facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Gopas - ManDay.it
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Informační technologie v logistice

Řízení dodavatelských řetězců - SCM, řízení skladů, RFID, traceabilita, EDI

clanky Logistika: články

MMOG/LE – standard pro řízení logistiky v dodavatelském řetězci

Ne každý člověk si při nákupu nového vozu uvědomí, kolik kilometrů nebo mil jeho automobil nacestoval, i když má na svém tachometru maximálně kilometrů pět. Důvodem je složitost a množství dílů automobilu, včetně výroby ve velkých sériích. Je běžné, že pro výrobu jednoho automobilu se sbíhají díly z celého světa a vezmeme-li v úvahu výrobu složitějších částí (motoru, převodovky, ...), je „cestování“ součástek značné.
Pro automobilky je velice náročné vybrat si správné dodavatele, kteří budou schopni plnit své dodávky včas a v požadované kvalitě. Z toho důvodu si automobilky vždy nové, ale i stávající dodavatele prověřují. Pro... více »
POINT.X

Zpráva o stavu spolupráce v automobilovém průmyslu

Zpráva o stavu spolupráce v automobilovém průmyslu
Zjednodušený model dodavatelského řetězce se často vykresluje jako integrované řečiště, v němž jedním směrem teče hmotný tok a druhým peníze. To vše spojené pojivem informací. Schopnost komunikovat, sdílet informace mezi jednotlivými partnery – odběrateli a dodavateli – spolu se schopností umět tyto informace využít je to, co činí dodavatelský řetězec více či méně efektivním.
Z logiky věci se drtivá většina podniků soustřeďuje v první řadě na procesy související s bezchybnými dodávkami zákazníkům. Už celé generace před námi uctívaly motto „náš zákazník – náš pán". Zajímavé je, že o roli dodavatelů lidová slovesnost mlčí. V moderním světě... více »

Nasazení řešení pro dosledovatelnost surovin v Nestlé

přinesl Kodys

Nasazení řešení pro dosledovatelnost surovin v Nestlé
Nestlé je mezinárodní potravinářská společnost s ústředím ve Švýcarsku, která vstoupila do české výroby cukrovinek jako strategický investor počátkem devadesátých let s investicemi ve výši více než pět miliard korun. V České republice Nestlé vyrábí ve svých závodech Zora Olomouc a Sfinx Holešov čokoládové a nečokoládové cukrovinky. Kromě toho dodává na český trh mezinárodní značky potravin a potravu pro domácí zvířata. Ve Slovenské republice provozuje Nestlé moderní závod na výrobu bujónů, polévek, omáček a dalších kulinářských výrobků. Prostřednictvím své společnosti Schöller dodává Nestlé spotřebitelům také zmrzliny a prostřednictvím Cere... více »
POINT.X
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15
Ceník inzerce portálu SystemOnLine