Podnikové aplikace a služby

Odstávky jako příležitost ke změně

Odstávky jako příležitost ke změně
Aktuální nedostatek zdrojů pro výrobu, zejména vstupního materiá­lu, lze řešit dvěma způsoby. Firma omezí výrobu na takovou úroveň, která odpovídá dostupnosti materiá­lu, bude ale neustále vyrábět, byť v malém množství. Tento způsob je pro některé podniky jedinou možnou cestou, neboť úplné zastavení výroby pro ně není z různých důvodů možné. Některé firmy ale mají i druhou možnost, kterou je úplné zastavení výroby až na několik týdnů. Pochopitelně hovoříme o subjektech...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 15. 12. 2021 - Vojtěch Strnad

Chatboti budou hrát zásadní roli v budoucnost zákaznického servisu

Chatboti budou hrát zásadní roli v budoucnost zákaznického servisu
Zákaznický servis je základním prvkem úspěšného podnikání, zejména v bankovnictví, pojišťovnic­tví, zdravotnictví a maloobchodě. Software a aplikace s umělou inteligencí, jako jsou vícejazyční chatboti a hlasoví asistenti, dnes modernizují služby klientům a umožňují podnikům a značkám lépe obsluhovat své zákazníky. Kvalita chatbotů a hlasových asistentů urazila dlouhou cestu. Tato zlepšení nezůstala bez povšimnutí, protože stále více spotřebitelů je ochotno s chatboty...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 14. 12. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Grit nabízí propojení skladového systému Lokia WMS se službou Foxdeli.com

Grit nabízí propojení skladového systému Lokia WMS se službou Foxdeli.com
Společnost Grit rozšířila možnosti skladového systému Lokia WMS o propojení se službou Foxdeli.com, což je online aplikace sloužící ke komunikaci s přepravci a pokročilé­mu sledování zásilek. Pokud takto e-shop využívající Lokia WMS propojí svůj skladový systém, získá kontrolu nad objednávkami i po jejich expedici. Díky propojení systémů například uvidí, kolik...  více
 

Nemáte firemního bezpečnostního experta? Můžete si ho pronajmout

Nemáte firemního bezpečnostního experta? Můžete si ho pronajmout
Více než polovina českých firem si nemůže dovolit platit vlastního experta na analýzu kybernetických hrozeb, nebo jej nemohou na trhu sehnat, vyplývá z velkého průzkumu bezpečnostní společnosti Kaspersky. Firemní IT infrastruktury jsou přitom stále komplikovanější a vyžadují lepší ochranu před sofistikovanými útoky. Přes čtvrtinu (26 %) tuzemských společností se v souvislosti s těmito hrozbami obává úniku citlivých firemních dat, více než pětina pak soudních sporů s...  více
 
CRM systémy, Trendy ICT, Podnikové aplikace a služby - 8. 12. 2021 - Richard Baar

Robot je nejlepším pomocníkem člověka i v komunikaci

Robot je nejlepším pomocníkem člověka i v komunikaci
Automatizace procesů pomocí sofistikovaných inteligentních robotů, tedy tzv. Robotic Process Automation (RPA), je trendem posledních několika let. A podle mého názoru bude i nadále oblastí s velmi dynamickým růstem a techno­logickým rozvojem. Prostor pro minimalizaci rutinní práce s počítačem, ať již jde o pracovníky kontaktních center nebo administrativní zaměstnance, je totiž i v dnešní době překvapivě veliký. Řada firem nicméně stále nevyužívá tyto nové nástroje...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 3. 12. 2021 - Zdeněk Gric

Amazon Web Services otevře v Česku Local Zone

Amazon Web Services otevře v Česku Local Zone
Společnost Amazon Web Services (AWS) oznámila otevření Local Zone v České republice. AWS oznámilo celkem 30 nových takových zón po celém světě. Mezi první lokality mimo USA se řadí právě i Česká republika.  více
 
CRM systémy, Podnikové aplikace a služby - 3. 12. 2021 - Michal Smetana

CRM pomáhá obchodníkům lépe komunikovat i sdílet klíčové dokumenty a zlepšuje tak zákaznickou zkušenost (CX)

CRM pomáhá obchodníkům lépe komunikovat i sdílet klíčové dokumenty a zlepšuje tak zákaznickou zkušenost (CX)
Kvalitní CRM je pro moderního obchodníka prakticky nezbytným nástrojem, který mu pomáhá udržovat přehled o kontaktech a prodejích. V centru pozornosti však musí být vždy koncový zákazník a přínos pro byznys, na což musí pamatovat i vývojáři softwaru. Jak tedy CRM zlepšuje zákaznickou zkušenost, a tím zvyšuje pravděpodobnost prodeje?  více
 
Podnikové aplikace a služby - 1. 12. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

ČD – Telematika přichází s novým systémem úsekového měření rychlosti

ČD – Telematika přichází s novým systémem úsekového měření rychlosti
ČDT-SpeedCAM je nový, v ČR vyvi­nutý, systém určený k úsekovému měření rychlosti na pozemních komunikacích, který dokáže také vytvářet podrobné statistiky podle jednotlivých typů dopravy v měře­ném úseku. Systém ČDT-SpeedCAM je určen především pro obce a města, ale i pro ŘSD.  více
 

Jak vytěžit maximum z investice do mobilní robotiky

Jak vytěžit maximum z investice do mobilní robotiky
Chronický nedostatek pracovníků a enormní růst poptávky v segmentu on-line prodeje kladou vysoké nároky na skladová, logistická a výrobní zařízení. Aby podniky v oblasti přepravy zboží zvládly požadavky na rostoucí objem a produktivitu, musejí vytěžit ze svých existujících investic do automatizace maximum. Například zvýšením nosnosti mobilních robotů či posílením flexibility v oblasti manipulace s nákladem lze dosáhnout vyšší produktivity a překonání aktuální personální...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 1. 12. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nová verze CzechIdM podporuje cross domains

Nová verze CzechIdM podporuje cross domains
Společnost BCV solutions uvedla novou verzi řešení pro správu identit CzechIdM. Verze CzechIdM 11.2 nově podporuje i cross domains, tedy správu uživatelů napříč více doménami, což ocení velké podniky nebo skupiny sdružených organizací se složitější strukturou Active Directory. Příkladem mohou být nemocnice pod jedním vlastníkem a s centrálním IT oddělením. Kromě toho verze 11.2 umožňuje pokročilé logování pro účely analýz v systémech SIEM. Už v předchozí verzi bylo...  více