- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (17)
- Cloud computing (IaaS) (20)
- Cloud computing (SaaS) (43)
- CRM (55)
- DMS/ECM - správa dokumentů (23)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (64)
- ERP (82)
- HRM (40)
- ITSM (4)
- MES (27)
- Řízení výroby (53)
- WMS (24)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (24)
- Dodavatelé CRM (47)
- Dodavatelé DW-BI (49)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (38)
- IT řešení pro logistiku (44)
- IT řešení pro stavebnictví (37)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (42)















Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se
Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...
Industry 4.0 Průmysl 4.0
Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?
Komplexní svět eIDAS
O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...
Trendy v CRM
Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...
Příručka úspěšného IT manažera
Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...
Archiv zpráv
Certifikace Linux Essentials od OKsystem
Školicí a testovací centrum OKsystem je první testovací středisko v České republice, které nabízí možnost složit zkoušku Linux Essentials určenou pro uživatele operačních systémů Linux. Zkouška Linux Essentials ověřuje znalosti potřebné... více
Linksys představil ADSL modem-router X1000
Společnost Cisco uvedla na trh nový přírůstek své řady X, konkrétně X1000. Do této řady spadají zařízení schopná fungovat jako klasický Wi-Fi router nebo jako ADSL modem. X1000 je tedy wi-fi router standardu 802.11n se zabudovaným ADSL modemem a rychlostí přenosu... více
Řízená diverzifikace produktového portfolia
Mnoho výrobních společností musí vzhledem ke stagnaci poptávky po své „tradiční“ produkci diverzifikovat – rozšiřovat svůj výrobní sortiment o modifikace produktů, nebo o produkty zcela nové. Prostřednictvím diverzifikace pak lze posilovat poptávku prostřednictvím... více
Kontaktní centra ve finančních institucích
Cesta k novým obchodním příležitostem
Kontaktní centra jsou již řadu let nedílnou součástí velkých i středně velkých firem. Spolu s tím, jak se mění svět okolo nás, mění se i jejich role. Zejména v oblasti finančních institucí představují nástroj pro podporu prodeje finančních produktů,... více
Budoucnost bankovních služeb je v chytrých telefonech
Chytré telefony se stávají neoddělitelnou součástí našeho života. Svěřujeme jim čím dál víc tajemství a využíváme je pro mnohem širší okruh běžných činností. Podle odhadů Gartner bude v roce 2015 na Zemi používat chytrý telefon nebo tablet každý sedmý... více
Webový klient K2 přináší řadu inovací
Webový klient K2 prochází neustále řadou inovací, aby byl co nejvíce přizpůsoben aktuálním požadavkům jeho uživatelů. V nové verzi se změnil nejen design, ale hlavně i funkce a možnosti jeho využití. Nově webový klient K2 nabízí modul Zásilkových služeb, Úkolů, Kontaktního centra... více
IS K2 s certifikací pro Windows 8
Společnost K2 atmitec oznámila úspěšné zakončení procesu certifikace IS K2 pro operační systém Windows 8. OS Windows 8 tak rozšiřuje rodinu operačních systémů, které jsou přímo podporovány Informačním systémem K2. Od 1. 11. 2012 tak mají všichni uživatelé a zákazníci IS K2... více
Kateřina Plačková rozšiřuje tým společnosti Lenovo
Společnost Lenovo má od začátku prosince novou posilu. Na pozici SMB Sales Representative nastupuje Kateřina Plačková, která bude zodpovídat za rozvoj obchodních aktivit v prodejním kanálu zaměřeném na SMB obchodní partnery. V pozici SMB Sales Representative bude mít na starost zejména prodej produktové řady ThinkPad a ThinkCentre. Kateřina přichází ze společnosti AT Computers, ve které nejprve pracovala jako Sales representative... více
Business intelligence ve výrobních podnicích
Výrobní podniky v současné době čelí většímu tlaku než kdykoli dříve a tento tlak stále stoupá. Globalizace, nová konkurence, ekonomická krize nutí podniky k zeštíhlování organizační struktury, větší konkurenční dravosti, snižování nákladů, zatímco... více
Trendy v mobilních bankovních aplikacích
V současné době se potřeby klientů ve vztahu k bankám mění. Jedním z neopominutelných trendů je přitom zájem spotřebitelů čím dál častěji jednat s bankami prostřednictvím on-line kanálů. Preferují komunikaci s bankou, která je nenutí vyřizovat požadavky... více