- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Hlavní partner sekce
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
CRM systémy
Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Big Data a Business Intelligence, 25. 10. 2019 - Kamil Mahdal
Evoluce péče o zákazníka
Od popisné analytiky k prediktivní
Pro úspěšné budování vztahů se zákazníky nestačí mít otevřené komunikační kanály 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a neustále je bombardovat plošnou nabídkou. Únava z irelevantních oslovení může končit odvoláním marketingového souhlasu nebo odchodem...Big Data a Business Intelligence, 21. 10. 2019 - Marcel Vrobel
Automatizovaný personalizovaný marketing už není sci-fi
V roce 2002 natočil Steven Spielberg film Minority Report s hlavním hrdinou Tomem Cruisem, kde představil personalizovaný marketing v roce 2054. Během filmu se několikrát opakuje scéna, ve které hrdina přichází do obchodu vizionářsky vybaveného...Small Business Solutions, 19. 8. 2019 - Mik Michailidis
Pipeline obchodních příležitostí v malém podniku
Prodejní pipeline (sales pipeline) systematicky zachycuje obchodní příležitosti a jejich vývoj v průběhu vyjednávání. V rámci získávání nových zákazníků a nových zakázek vyřizujete poptávky, připravujete nabídky, kalkulujete cenu… Procházíte...Small Business Solutions, 12. 8. 2019 - David Pejšek
Od správy kontaktů k řízení vztahů se zákazníky
Moderní CRM systémy už dávno nejsou jen digitalizovaným přehledem vizitek vašich obchodních kontaktů. Co všechno dokáže správně zvolený software?Small Business Solutions, 2. 8. 2019 - Matěj Kapošváry
E-commerce nemusí být jen hra velkých hráčů
161 miliard korun – tolik podle odhadů portálu česká e-commerce.cz letos utratí zákazníci v českých e-shopech. Pokud k tomu přičteme i transakce v B2B e-commerce, dostáváme se k hranici čtvrt bilionu korun. Z tohoto koláče, který navíc meziročně...IT SYSTEMS 6/2019, 23. 7. 2019 - Jan Lipšanský
SAP ukázal význam zákaznické zkušenosti a vyhlásil výherce cen SAP Quality Awards
Společnost SAP po roce opět přivezla do Prahy svůj interaktivní kamion a v Cubex Centru uspořádala konferenci pro zákazníky a partnery s názvem SAP NOW 2019. Podtitulem letošního ročníku konference i hlavním tématem prezentace ve zmíněném kamionu...IT SYSTEMS 6/2019, 16. 7. 2019 - Dalibor Šrámek
Digitální revoluce a generace mileniálů zcela mění CRM
Tradiční pojetí CRM, kdy firma řídí komunikaci se zákazníky, přestává platit. Generace Y, neboli mileniálů, bourá zavedené systémy a vyžaduje zcela jiný přístup. Její členové jsou zvyklí být neustále online a využívají více různých...IT SYSTEMS 5/2019, 21. 6. 2019 - Lukáš Havlásek
Jak uchopit trendy a ustát výzvy ve stále se rozvíjejícím oboru e-commerce
Český B2C e-commerce trh roste kontinuálně již několik let o zhruba 15 – 20 % meziročně, přičemž loni se zastavil na 137 miliardách korun. Česko je e-shopovou velmocí, aktuální statistiky hlásí přes 40 000 e-shopů, což nám přináší prvenství...
IT SYSTEMS 5/2019, 10. 6. 2019 - -acc-
Budoucnost nakupování
Příklady, jak proniká umělá inteligence a strojové učení do běžného života
Nástup „post-digitální“ éry, ve které bude úspěch firem záviset na jejich schopnosti zvládnout řadu nových technologií, které umožňují nabízet zákazníkům a obchodním partnerům personalizované zkušenosti předpovídá zpráva Accenture Technology...IT SYSTEMS 4/2019, 6. 5. 2019 - Miroslav Šlehofer
Jak by mělo vypadat univerzálně dokonalé CRM?
Jak by mělo vypadat univerzálně dokonalé CRM? Nijak, protože neexistuje. Vždy se bude jednat o vysoce specifický nástroj, ušitý na míru dle potřeb společnosti a konkrétního použití v rámci interního IT ekosystému. Měl by být schopný pružně reagovat...CRMForum.cz
Novinky ze světa CAD/CAM
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce