- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (34)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (68)
- Informační bezpečnost (49)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Podnikové aplikace a služby
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů, Podnikové aplikace a služby - 27. 12. 2021 - Jan Paulas
Moderní HR si vyžaduje moderní přístup
Nebojte se digitalizovat vše, co jde
Digitalizace – zaklínadlo, které se šíří světem nezastavitelným tempem. Ani odvětví HR se mu nevyhlo a vyhýbat se mu vlastně ani nemůže. Při současné situaci na trhu práce, kdy prakticky z každé strany slýcháme, že chybí lidi, je zásadní, aby HR bylo efektivnější. A začít se musí od úplných základů. Jen tak lze dosáhnout toho, že náboráři budou mít příležitost věnovat se opravdu podstatným věcem a uchazeči o práci dostanou kvalitní servis. Jak toho ale dosáhnout? Odpověď... více
Podnikové aplikace a služby - 22. 12. 2021 - Martin Potančok, Vlastimil Černý
Jak si pomoci datovou analytikou v době krize
Rostoucí inflace, nedostatek pracovních sil a surovin, ale i narušené logistické řetězce a nízká kvalita dopravní infrastruktury či dopady pandemie COVID-19, to jsou jen některé z problémů, které ovlivňují ekonomickou situaci, mohou zapříčinit její zhoršení a velmi tvrdě dopadnout na firmy. více
Plánování a řízení výroby, Podnikové aplikace a služby - 21. 12. 2021 - Nick Offin
Využití umělé inteligence a asistované reality pro udržení efektivity v obtížné době
Jednou z klíčových úvah mnoha společností je v současné době možnost využití plného potenciálu asistované/rozšířené reality (AR) a umělé inteligence (AI). Nadšení pro implementaci řešení AI a AR rostlo již v roce 2019, nicméně jejich široké přijetí bylo stále v nedohlednu. Poté zasáhla svět pandemie, vzhledem k zásadním omezením se stala standardem vzdálená práce a mnoho společností se ocitlo v krizovém režimu. Během posledních 18 měsíců jsme proto byli svědky toho, jak firmy zaváděly nové digitální nástroje a objevovaly... více
CRM systémy, Trendy ICT, E-commerce B2B/B2C, Podnikové aplikace a služby - 20. 12. 2021 - Jiří Jurka Ebon
Jak se vydat vstříc lepší zákaznické zkušenosti?
Odpověď na otázku, co všechno tvoří zákaznickou zkušenost, je jasná ‒ každý kontakt zákazníka s firmou. Od momentu, kdy zákazník o firmě poprvé uslyší, přes úspěšné uzavření prodeje (či jiné konverze) až po poskytování nepřetržitých služeb, dodávek a podpory. Jak se na to má firma připravit? více
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů, Podnikové aplikace a služby - 17. 12. 2021 - Soňa Výhonská
Jaké jsou předpoklady úspěšné digitalizace HR agendy
Dobře víme, že když udeřila pandemie, byly to zejména technologie, které nám pomohly „nezbláznit se“. Streamovací služby plné hudby, filmů i podcastů a sociální sítě vyplnily náš volný čas. V práci to byly zase konferenční hovory přes známé platformy a další cloudové služby obstarávající nezbytnou pracovní agendu. více
Plánování a řízení výroby, Podnikové aplikace a služby - 15. 12. 2021 - Martin Strachota
Odstávky jako příležitost ke změně
Aktuální nedostatek zdrojů pro výrobu, zejména vstupního materiálu, lze řešit dvěma způsoby. Firma omezí výrobu na takovou úroveň, která odpovídá dostupnosti materiálu, bude ale neustále vyrábět, byť v malém množství. Tento způsob je pro některé podniky jedinou možnou cestou, neboť úplné zastavení výroby pro ně není z různých důvodů možné. Některé firmy ale mají i druhou možnost, kterou je úplné zastavení výroby až na několik týdnů. Pochopitelně hovoříme o subjektech... více
Podnikové aplikace a služby - 15. 12. 2021 - Vojtěch Strnad
Chatboti budou hrát zásadní roli v budoucnost zákaznického servisu
Zákaznický servis je základním prvkem úspěšného podnikání, zejména v bankovnictví, pojišťovnictví, zdravotnictví a maloobchodě. Software a aplikace s umělou inteligencí, jako jsou vícejazyční chatboti a hlasoví asistenti, dnes modernizují služby klientům a umožňují podnikům a značkám lépe obsluhovat své zákazníky. Kvalita chatbotů a hlasových asistentů urazila dlouhou cestu. Tato zlepšení nezůstala bez povšimnutí, protože stále více spotřebitelů je ochotno s chatboty... více
Podnikové aplikace a služby - 14. 12. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber
Grit nabízí propojení skladového systému Lokia WMS se službou Foxdeli.com
Společnost Grit rozšířila možnosti skladového systému Lokia WMS o propojení se službou Foxdeli.com, což je online aplikace sloužící ke komunikaci s přepravci a pokročilému sledování zásilek. Pokud takto e-shop využívající Lokia WMS propojí svůj skladový systém, získá kontrolu nad objednávkami i po jejich expedici. Díky propojení systémů například uvidí, kolik... více
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 13. 12. 2021
Nemáte firemního bezpečnostního experta? Můžete si ho pronajmout
Více než polovina českých firem si nemůže dovolit platit vlastního experta na analýzu kybernetických hrozeb, nebo jej nemohou na trhu sehnat, vyplývá z velkého průzkumu bezpečnostní společnosti Kaspersky. Firemní IT infrastruktury jsou přitom stále komplikovanější a vyžadují lepší ochranu před sofistikovanými útoky. Přes čtvrtinu (26 %) tuzemských společností se v souvislosti s těmito hrozbami obává úniku citlivých firemních dat, více než pětina pak soudních sporů s... více
Robot je nejlepším pomocníkem člověka i v komunikaci
Automatizace procesů pomocí sofistikovaných inteligentních robotů, tedy tzv. Robotic Process Automation (RPA), je trendem posledních několika let. A podle mého názoru bude i nadále oblastí s velmi dynamickým růstem a technologickým rozvojem. Prostor pro minimalizaci rutinní práce s počítačem, ať již jde o pracovníky kontaktních center nebo administrativní zaměstnance, je totiž i v dnešní době překvapivě veliký. Řada firem nicméně stále nevyužívá tyto nové nástroje... více
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
13.8. | Webinář: Jak efektivně řídit obchodní aktivity ve firmě?... |
29.9. | The Massive IoT Conference |