facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články
IT SYSTEMS 7-8/2021, 15. 9. 2021 - Piotr Faderski

V digitalizovaném světě je klíčem k úspěchu koexistence lidí a inteligentní automatizace

V digitalizovaném světě je klíčem k úspěchu koexistence lidí a inteligentní automatizace
Není žádným překvapením, že koronavirová pandemie vyvolala trvalou změnu v tom, jak firmy napříč odvětvími vnímají možnosti umělé inteligence a automatizace. Ještě v nedávné minulosti chápali mnozí manažeři tyto technologie jen jako nice-to-have,...
  

- Inzerce -

METASHOP si skvěle rozumí také s ERP POS Expert

METASHOPV tomto roce uvedla společnost Complete Interet Services na trh efektivní a výjimečný e-shop pro střední a velké firmy pod názvem METASHOP. Jde o standardizované řešení pro všechny, kteří hledají nástroj pro opravdový on-line obchod.

Small Business Solutions, 2. 8. 2021 - Patrik Monari

5 způsobů, jak mohou malé podniky uspět díky přesunu komunikace do cloudu

5 způsobů, jak mohou malé podniky uspět díky přesunu komunikace do cloudu
Otázka, zda přejít z místní pobočkové ústředny (Private Branch Exchange, PBX) na cloudové komunikační řešení, může být pro malé podniky komplikovaná. Výhody cloudu jsou jasné, ale přínos už nemusí být tak zřejmý pro organizace jako škola, právní...
Small Business Solutions, 30. 7. 2021 - Marek Mikeš

Proč (ne)myslet na integraci firemních systémů už při výběru CRM

Proč (ne)myslet na integraci firemních systémů už při výběru CRM
Hledá-li firma nový CRM systém, poptávají manažeři s rozhodovací pravomocí často od samého začátku možnost integrace CRM s dalšími firemními systémy. Jejich nastavení ale mnohdy bývá komplikované a nákladné. Obzvlášť menším firmám se proto většinou...
IT SYSTEMS 6/2021, 21. 7. 2021 - Lukáš Vítek

Jak řídit komunikaci se zákazníkem, když s ním komunikujeme mnoha různými kanály a z mnoha backoffice týmů?

Jak řídit komunikaci se zákazníkem, když s ním komunikujeme mnoha různými kanály a z mnoha backoffice týmů?
Jedním z častých problémů dnešní moderní a rychlé doby je řízení komunikace se zákazníkem. V utility a telco segmentech stále zaznamenáváme velké investice do IT řešení. Nemusíme se bát, že by snad postrádaly nástroje pro komunikaci se zákazníky....
IT SYSTEMS 5/2021, 29. 6. 2021 - Kateřina Líbalová

Automatizace v obchodní komunikaci

Objednávky, faktury a platby už mohou být téměř bezobslužné

Automatizace v obchodní komunikaci
Obchodní komunikaci mezi firmou a jejími dodavateli, proces Purchase-to-pay, je dnes možné téměř celý automatizovat. V praxi si pak firmy vyměňují objednávky, faktury i platby s minimálním podílem lidské práce.
IT SYSTEMS 6/2021, 28. 6. 2021

Komunikaci se zákazníkem již může řídit i umělá inteligence

říká Richard Baar, zakladatel a CEO společnosti Daktela, která již 16 let mění zákaznickou péči nejen v České republice

Komunikaci se zákazníkem již může řídit i umělá inteligence
Jedním ze základních stavebních kamenů každé prosperující firmy je správně fungující komunikace se zákazníkem. „A tu je dnes možné z dlouhodobého hlediska udržovat pouze pomocí specializovaných komunikačních systémů, které veškerou komunikaci...
IT SYSTEMS 4/2021, 1. 6. 2021 - Jiří Zeman

Jak vybrat nejlepší řešení pro firemní call centrum

Jak vybrat nejlepší řešení pro firemní call centrum
Výběr technologie pro kontaktní centrum či call centrum je třeba opřít o srovnání řady kritérií. Analytici společnosti Gartner definovali 11 funkcí a služeb, které je třeba při hodnocení kontaktních center zvážit. Výsledné skóre dává dobrý indikátor...
  

- Inzerce -

Česko na cestě od digitálního dna

IT Systems 7-8/2021Asi jen těžko najdeme někoho, kdo by označil uplynulý rok za dobrý a normální. Něco pozitivního ale přesto najít můžeme – omezení normálního života znamenala nový impuls pro digitalizaci. Ta dostala šanci naplno ukázat své přednosti. Dobrou zprávou pro všechny je, že to platí i o českém stavebnictví. Zejména přípravy na využívání metody BIM zaznamenaly významný pokrok a jsme tak blíže naplnění vize Stavebnictví 4.0.

IT SYSTEMS 3/2021, 30. 4. 2021

Co znamená kontaktní centrum 21. století?

Daktela mění definici kontaktních center

Co znamená kontaktní centrum 21. století?
Kontaktní centra a různé formy helpdesků prošly za posledních dvanáct měsíců skutečně náročnou zatěžkávací zkouškou, protože nárůst klientů u většiny e-shopů a internetových nákupních galerií byl rekordní a dá se říct, že neopakovatelný. A právě...
akce CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
(23.9.2021 - 23.9.2021)
akce
IT SYSTEMS 3/2021, 26. 4. 2021 - Tomáš Řehoř

Automatizace kontaktních center dnes patří k hlavním trendům v oblasti CRM

Automatizace kontaktních center dnes patří k hlavním trendům v oblasti CRM
Hlavní trendy pro CRM řešení vidím v oblasti integrace jednotlivých nástrojů. K těm hlavním, které slouží k řízení prodejů, se přidají i nástroje pro marketing, generování leadů (záznam osob nebo firem, které ještě nejsou klienty), účetní software...
  

- Inzerce -

Kubernetes a OpenStack pod taktovkou [SCP] SafeDX Cloud Platform

SCPSpolečnost SafeDX do­kon­či­la změny vy­plý­va­jí­cí ze změny vlast­nic­ké struk­tu­ry a pod kříd­ly glo­bál­ní­ho vý­rob­ce Fox­conn se plně za­mě­řu­je na roz­voj na­bíd­ky clou­do­vých služeb a kon­tej­ne­ro­vých ře­še­ní v pro­stře­dí Kubernetes.

IT SYSTEMS 3/2021, 16. 4. 2021 - Ondřej Vaněk, PhD

Efektivní digitální onboarding je počátkem dobrého a dlouhodobého vztahu se zákazníkem

Efektivní digitální onboarding je počátkem dobrého a dlouhodobého vztahu se zákazníkem
Technologie dnes zákazníkům napříč segmenty výrazně ulehčují onboarding. Tedy proces, pomocí kterého se stávají součástí zákaznického kmene určité společnosti, aby si mohli sjednat její služby či produkty. Mnohé benefity přinášejí také společnostem....
 
Další stránky tematické sekce: 1234567891011121314
Ceník inzerce portálu SystemOnLine