facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
AEC

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Jak by mělo vypadat univerzálně dokonalé CRM?

Jak by mělo vypadat univerzálně dokonalé CRM?
Jak by mělo vypadat univerzálně dokonalé CRM? Nijak, protože neexistuje. Vždy se bude jednat o vysoce specifický nástroj, ušitý na míru dle potřeb společnosti a konkrétního použití v rámci interního IT ekosystému. Měl by být schopný pružně reagovat...
  

- Inzerce -

Dokonalé CRM, zákony pro lidi, cookie wall a hodnocení zranitelností

IT Systems 4/2019Nenechte si ujít nové vydání časopisu IT Systems, ve kterém opět najdete pestrou nabídku článků z oblasti IT řešení pro výrobní podniky, ale také z oblasti projektového řízení, CRM, správy dokumentů, internetu věcí, informační bezpečnosti a dalších témat, ve kterých je užitečné mít přehled. Patří dnes totiž prakticky k povinné výbavě každé moderní firmy a do značné míry ovlivňují její konkurenceschopnost a schopnost rozvoje.

Chatboti – další buzzword nebo technologická inovace desetiletí?

Chatboti – další buzzword nebo technologická inovace desetiletí?
Chatboti už dávno nejsou jako Sněžný muž. Mluví o nich sice každý, ale dost lidí už je i vidělo. Mnoho firem dnes chatboty používá pro komunikaci dovnitř i navenek. Mají za úkol prodávat vstupenky, nabírat pracovníky nebo odpovídat klientům...

Proč by automatizace kontaktních center byla bez CRM jen výkřikem do tmy

Proč by automatizace kontaktních center byla bez CRM jen výkřikem do tmy
Slovo „CRM“ se dnes používá jako módní výraz s hodně širokým smyslem, ale stále jde v první řadě o systém, který uchovává a spravuje informace o všech interakcích mezi vaší firmou a zákazníkem. Na základě těchto informací a jejich zpracování...

Nabídkové řízení je základem úspěchu firmy

Nabídkové řízení je základem úspěchu firmy
Tvorba nabídky pro zákazníka je jako balancování na ostří nože. Nabídnete za svůj výrobek vysokou cenu a zákazník zvolí konkurenci. Nabídnete příliš nízkou cenu, získáte kontrakt a proděláte kalhoty, protože skutečné...

Lepší zacílení na potřeby uživatele v roce 2019

umožní automatizace, umělá inteligence a internet věcí

Lepší zacílení na potřeby uživatele v roce 2019
Více než samotné produkty bude v budoucnu důležitý tzv. zákaznický prožitek (customer experience). Podle společnosti Gartner předpokládá až 81 % odborníků na marketing, že se konkurenční střety v roce 2020 budou odehrávat především v této oblasti....

Zaměřeno na zákazníka – digitální transformace CRM

Zaměřeno na zákazníka – digitální transformace CRM
Archimédes prý před více než dvěma tisíci let prohlásil „Dejte mi pevný bod ve vesmíru a já pohnu celou Zemí.“ Co by asi říkal dnes, v době obrovských změn obchodních modelů vyvolaných digitální transformací? Pravděpodobně by...

Jak připravit obsah využitelný pro různá zařízení a platformy

Jak připravit obsah využitelný pro různá zařízení a platformy
Počet zařízení, prostřednictvím kterých mohou firmy komunikovat se svými zákazníky, neustále roste. Nejde už jen o tablety a chytré telefony, o slovo se hlásí chatboti, virtuální a rozšířená realita i Internet věcí. Mohlo by se zdát, že s rostoucím...
  

- Inzerce -

Chatboti, digitalizace zdravotnictví, ITIL 4 a mýty kolem agility

IT Systems 3/2019Nenechte si ujít nové vydání časopisu IT Systems, ve kterém jsme zavítali do oblasti IT, která se týká nás všech. Každý z nás je totiž občanem a dříve či později i pacientem. Pravidelně proto sledujeme, jak probíhá digitalizace veřejné správy a zdravotnictví. Oslovili jsme tentokrát přímo hlavního architekta digitalizace na Ministerstvu zdravotnictví ČR, aby vám odpověděl na otázku, v jakém bodě se nachází elektronizace českého zdravotnictví.

Lokační analýza odhaluje firmám, kde jsou jejich zákazníci i to, jak jim mají obchod přizpůsobit

Lokační analýza odhaluje firmám, kde jsou jejich zákazníci i to, jak jim mají obchod přizpůsobit
Pro oblast retailu je důležité nejen to, zda je poptávka po zboží, které firmy nabízí, ale také, kde se potenciální zákazníci pohybují. Podle toho mohou firmy umístit své pobočky právě tam, kde se jejich cílová skupina koncentruje. V tom firmám...
akce CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
(29.5.2019 - 29.5.2019)
akce

S čím vám CRM systém pomůže a co naopak nedokáže

S čím vám CRM systém pomůže a co naopak nedokáže
CRM systém – jde o mnohovrstevnatý a pořád ještě trochu tajemný pojem, pod nímž si lidé z firemního prostředí představují různé věci. Někdo jej považuje za samospasitelný nástroj, díky kterému už nebude muset firmu prakticky řídit. Jiní...
  

- Inzerce -

Zahrajte si s hvězdami budoucnosti

CZECH CLASSICTurnaj Czech Classic se uskuteční 16.–21. června 2019 v GR Kaskáda jako součást Pro Golf Tour, jednoho ze čtyř oficiálních satelitů European Tour. Program kromě turnaje pro profesionály a nejlepší české amatéry zahrnuje i bohatý doprovodný program včetně tradičního turnaje partnerů s nejlepšími profesionálními hráči Pro Golf Tour, tzv. Pro-Am.

Nové technologie mění i procesy nakupování ve firmách

Nové technologie mění i procesy nakupování ve firmách
Společnost SAP Ariba zveřejnila výsledky průzkumu, který zkoumal, jak se robotická automatizace procesů, umělá inteligence a Internet věcí uplatňují v odděleních nákupu. V rámci průzkumu mezi zaměstnanci nákupních odděleníbylo dotazováno 452...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10
Ceník inzerce portálu SystemOnLine