facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Archiv zpráv

Hardware - 31. 3. 2011

Nové podnikové NAS servery QNAP

s dvoujádrovými procesory, USB 3.0 a SATA III

Nové podnikové NAS servery QNAP
Umax ve spolupráci s taiwanskou společností QNAP Systems uvedl na český trh novou řadu výkonných  serverů QNAP TS-X59 PRO II. Jde o čtyřdiskový TS-459 PRO II, pětidiskový TS-559 PRO II a šestidiskový TS-659 PRO II. Výkonné a energeticky efektivní dvoujádrové procesory Intel Atom D525 jsou podpořeny nově 1GB DDR3 pamětí s dalším slotem pro rozšíření až na 3GB. Jako první v této třídě serverů nabízí nové modely rozhraní SATA III (6Gb/s) pro interní...  více
 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

IT společnost - 30. 3. 2011

ZONER spouští blog Milujemefotografii.cz

ZONER spouští blog Milujemefotografii.cz
Brněnská firma ZONER software spouští nový zábavně-vzdělávací blog na doméně Milujemefotografii.cz. Jde o nástupce webu blog.zoner.cz na nové doméně a s novým designem. Blogovou formou chce společnost všem zájemcům o digitální fotografii dodávat zajímavý obsah. Ke spuštění blogu společnost také chystá velkou fotosoutěž na téma dlouhá expozice. Zaměření blogu se bude točit kolem třech hlavních témat. Prvním jsou tutoriály a návodné články pro práci v programu...  více
 
IT Projekty - 30. 3. 2011

Reporting pro společnost Telefónica O2

Reporting pro společnost Telefónica O2
Společnost Cleverlance nasadila jednotnou reportingovou platformu Reporting Framework ve společnosti Telefónica O2, která integruje reporty o využití služeb mobilními zákazníky. Sjednocením generování reportu do centrálního reportingového systému získává společnost důvěryhodný zdroj podkladů pro účetní a daňové oddělení, ale také oddělení služeb třetích stran a controllingu. Reporting Framework umožňuje automatické...  více
 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

IT Projekty - 30. 3. 2011

GIST Controlling pomáhá v řízení stravovacích služeb

GIST Controlling pomáhá v řízení stravovacích služeb
Společnost ARAMARK Praha zahájila spolupráci se společností GIST při rozvoji softwarové podpory controllingu a Business Intelligence. Systém GIST Controlling, který využívá data z několika informačních systémů (Helios Orange, Aracen, atd.), pokryje oblast ekonomiky, finanční analýzy, nákupu a hodnocení jídel i vlastního sortimentu výrobků. Mezi hlavní přínosy projektu patří zejména plánování...  více
 
Hardware - 30. 3. 2011

Nové barevné multifunkce A3+ od Ricohu

Nové barevné multifunkce A3+ od Ricohu
Nová barevná multifunkční zařízení pro menší až střední kanceláře Ricoh Aficio MP C2051/MP C2551 nabízejí rychlosti tisku i kopírování 20/25 stran za minutu, podporují formát A3+ a natíraná tisková média. I přes řadu funkcí, kterými disponují, zabírají v kanceláři málo místa, a to také díky internímu sešívacímu finišeru dodávanému jako příslušenství.  více
 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

IT společnost - 30. 3. 2011

Seminář: Jak popsat a optimalizovat firemní procesy

Seminář: Jak popsat a optimalizovat firemní procesy
Otázka, jak má firma vnitřně fungovat, je hned druhá (po otázce co má produkovat), na kterou si musí management odpovědět. Vlastně ne odpovědět, ale odpovídat. Stále, po celou dobu existence firmy, a to správně. Chybu ve vnitřním fungování firmy totiž konkurenční prostředí rychle a tvrdě trestá. Porovnáme-li význam tohoto umění třeba se znalostí angličtiny, je velmi překvapující, jak málo informací je k dispozici. Přesto však existují obecné principy, jejichž aplikace v podnikové...  více
 

IT při podpoře recruitmentu

IT při podpoře recruitmentu
Nikoho nepřekvapí, že IT dnes v podnicích slouží k podpoře vývoje, výroby, prodeje i administrativy. V oblasti práce se zaměstnanci se obvyklé nasazení podnikových systémů týká například evidence docházky, školení a vzdělávání zaměstnanců a samozřejmě problematiky mezd a evidence pracovní doby. Poněkud stranou ale zůstává oblast pro řadu firem klíčová – nábor nových zaměstnanců. Přitom právě zde může HR oddělení pomocí kvalitního recruitmentového systému...  více
 
IT společnost - 29. 3. 2011

Bezpečnost v Cloudu 2011

První ročník konference a výstavy se uskuteční 28. dubna v Praze

Bezpečnost v Cloudu 2011
Cloud Computing, ať už v podobě drobných aplikací či komplexního řešení, se stal trendem, který změnil ve světě informačních technologií zažité postupy a obchodní modely. Především firmám nabízí sdílení hardwarových i softwarových prostředků pomocí sítě možnost významně snížit náklady na IT, a to v oblasti investiční, licenční, personální a provozní.  více
 

Kerio Workspace pro sdílení souborů a spolupráci

Kerio Workspace pro sdílení souborů a spolupráci
Společnost Kerio Technologies oznámila uvedení produktu Kerio Workspace – nástroje, který usnadňuje týmovou spolupráci a umožňuje na jednom jediném místě sdílet dokumenty, soubory, poznámky, diskuse a multimediální obsah. Kerio Workspace je kombinací platformy pro správu dokumentů a serveru pro sdílení souborů. Poskytuje pracovním týmům centrální místo pro ukládání souborů, nápadů, pravidel, poznámek, komentářů a informací o projektech. Umožňuje přehlednou organizaci projektů a informací. K jeho použití...  více
 

Nová verze Software602 Print2PDF

Nová verze Software602 Print2PDF
Společnost Software602 vydala v nové verzi svůj serverový nástroj pro vytváření PDF souborů a práci s důvěryhodnými dokumenty Print2PDF. Print2PDF 9 splňuje nejvyšší nároky na vytváření důvěryhodných, právně platných elektronických dokumentů ve formátu PDF v rámci nasazení v síti celé organizace. Zajišťuje převod do PDF dle ISO standardu (PDF/A) pro dlouhodobou archivaci a umožňuje hromadné převádění velkého množství libovolných souborů do PDF. Software602 Print2PDF 9 lze integrovat do různých informačních systémů nebo spisových služeb tak, aby uživatelé mohli vytvářet, elektronicky podepisovat a razítkovat...  více