facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Archiv zpráv

Služba iDoklad.cz pro fakturaci v cloudu

Služba iDoklad.cz pro fakturaci v cloudu
Cígler Software uvádí na trh novou on-line službu pro vedení fakturace. Systém iDoklad.cz je určený pro on-line správu fakturace zdarma, tedy především menším firmám a živnostníkům, kteří doposud fakturovali systémem papír-tužka, popř. v tabulkovém procesoru. Díky technologii cloud computingu na platformě Windows Azure mohou zájemci začít službu využívat pomocí běžného internetového prohlížeče okamžitě a po několika minutách po registraci již vystavovat profesionální faktury. Z cloud computingu čerpá iDoklad řadu dalších výhod – mobilní...  více
 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

IT Business - 7. 4. 2011

Aquasoft úspěšně zvládl rok 2010

Aquasoft úspěšně zvládl rok 2010
Společnost Aquasoft dosáhla za uplynulý rok zisk před zdaněním 15,5 miliónů Kč. I přes stále přetrvávající nepříznivou situaci na trhu IT za rok 2010 se zisk firmy meziročně zvýšil o 8,5 %. Obrat firmy přesáhl 235 miliónů Kč. Pro Aquasoft je typická dlouhodobá spolupráce se zákazníky. Přes 60 % zákazníků spolupracuje s Aquasoftem více než 10 let a 80 % zákazníků více...  více
 
IT Projekty - 7. 4. 2011

Implementace BIZ4BuildIn ve firmě PRODECO

Implementace BIZ4BuildIn ve firmě PRODECO
Společnost Navisys implementovala ve firmě PRODECO informační systém Microsoft Dynamics NAV s oborovým řešením pro projektově řízené společnosti BIZ4BuildIn od Navisys a také Microsoft SharePoint s aktivní vazbou do informačního systému. Požadavkem společnost PRODECO na nový informační systém bylo pokrytí klíčových procesů ve společnosti v rámci jednoho informačního systému. Dřívější systém neumožňoval jednoduše získávat informace pro řízení a vyhodnocování zakázek včetně přímé vazby do účetnictví a řízení cash...  více
 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

Kaspersky Small Office Security v2

pro malé organizace

Kaspersky Small Office Security v2
Společnost PCS, divize DataGuard, přichází se zcela novou řadou aplikací pro firemní klientelu, určenou pro snadnou ochranu počítačů v malých organizacích Kaspersky Small Office Security v2. Zcela nová sada Kaspersky Small Office Security v2 je přizpůsobena reálným potřebám a prostředkům firem s méně než 10 zaměstnanci. Její instalace, nastavení a správa je jednoduchá a je zajištěna kompatibilita se stávajícími systémy IT.  více
 
IT společnost - 7. 4. 2011

MeeGo na Open Source Conference/LinuxExpo 2011

Před více než rokem přišly společnosti Nokia a Intel s novou otevřenou platformou pro vývojáře softwaru na mobilní zařízení. Spojením a nahrazením platforem Maemo a Moblin tak vznikl nový jednotný systém postavený na Linuxu s názvem MeeGo.  více
 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

Docházkový systém Alveno Biometrix

Docházkový systém Alveno Biometrix
Společnost IReSoft uvádí na trh docházkový systém Alveno Biometrix. Systém je dodáván v praktickém balíčku all-in-one. Kvalitní čtečka na otisky prstů a čipy dokáže během méně než jediné vteřiny spolehlivě identifikovat pracovníka. Komplexní řešení Alveno Biometrix zaručuje firmám snadnou instalaci a okamžitý přehled nad docházkou zaměstnanců. Balíček totiž v sobě zahrnuje veškeré komponenty, a to čtečku s moderní biometrickou technologií, software, kabel a administrační kartu. Uživatelům je navíc k dispozici telefonická asistenční služba, která poradí v případě potíží.  více
 

Používání počítačů Apple ve firemním prostředí (4. díl)

Nástroje Apple v praxi projektového manažera

Používání počítačů Apple ve firemním prostředí (4. díl)
Jak se pracuje a spolupracuje s počítači firmy Apple v prostředí, kde téměř všichni používají Windows a kde některé základní podnikové systémy jinak než pod Windows nepracují? Jak je to se sdílením dokumentů? Jaké nástroje použít pro každodenní komunikaci? Toto jsou otázky mnohých uživatelů, kteří by rádi pracovali s počítači s jablkem ve znaku, ale zároveň musí spolupracovat s kolegy, kteří používají...  více
 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

Právní otázky kolem poskytování podnikových aplikací formou služby

Právní otázky kolem poskytování podnikových aplikací formou služby
Cílem tohoto článku je seznámit čtenáře se základními úskalími užívání podnikových aplikací formou služby. S rozvojem fenoménu cloud computingu se v „oblacích“ můžeme setkat s různými službami – počínaje prostým pronájmem výpočetní kapacity až po sofistikované podnikové aplikace provozované formou privátního či veřejného cloudu, obvykle označované jako software as a service či zkráceně SaaS....  více
 

Microsoft uvolnil Small Business Server 2011

Microsoft uvolnil Small Business Server 2011
Společnost Microsoft uvolnila ke stažení zkušební verzi Small Business Server (SBS) 2011 Essentials, jednoduchého serverového operačního systému pro malé společnosti do 25 zaměstnanců. Nabízí funkce, které potřebuje každá firma - jednoduché sdílení firemních dat a tiskáren, vzdálený přístup zaměstnanců, automatické zálohování, ochranu a obnovu uživatelských dat. Verze Essentials také podporuje jednoduché propojení s online službami pro komunikaci v cloudu. Finální verze bude v prodeji od 1....  více
 

Infor uvádí řešení pro finanční management

Infor uvádí řešení pro finanční management
Společnost Infor ohlásila novou generaci řešení pro finanční management. Řešení Infor FMS SunSystems Enterprise se vyznačuje výkonnými funkcionalitami, které podporují redukci nákladů, urychlení procesů finanční uzávěrky, dosahování konzistence dat, prosazování globálních finančních standardů a procesů, a zlepšování finanční transparentnosti. Umožňuje také hladkou integraci s dalšími aplikačními produkty. FMS SunSystems Enterprise nabízí jednotné řešení umožňující finančním manažerům rychlý přístup k informacím,...  více