facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Tiskárna Brno (CCB)
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Informační technologie v logistice

Řízení dodavatelských řetězců - SCM, řízení skladů, RFID, traceabilita, EDI

clanky Logistika: články

Inventory management systems

aneb Jak plánovat, řídit a optimalizovat podnikové zásoby

Inventory management systems
Starou a léty praxe osvědčenou pravdou je tvrzení, že každé špatné manažerské rozhodnutí se projeví v podnikových zásobách. Na toto tvrzení s úspěchem navazují historky o tom, jak velký pomníček, nebo často i pomník v podobě neprodejných zásob si vyrobil ten který předchozí manažer nákupu nebo logistiky. Jedná se o téma velmi oblíbené především při každoroční inventarizaci zásob.
Každý další manažer se pak snaží hledat cesty, jak se podobným pomníkům vyhnout. Současně se ale také snaží vyhovět obchodnímu řediteli požadujícímu pro své zákazníky vysokou dostupnost zásob a vedle něj ještě i finančnímu řediteli, který chce zásoby nízké, nejl... více »

Moderní skladování

ve společnosti K + B Progres

Moderní skladování
mySTOCK – Warehouse Management System – zaručuje společnosti K + B Progres, a.s., efektivní a komplexní řízení logistiky a optimalizaci skladových procesů při plné podpoře mobilních zařízení a pracovníků v moderním automatizovaném skladu. Díky řešení mySTOCK, dodávaného společností KVADOS, a.s., byla zdvojnásobena užitná plocha a výrazně zjednodušeny všechny procesy. Součástí projektu je i zcela nový nástroj myStockManager k řízení expedice, který umožňuje operativní management skladu i na dálku.
K + B Progres, a.s., je tradičním a velmi dobře fungujícím velkoobchodem nabízejícím široký sortiment zboží z oblasti elektro za nejlepší ceny ... více »

Jak zvýšit kvalitu a efektivnost vychystávacího procesu

Jak zvýšit kvalitu a efektivnost vychystávacího procesu
Jedním z nejdůležitějších procesů ovlivňujících klíčové ukazatele výkonnosti (key performance indicators, KPI) každého skladového provozu je vychystávání (order picking). Způsob, jakým je tento proces organizován a prováděn, má zásadní vliv nejen na přesnost a úplnost dodávek, ale také na kvalitu vytvářených logistických jednotek (vícedruhových palet, přepravek, roltejnerů apod.). K růstu podílu vychystávacích operací přispívá zejména neustálé snižování objemu dodávek a zvyšování jejich frekvence způsobené snahou o omezování zásob v obchodní síti, rozšiřováním internetového obchodu a aplikací tahových principů řízení materiálového toku. Provo... více »

Jak na implementaci systému řízení skladu?

Jak na implementaci systému řízení skladu?
V dnešním světě umí kvalitní systém řízení skladu (WMS) ušetřit firmám náklady i čas. Před jeho implementací však musí zadavatel řešit otázky, které jsou pro její průběh a úspěšné nasazení systému zásadní. Na některé z nich naleznete odpovědi v tomto článku.
Moderní WMS systémy využívají jako hlavní zbraň prostředky auto ID & data capture, jako jsou čtečky čárových kódů, přenosné počítače, bezdrátové sítě nebo RFID. Ty umožňují sběr dat do centrální databáze, komunikaci s uživateli systému nebo například prezentaci výsledků ve formě reportů. Pokud dané řešení využívá zmíněné technologie, má velkou šanci splnit požadavky kladené na W... více »
akce

Ohlédnutí za konferencí

Trendy automobilové logistiky

Ohlédnutí za konferencí
Prostory hotelu Voroněž v Brně ve dnech 15. a 16. června opět přivítaly mezinárodní konferenci Trendy automobilové logistiky, jejímž organizátorem je společnost Aimtec. Letošní 12. ročník se uskutečnil pod záštitou Odette ČR a Sdružení automobilového průmyslu. Na dění se podílela řada partnerů z oblasti informačních technologií, logistiky či výroby v prostředí výrobních a strojírenských firem včetně dodavatelů do automobilového průmyslu. Svou účastí podpořily konferenci firmy Gatc, SAP ČR, Toyota Material Handling, Axway, Schenker, Schoeller Arca Systems, IBM, Kardex a Lintech.
Konferenci zahájil úvodním proslovem ředitel společnosti Aim... více »

Různé pohledy na řízení skladu

Různé pohledy na řízení skladu
Po dokončení implementace WMS (warehouse management system) do skladu může docházet k určitým odchylkám mezi pohledy jednotlivých zúčastněných skupin na to, jak by měl systém fungovat. Odchylky jsou způsobeny tím, jakých cílů chtějí jednotlivé skupiny dosáhnout.
Obecně lze účastníky, kteří se na projektu implementace podílí, rozdělit do tří nebo čtyř skupin: management zákazníka, uživatelé, dodavatel, případně IT oddělení zákazníka. V případech, kdy není projekt příliš velký, bývá poslední jmenovaná skupina vypuštěna. Roli projektového týmu na straně zákazníka pak přebírá management (pokud to tak nebylo od začátku). Cíle vý... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15
Ceník inzerce portálu SystemOnLine