Aktuality -> IT Business - 15. 3. 2012

Fortinet otevírá v Praze TAC

Centrum technické podpory

Společnost Fortinet otevřela v Praze nové Technical Assistance Center (centrum technické podpory). Jedná se o třetí centrum tohoto typu v regionu EMEA (Evropa, Blízký východ, Afrika). Pomocí tohoto centra technické podpory chce Fortinet efektivněji pomáhat svým zákazníkům a partnerům v této oblasti. Tento krok dokazuje, že společnost je plně odhodlána posilovat a rozšiřovat své aktivity v tomto regionu. Na pozici Director Technical Support EMEA byl jmenován Ondřej Šťáhlavský.



Společnost Fortinet dosud v oblasti EMEA vybudovala centra podpory ve Francii (Sophia Antipolis) a Indii (Bangalore). V návaznosti na jejich úspěch bylo rozhodnuto o rozšíření této sítě. Fortinet zvolil Prahu jako strategickou lokalitu pro poskytování technické podpory na úrovních Level I a II. Tato podpora pokrývá celé portfolio řešení společnosti Fortinet pro zabezpečení sítí včetně jejího vlajkového produktu, integrované bezpečnostní platformy FortiGate. Tým specialistů pro úroveň podpory Level I řeší především dotazy týkající se funkcionality produktů. Tým Level II je navíc doplněn o skupinu odborníků tzv. Product Escalation, kteří se soustřeďují na opravy chyb a řešení komplexních technických problémů.

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.