ce eDoklady, která kromě drob­ných úprav uživatelského roz­hraní opravuje odesílání diagnos­tických dat. V předchozí verzi totiž aplikace odesílala diagnos­tická data za účelem detekce a odstraňování chyb, ale přitom odesílala i podrobnější informace o využívání aplikace. Ty sice byly před zpracováním anonymizovány, ale jejich odesílání mohlo být rizikem pro soukromí a bezpečnost...  více
 
IT Business - 2. 8. 2024

Nahlédněte do budoucnosti navrhování na CADfórum 2024

Nahlédněte do budoucnosti navrhování na CADfórum 2024
Zúčastněte se konference CADfórum 2024 a využijte možnosti setkat se s českými a slovenskými kolegy konstruktéry, projektanty a manažery, kteří řeší stejné výzvy v digitalizaci procesů projektování a výroby jako vy.  více
 
DMS/ECM - Správa dokumentů, IT právo, IT společnost - 2. 8. 2024 - Mgr. Tomáš Lechner, Ph.D.

Registr zastupování jako důležité rozšíření možností elektronické identifikace

Registr zastupování jako důležité rozšíření možností elektronické identifikace
Již 1. července startuje nový registr veřejné správy, který rozšiřuje možnosti využití elektronické identifikace. Podívejme se na jeho legislativní zasazení, jeho obsah a funkci a v neposlední řadě také na některé aspekty celkového řešení, které bohužel nejsou zcela ideální.  více
 

Optimalizace řízeného rozvozu v intralogistice

Optimalizace řízeného rozvozu v intralogistice
V každé výrobě má intralogistika zásadní význam pro zajištění efek­tiv­ní­ho provozu. V dnešní době musí vše probíhat rychleji, protože doby cyklů – neboli čas, který je alokovaný na dokončení každé části výrobního procesu – se zkracují. Pro zlepšení toku materiálu ze skladu na montážní linky mají zásadní význam řízený rozvoz (tzv. milk runy) a logistické vláčky. Klíčové je pak plánování jejich využití a stanovení konkrétních tras, po...  více
 

AI hraje v zákaznickém servisu stále větší roli a může přispět k vylepšení celkové zákaznické zkušenosti

AI hraje v zákaznickém servisu stále větší roli a může přispět k vylepšení celkové zákaznické zkušenosti
Poskytování vynikající zákaznické zkušenosti je dnes klíčovým faktorem pro úspěch jakékoli organizace. S rostoucí konkurencí a rostoucími očekáváními zákazníků je důležité, aby firmy byly schopny poskytnout rychlé, personalizované a efektivní služby. Jedním z klíčových nástrojů, který umožňuje firmám této úrovně dosáhnout, je umělá inteligence (AI). V tomto článku se podíváme na roli AI v zákaznickém servisu a na to, jak může přispět...  více