facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
K2 atmitec

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články
IT SYSTEMS 9/2020, 30. 10. 2020 - Jiří Mach

Problémy kontaktních center nejen v době koronaviru a možnosti jejich řešení

Problémy kontaktních center nejen v době koronaviru a možnosti jejich řešení
Současná složitá situace nadělala starosti mnoha provozovatelům kontaktních center a přispěla k uvědomění, že jejich dosavadní řešení pro řízení provozu jsou již nedostačující. Z důvodu mimořádného tlaku, který byl v poslední době na kontaktní...
  

- Inzerce -

Úsměv namísto podpisu a robot na místě prodavače

IT Systems 11/2020V novém vydání IT Systems se věnujeme trendům v digitalizaci bankovnictví a finančního sektoru, který je sice vnímán jako velmi konzervativní odvětví, ale ve vztahu k informačním technologiím patří naopak mezi ty nejprogresivnější. Tlak konkurence i nebankovních institucí a požadavky zákazníků totiž nutí celé odvětví, aby přijímalo nejnovější technologie.

IT SYSTEMS 9/2020, 25. 10. 2020

Již více než čtvrtina klientských center využívá chatboty, automatizace v komunikaci se stává nezbytností

Již více než čtvrtina klientských center využívá chatboty, automatizace v komunikaci se stává nezbytností
Trendem současnosti je automatizace a modernizace zákaznické podpory. „V průměru dnes v jednom tuzemském call centru funguje přibližně 10 „robotů“, přičemž automatizována je až jedna třetina procesů zpracovávaných v kontaktních centrech,“ říká...
IT SYSTEMS 9/2020, 20. 10. 2020 - Miriam Semjanová

Nejčastější chyby, jakých se firmy dopouští ve vztahu k zákazníkům a jak se jim vyvarovat s pomocí moderního CRM systému

Nejčastější chyby, jakých se firmy dopouští ve vztahu k zákazníkům a jak se jim vyvarovat s pomocí moderního CRM systému
Spousta firem nevěnuje organizaci vztahů se zákazníky pozornost. Dopouští se pak chyb, které obvykle vyústí v ušlý zisk. Díky CRM systémům však lze vztahy se zákazníky automatizovat a nákladným chybám se vyhnout.
IT SYSTEMS 9/2020, 14. 10. 2020 - Josef Gorgán, Michal Baranec

Automatizace kontaktních center je pro kvalitní zákaznickou podporu nezbytná

Automatizace kontaktních center je pro kvalitní zákaznickou podporu nezbytná
Dva kritické aspekty kontaktních center jsou bezpochyby jednak zkušení agenti a dále také moderní technologie, na kterých jsou agenti pracovně závislí. Tyto dva aspekty musí pracovat synchronizovaně, aby kontaktní centrum poskytovalo co nejlepší...
IT pro veřejný sektor a zdravotnictví, 4. 9. 2020 - Boris Bošiak

Čeká nás ještě dlouhá cesta

Na jaké úrovni je skutečně elektronizace veřejné správy a zdravotnictví ČR?

Čeká nás ještě dlouhá cesta
V posledních několika letech můžeme sledovat, jak se jednotlivá odvětví drasticky mění ve víru technologického pokroku. S nástupem modernizace se před námi rýsuje budoucnost, která může výrazně ulehčit a zpříjemnit životy pro mnohé z nás. Troufám...
IT SYSTEMS 6/2020, 5. 8. 2020 - Michal Baranec

Business analýza aneb Jak vytěžit z úspěšné implementace CRM maximum?

Business analýza aneb Jak vytěžit z úspěšné implementace CRM maximum?
Software pro řízení vztahu se zákazníky neboli CRM je v digitální době prakticky nezbytný nástroj pro růst firmy, což potvrzuje i fakt, že jde o jeden z nejrychleji se rozšiřujících typů podnikových systémů. Jak však z jeho implementace vytěžit...
IT SYSTEMS 6/2020, 24. 7. 2020 - Eva Máchová

Dobrý e-shop se neobejde bez znalosti zákazníkova chování

Dobrý e-shop se neobejde bez znalosti zákazníkova chování
Zprovoznit obyčejný e-shop s pár desítkami produktů je jednoduché. Koupíte připravené krabicové řešení a za pár hodin můžete začít prodávat. Udělat dobrý e-shop, který obstojí v konkurenci, je ale mnohem složitější. A bez znalosti zákazníkova...
  

- Inzerce -

Hybridní pracovní prostředí je novým normálem

HPEPrin­cip prá­ce, tak jsme ho zna­li do­sud, už v bu­douc­nu ne­má šan­ci zno­vu uspět. Za­tím­co dří­ve by­lo nor­mál­ní cho­dit do za­měst­ná­ní, te­dy do­jíž­dět či do­chá­zet do fi­rem­ních kan­ce­lář­ských bu­dov, pan­de­mie co­vi­du-19 udě­lal to­mu­to způ­so­bu pra­cov­ní­ho ná­vy­ku rych­lou pří­trž. Dnes je nor­mál­ní vy­u­ží­vat hyb­rid­ní pra­cov­ní pros­tře­dí, a do bu­douc­na to­mu ne­bu­de ji­nak.

IT SYSTEMS 3/2020, 24. 4. 2020 - Dagmar Bínová, Alžběta Gabalová

Jak využívat data pro budování pozitivní zákaznické zkušenosti

Jak využívat data pro budování pozitivní zákaznické zkušenosti
Data v dnešním světě bourají bariéry mezi bankami a jejich klienty. Už neplatí, že by na jedné straně byla banka a na druhé klient. V moderním finančním světě je jejich vztah spíše vzájemný, funguje oběma směry. Banka si buduje personalizovaný...
akce CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
akce
IT SYSTEMS 3/2020, 23. 4. 2020 - Tomáš Řehoř

Integrace nástrojů a cílení na základě dat patří mezi hlavní aktuální trendy v oblasti CRM řešení

Integrace nástrojů a cílení na základě dat patří mezi hlavní aktuální trendy v oblasti CRM řešení
Hlavní trendy pro CRM řešení vidím v oblasti integrace jednotlivých nástrojů. K těm hlavním, které slouží k řízení prodejů, se přidají i nástroje pro marketing, generování leadů (záznam osob nebo firem, které ještě nejsou klienty), účetní software...
  

- Inzerce -

Správné nástroje pro nové výzvy

IT Systems 10/2020V aktuálním vydání IT Systems se znovu věnujeme problematice homeworkingu a souvisejícím výzvám pro firmy a organizace. Kromě problémů, které práce z domova přináší pro zajištění kybernetické bezpečnosti, se zaměříme i na dopady, které má homeworking na oddělení technické podpory uživatelů. S hlubší závislostí uživatelů na technologiích jsou oddělení helpdesku pod stále větším tlakem a přes veškerou snahu jejich pracovníků nemívají tu nejlepší pověst – často nezaslouženou.

IT SYSTEMS 1-2/2020, 25. 3. 2020 - Ivan Sýkora

Kontaktní centrum nepřesouvejte do Indie, ale do cloudu

Moderní zákaznické centrum běží v cloudu a rozpozná náladu volajícího

Kontaktní centrum nepřesouvejte do Indie, ale do cloudu
Digitální technologie pro interakci se zákazníky zaznamenaly v posledních letech nebývalý pokrok. Textová a hlasová konverzační rozhraní, chatboti a různí virtuální asistenti se stali běžnou součástí webových stránek obchodů, online bankovnictví...
 
Další stránky tematické sekce: 123456789101112
Ceník inzerce portálu SystemOnLine