Podnikové aplikace a služby

Čtyři základní rady od odborníků na řešení bezpečnostních incidentů

Čtyři základní rady od odborníků na řešení bezpečnostních incidentů
Reakce na kritický kybernetický útok může být neuvěřitelně stresující a intenzivní. Ačkoli nic nemůže zcela zmírnit tlak spojený s řešením útoku, pochopení těchto klíčových tipů od odborníků na reakci na bezpečnostní incidenty pomůže vašemu týmu získat výhody při obraně vaší organizace. Tipy vycházejí z reálných zkušeností týmů Sophos Managed Threat Response a Sophos Rapid Response, které společně reagovaly již na tisíce kybernetických bezpečnostních incidentů.  více
 

Budoucnost business intelligence je propojení kompozitní analytiky a headless BI

Budoucnost business intelligence je propojení kompozitní analytiky a headless BI
Poskytnout zaměstnancům a zákazníkům přístup ke srozumitelným a konzistentním datům bez ohledu na jejich technické vzdělání – to je hlavní výzva a zároveň trend v oblasti datové analytiky. Pomoci s tím má nový přístup k práci s firemními daty – tzv. composable data and analytics – který s daty a analytikou pracuje jako stavebnice s kostkami. Zároveň zajišťuje potřebnou konzistenci a dostupnost dat.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 11. 4. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nová verze WhatsUp Gold si rozumí s Flowmonem a LoadMasterem

Nová verze WhatsUp Gold si rozumí s Flowmonem a LoadMasterem
Společnost Progress uvedla novou verzi řešení WhatsUp Gold pro monitorování IT infra­struk­tu­ry. Nová verze nabízí integraci s aplikacemi Progress Flowmon a Progress LoadMaster do jednoho řešení. Jde o výsledek nedávné akvizice společnosti Kemp. Nově tak WhatsUp Gold představuje velmi komplexní a přitom přehledné řešení pro monitorování IT infrastruktury, které pomáhá provozním týmům zajistit vysokou úroveň výkonnosti a dostupnosti podnikových aplikací a zdrojů.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 8. 4. 2022 - Kateřina Trčalová

ERP v cloudu

Bezpečnost až na prvním místě

ERP v cloudu
Všechny firmy za sebou mají složité období několika covidových vln. A ať už se s touto zkušeností vyrovnaly lépe či hůře, jedno měly a mají společné: životní nutností se pro ně stal bezpečný přístup k jejich firemním datům.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 7. 4. 2022 - Richard Baar

Jak nejlépe využít informace o zákaznících během okamžiku

Jak nejlépe využít informace o zákaznících během okamžiku
V dnešní době se stala kvalita zákaznického servisu jednou z hlavních konkurenčních výhod, zejména v oblasti e-shopů a velkých nákupních online galerií. Zajímavé ovšem je, že telefonický kontakt s kontaktním centrem daného obchodu zůstává překvapivě i dnes jedním z nejvyužívanějších kanálů komunikace se zákazníkem.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 7. 4. 2022 - Aleš Hok

Nezměnitelnost záloh jako poslední vrstva kybernetické ochrany

Nezměnitelnost záloh jako poslední vrstva kybernetické ochrany
Zálohování je vnímáno jako poslední vrstva kybernetické ochrany. K obnově ze záloh dochází zpravidla až tehdy, když selže všechno ostatní. Když se podíváme deset let zpět, co jsme tehdy řešili? Řešili jsme, jak zákazníkům pomoct s ochranou systémů a dat pomocí zálohovacích řešení. Tím největším strašákem tehdy bylo selhání a chyby hardwaru. Ale dnes jsme jinde. Hardwarových selhání už se nebojíme. Dokážeme je efektivně řešit dokonce několika způsoby. Dnes se bojíme...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 6. 4. 2022 - Jaroslav Revenda

Moderní řízení skladu – krok za krokem

Moderní řízení skladu – krok za krokem
V pos­led­ních letech se změ­ni­lo nejen pro­stře­dí, ale také chová­ní zákaz­ní­ků. Vět­ši­na prode­je zboží a služeb se přemís­ti­la na internet. Dochází k rozvoji e-shopů, digitalizaci nabídky a obchodu, zvýšení poptávky – to vše má dopad také na skladovou logistiku.  více
 

Středobodem vývoje retailu jsou technologie

Středobodem vývoje retailu jsou technologie
Digitální transformace v malo­ob­cho­dě již dříve způsobila revoluci ve všech částech procesu – od správy zásob, práce se zbožím, školení, až po marketing, zákaznickou podporu a věrnostní programy. Další metou digitalizace retailu je nabídnout zákazníkům, kteří nakupují zboží ve fyzických obchodech, výhody nakupování v online prostředí a naopak. Zkrátka nabídnout z obou světů to nejlepší pro zákaznický zážitek. Překlenout propast mezi oběma světy pomáhá automatizace....  více
 
CRM systémy, Podnikové aplikace a služby - 4. 4. 2022 - Dominika Šindlerová

Automatizace přináší efektivitu v každém odvětví – od vývoje až po kontaktní centra pro zákazníky

Automatizace přináší efektivitu v každém odvětví – od vývoje až po kontaktní centra pro zákazníky
Automatizace je v dnešní rychle rozvíjející se době jedním z funda­mentálních vylepšení pro jakoukoliv firmu. Mohou do ní investovat společnosti v téměř jakémkoliv odvětví a očekávat výrazná zlepšení svého provozu. Nyní se trend automatizace díky technologiím jako je umělá inteligence nebo text-to-speech rychle rozšiřuje také v oblasti kontaktních center – ať už jde o velká call centra nebo menší týmy obchodníků. Zkrátka v jakémkoliv týmu lidí, kde velká část každodenní pracovní...  více
 
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 31. 3. 2022 - Ondřej Flídr

(Ne)výhody vysoké dostupnosti IT infrastruktury

(Ne)výhody vysoké dostupnosti IT infrastruktury
Vysoká dostupnost či high avail­abil­i­ty (HA) je už řadu let synonymem spolehlivosti a odolnosti IT infra­struk­tu­ry. Kdo svůj online projekt neprovozuje „v há-áčku“, jako by nebyl. Co se pod tímto pojmem ale opravdu skrývá? Jak se vysokodostupnostní infrastruktura vůbec staví? Komu se vyplatí do ní investovat a komu ne?  více