Archiv zpráv

Hardware - 7. 8. 2017

Nová služba pro mobilní telefony 2N Mobile Video

Nová služba pro mobilní telefony 2N Mobile Video
Služba 2N Mobile Video je cloudová služba dostupná na portálu My2N. Aplikace je kompatibilní s mobilními zařízeními s operačním systémem Android a iOS. Díky této aplikaci máte k dispozici permanentní propojení s vaším 2N interkomem a kdykoliv můžete zkontrolovat pohled kamery z interkomu. Jediná podmínka pro používání této aplikace je nutnost datového připojení (3G, 4G, WiFi).  více
 
  

- PR -

Když ERP myslí za vás

Automatizace, AI a digitalizace mění firemní svět


Podnikové systémy ERP už dávno neslouží jen k evidenci dat. Dnes propojují výrobu, sklady, fakturaci i zákaznickou podporu do jednoho funkčního celku. Díky automatizaci, digitalizaci a využití umělé inteligence se z nich stává základní nástroj, který ovlivňuje způsob, jakým firmy plánují, vyrábějí a rozhodují.

Excel již na všechno nestačí

Jak přistupovat k MIS a BI v malých a středních firmách

Excel již na všechno nestačí
Stále častěji se v odborných diskusích objevuje otázka, jak nasadit pokročilé koncepty řízení výkonnosti také v malých a středních firmách, tedy v segmentu SME (Small and Medium Enterprise). Jedná se o řešení založená na využití manažerských informačních systémů a BI, která jsou již delší dobu v různé míře komplexnosti využívána ve firmách velkých. Jak je zpřístupnit a využít v segmentu SME?  více
 
IT Projekty - 7. 8. 2017

Kyocera nasadí nové řešení pro správu služeb

Kyocera nasadí nové řešení pro správu služeb
Společnost IFS se pochlubila, že si její řešení pro správu služeb IFS Service Management vybrala společnost Kyocera Document Solutions a bude jej implementovat v 17 evropských zemích. Cílem je optimalizace servisních procesů a vybudování jednotného IT řešení pro řízení služeb společnosti Kyocera Document Solutions napříč celou Evropou. Řešení bude nasazeno jako služba z privátního cloudu na platformě Microsoft Azure.  více
 

Plýtvání daty: Příprava kvalitních dat je v každém CRM projektu náročnou etapou

Plýtvání daty: Příprava kvalitních dat je v každém CRM projektu náročnou etapou
Abychom byli schopni uspokojivě vyřešit danou analytickou úlohu z oblasti CRM, měli bychom umět vybrat vhodné analytické postupy, rozumět vybraným technologiím a mít zajištěn přístup k datům. Pro splnění prvních dvou požadavků je třeba se pilně učit a získávat praktické zkušenosti. Při zajišťování přístupu k datům budeme muset překonávat mnohé překážky dané legislativou a konkurenčním prostředím. Je vůbec v našich silách se...  více
 

Spuštěním IT projektu práce nekončí

Praktický pohled na přípravu a řízení IT projektu

Spuštěním IT projektu práce nekončí
Už z definice projektu vyplývá, že se jedná zpravidla o unikátní počin, který je zakončený výstupním produktem. V případě IT projektů, např. u internetových portálů, to jsou typicky nové zákaznické služby. Projekt by však neměl být ukončen při spuštění nové služby do produkce, ale až v momentě, kdy má vedoucí jistotu, že je služba perfektně odladěná.  více
 

Měření kvality IT (2. část): Jaké ukazatele a reporty sleduje šéf IT Service Desku?

Měření kvality IT (2. část): Jaké ukazatele a reporty sleduje šéf IT Service Desku?
Jedna z klíčových rolí každého IT je vedoucí týmu, který je v přímém kontaktu s interními zákazníky a uživateli. Často jde o vedoucího Service Desku, někdy jej najdete pod rolí Service Delivery Manager. V menších společnostech to bude sám IT manažer. Jaké hlavní otázky si Service Delivery Manažer klade? Jak pozná, zda jeho tým pracuje správně? Zda jsou uživatelé spokojení? Na tyto i další otázky si odpovíme v následujícím...  více
 
Komunikace a sítě - 3. 8. 2017

Nový bankovní trojan NukeBot je připravený útočit

Nový bankovní trojan NukeBot je připravený útočit
Odborníci společnosti Kaspersky Lab detekovali NukeBot – nový malware vytvořený za účelem odcizení citlivých dat uživatelů internetového bankovnictví. Dřívější verze tohoto trojského koně byly známé jako TinyNuke, postrádaly ale prvky potřebné k provedení útoku. Nejnovější verze jsou naopak plně akceschopné a obsahují kód cílený na uživatele konkrétních bank.  více
 
IT společnost - 3. 8. 2017

NAKIT se stal členem mezinárodní organizace TCCA

NAKIT se stal členem mezinárodní organizace TCCA
Národní agentura pro komunikační a informační technologie (NAKIT), se nově stala členem TCCA – globální organizace sdružující uživatele, provozovatele či operátory komunikačních sítí. TCCA působí v oblasti kritické infrastruktury už od roku 1994. V současnosti reprezentuje organizace z celého světa zabývající se poskytováním a rozvojem bezdrátové komunikace, ať už na mezinárodní, státní nebo třeba podnikové úrovni.  více
 

Identifikace a řešení problematických míst ve výrobě

Identifikace a řešení problematických míst ve výrobě
V posledních několika letech jsme svědky zásadního vývoje v oblasti technických prostředků využívaných při řízení výrobního procesu. Nejvíce viditelný je tento trend u řídicích systémů obráběcích strojů, rozsahu jejich funkcí, vzájemné provázanosti jednotlivých modulů a využití dat, která jsou v průběhu výrobního procesu sledována a zaznamenávána. Standardním se stalo vybavení strojů řídícími jednotkami, které jsou nejen schopny sledovat...  více
 
IT společnost - 2. 8. 2017

Hledá se junior PHP programátor

<em>Hledá se junior PHP programátor</em>
Vydavatelství CCB (malá až střední firma) hledá uchazeče na pozici Junior PHP programátor.  více