Archiv zpráv

IT právo, Podnikové aplikace a služby - 27. 4. 2018 - Jan Diblík, Samuel Král

Právo versus IT

Umělá inteligence advokáty nenahradí, ale bude jejich pomocníkem

Právo versus IT
Digitální technologie proměňují podnikání nevídaným tempem. Počítačové systémy přebírají stále větší část lidské práce a zvládají ji mnohdy efektivněji a spolehlivěji. Ani oblast práva není výjimkou. Na jedné straně mohou inovativní právnické softwary usnadnit právníkům práci, na druhé straně poroste význam zkušeností a osobního přístupu konkrétního advokáta. Ty totiž žádný automatizovaný systém nahradit nedokáže.  více
 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

MiFID II aneb Málo muziky za hodně peněz

MiFID II aneb Málo muziky za hodně peněz
Ať se nám to líbí nebo ne, svět je čím dál tím více globalizovaný. Jde o trend, na který musejí reagovat všichni. Někomu přináší nové možnosti, jiným zase řadu nových překážek. To je třeba případ bankovnictví. Zejména v posledních čtyřech letech je na banky kladeno velké množství povinností, které musejí ve stále propojenějším světě splňovat. Zpravidla je kvůli nim nutné upravovat IT systémy, bez kterých se v dnešní době neobejde žádná banka.  více
 
IT Business - 26. 4. 2018

DMS systémy v éře GDPR a eIDAS

DMS systémy v éře GDPR a eIDAS
DMS/ECM systémy, CLM systémy pro správu smluv či elektronizovaný cyklus účetních a daňových dokladů jako hlavní taháky pátého ročníku Document Management Conference. Pozornosti přednášejících neuniknou novinky týkající se vlivu evropské a české legislativy na e-dokumenty, zejména pak eIDAS, GDPR a zákonu o spisové službě. Akce se bude konat 16....  více
 
  

- PR -

HANNOVER MESSE 2026 - poslední volné plochy!

Dotace pro české firmy a společná expozice CzechTrade


HANNOVER MESSE je světově nejdůležitější veletrh v rámci zpracovatelského průmyslu, který se již přes 50 let pravidelně na jaře koná v německém Hannoveru. Další ročník proběhne 20.-24. dubna 2026. Jedná se o prvotřídní platformu pro prezentaci novinek z oblasti průmyslové automatizace a IT, energetických a environmentálních technologií, vývoje a výzkumu v rámci oboru strojírenství. Na prezentaci na veletrhu HANNOVER MESSE je možné získat dotaci od agentury CzechTrade, nebo se přímo zapojit do společné expozice českých firem.

Nová verze systému Infor VISUAL 9 je dostupná na českém a slovenském trhu

Nová verze systému Infor VISUAL 9 je dostupná na českém a slovenském trhu
Infor představil na českém a slovenském trhu novou verzi podnikového systému Infor VISUAL 9, který je určený zejména pro malé a střední výrobní firmy. Systém na našem trhu dodává společnost Gemma Systems, partner Infor v České republice  více
 
Podnikové aplikace a služby - 26. 4. 2018 - Ing. Rostislav Palla

CRM systém je klíčový prvek IT řešení kontaktního centra

CRM systém je klíčový prvek IT řešení kontaktního centra
Se zvyšujícími se nároky na zákaznickou péči vyvstávají v každé společnosti otázky, jak požadavky, které od klientů přicházejí z různých kanálů, řešit. V tomto článku se budeme snažit tuto problematiku objasnit a seznámíme vás s možnostmi, které současné CRM systémy nabízejí pro celou škálu oborových řešení, kontaktní centra nevyjímaje.  více
 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

IT Business - 25. 4. 2018

GAPP System oznamuje změny ve vedení společnosti

GAPP System oznamuje změny ve vedení společnosti
Společnost GAPP System oznámila personální změny ve vedení společnosti. Provozním ředitelem byl nově jmenován Petr Dvořák (38) a na pozici ředitele prodeje a marketingu nastoupil Marian Kulhavý (41). Změny ve vedení společnosti jsou po nedávné změně firemního loga a nové vizuální identitě dalším krokem v rámci tříleté transformace společnosti. Petr Dvořák pracuje ve společnosti GAPP System již 20 let. Začínal jako Senior System Engineer, poté působil jako Presales Consultant a od roku 2008 byl technickým ředitelem firmy. Nyní přijal nabídku převzít větší roli v řízení společnosti a stal se jejím provozním ředitelem. Od března tak převzal větší část funkcí dosavadního generálního ředitele a zakladatele firmy Jiřího Palkovského. Petr vystudoval obor Informační technologie a systémy na katedře informačních technologií...  více
 
Analýzy - 25. 4. 2018

Studie Cisco upozorňuje na zneužívání šifrované komunikace a nové techniky hackerů

Studie Cisco upozorňuje na zneužívání šifrované komunikace a nové techniky hackerů
Studie Cisco Annual Cybersecurity Report pravidelně mapuje trendy v oblasti kybernetických rizik i obrany. Z aktuálního vydání studie vyplývá, že důmyslnost hackerů stoupá nebývalým tempem. Ke svým útokům stále častěji využívají zašifrovanou webovou komunikaci i známé internetové služby jako jsou Dropbox či Google Docs. Více se zaměřují také na zařízení internetu věcí, které organizace často nechávají neaktualizovaná a zranitelná. Studie také upozorňuje, že útoky...  více
 
Analýzy - 24. 4. 2018

Digitalizace je odpovědí na nedostatek pracovní síly

Digitalizace je odpovědí na nedostatek pracovní síly
Z aktuálního průzkumu společnosti Canon vyplývá, že dvě třetiny českých firem musí každý den čelit záplavě papírů, protože je na nich založena naprostá většina vnitřních procesů. Roční spotřeba papíru ve firemním sektoru sice klesá, ale jen velmi pomalu. Na rychlejší digitalizaci smluv, objednávek i další komunikaci s dodavateli a zákazníky ale nyní tlačí také napjatá situace na trhu práce.    více
 
Analýzy - 24. 4. 2018

Sledovat zaměstnance bude možné i po startu GDPR

Sledovat zaměstnance bude možné i po startu GDPR
Podle průzkumů tráví zaměstnanci na pracovišti denně více než hodinu soukromými aktivitami realizovanými na firemním počítači. Proto mnoho firem nasadilo systémy pro monitorování, nebo omezování přístupu zaměstnanců k různým online službám. S květnovým startem platnosti nařízení na ochranu osobních dat GDPR se některé z nich obávají, že budou muset s monitoringem aktivit zaměstnanců přestat. Podle advokátů jsou ale obavy ze...  více
 
Hardware - 24. 4. 2018

HTC Vive představilo sadu profesionální virtuální reality

HTC Vive představilo sadu profesionální virtuální reality
HTC Vive představilo kompletní sadu profesionální virtuální reality HTC Vive Pro 2.0 Kit, určené především pro použití ve firemní sféře. Sada nabídne nejen vylepšené rozlišení a audio, ale také rozšířenou oblast sledování pohybu a zjednodušené nasazení ve firemním prostředí. Navíc HTC Vive představilo i...  více