facebook LinkedIN LinkedIN - follow

CRM systémy

clanky CRM systémy: články
IT SYSTEMS 5/2025, 10. 6. 2025

Jak maximálně vytěžit hodnotu z marketingového cloudu

Jak maximálně vytěžit hodnotu z marketingového cloudu
V posledních letech investovaly společnosti v oblasti e-commerce a retailu významné částky do enterprise softwarových platforem označovaných jako „marketingové cloudy". Tyto platformy slibují sjednocení zákaznických dat, automatizaci marketingových...
  

- PR -

Konecta získala ocenění Leader Award v oblasti outsourcingu řízení zákaznické zkušenosti

Společnost Konecta obdržela od společnosti Frost & Sullivan ocenění Leader Award v oblasti outsourcingu řízení zákaznické zkušenosti za inovace a strategii založenou na umělé inteligenci. Toto ocenění podtrhuje vedoucí postavení společnosti Konecta v oblasti zákaznické zkušenosti (CX) a digitálních služeb nové generace.

IT SYSTEMS 5/2025, 27. 5. 2025 - Sean Evers

Získají obchodníci superschopnosti?

AI se postará o intenzivní personalizaci a okamžitou reakci na potřeby zákazníků

Získají obchodníci superschopnosti?
AI technologie se neustále vyvíjí, stávají se dostupnějšími a prorůstají do firem různých velikostí a odvětví. AI agenti jsou schopni vést přirozené a personalizované dialogy se zákazníky. A pokud jsou správně napojeni na interní systémy a procesy,...
IT SYSTEMS 3/2025, 21. 4. 2025 - Jakub Hytka

Hyper-personalizace: Klíč k vyšší zákaznické spokojenosti a obchodnímu růstu

Hyper-personalizace: Klíč k vyšší zákaznické spokojenosti a obchodnímu růstu
Hyper-personalizace dnes předsta­vuje jednu z největších příležitostí v oblasti digitální transformace. Přechod od plošných nabídek produktů a služeb pro obecné zákaznické segmenty k poskytování individuálně přizpůsobených služeb v reálném čase...
IT SYSTEMS 3/2025, 20. 4. 2025 - Martin Čermák, Martin Pacholet

Hlasová AI loni udělala obrovský pokrok

Brzy již možná nepoznáte, že mluvíte s robotem

Hlasová AI loni udělala obrovský pokrok
Není tomu tak dávno, co se na voiceboty často pohlíželo jako na doplněk, který nedokázal plně využít potenciál automatizace v zákaznickém servisu. Díky prud­ké­mu rozvoji velkých jazykových modelů (LLM) se ale dnes situace rychle mění. Voiceboti...
Trendy ICT, 31. 1. 2025 - Jan Skovajsa

Data, důvěra a dárky

Jak hyperpersonalizace formuje moderní obchod

Data, důvěra a dárky
Vánoční sezóna je každoročně náročná jak pro zákazníky, tak pro obchodníky. Zákazníci hledají ty správné dárky, obchodníci zase způsoby, jak jim tento proces co nejvíce usnadnit. Hyperpersonalizace, která využívá umělou inteligenci a analýzu...
Trendy ICT, 18. 1. 2025 - Jakub Opálka

Agenti AI a lidé budou pracovat společně na úspěchu u zákazníků

Agenti AI a lidé budou pracovat společně na úspěchu u zákazníků
Umělá inteligence se rychle vyvíjí a přitahuje pozornost svou schopností zvyšovat produktivitu práce, výkonnost zaměstnanců a zlepšování vztahů se zákazníky. Právě vstupujeme do třetí vlny umělé inteligence, kde autonomní agenti AI půjdou nad...
IT SYSTEMS 12/2024, 11. 1. 2025 - Jiří Havlíček

Chtějí zákazníci komunikovat s roboty?

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

Chtějí zákazníci komunikovat s roboty?
Každý z nás se někdy setkal s nepříjemnou zákaznickou podporou. Ať už jde o dlouhé čekání na telefonu, neustálé přepojování mezi operátory nebo robotické hlášky typu „Omlouváme se, naše provozní doba je od – do“. Každý zákazník chce vyřešit...
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

IT SYSTEMS 10/2024, 21. 11. 2024 - Roman Dušek

Budoucnost má e-shop, který vás obslouží jako zkušený prodavač

Budoucnost má e-shop, který vás obslouží jako zkušený prodavač
Proč se zabývat vyhledáváním na e-shopech? Když uživatel nenajde to, co hledá, nakoupí jinde. Je jedno, jestli e-shop zboží prodává jen pod jiným názvem, nebo zařazené do jiné kategorie. Zákazník nenašel a e-shop promarnil příležitost. Uživatel...
akce CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
akce
IT SYSTEMS 9/2024, 13. 10. 2024 - Martin Čermák

Budoucnost hlasových asistentů?

Synergie, personalizace a analytika v přímém přenosu

Budoucnost hlasových asistentů?
Zhruba před dvěma roky vtrhly na trh LLM – velké jazykové modely, jako například OpenAI. A většina firem tak zkusila touto tech­no­lo­gií na­hra­dit tradiční kon­ver­zač­ní stromy svých vir­tuál­ních asistentů. Proč je lepší usilovat spíše o...
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

IT SYSTEMS 7-8/2024, 21. 9. 2024 - Milan Machalec

Segmentace zákazníků a churn analýza

Segmentace zákazníků a churn analýza
O standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo už ví, co všechno se ve skutečnosti...
 
Další stránky tematické sekce: 12345678910111213141516171819
Ceník inzerce portálu SystemOnLine