facebook LinkedIN LinkedIN - follow

E-commerce B2B/B2C

clanky E-commerce B2B/B2C: články
IT SYSTEMS 10/2021, 15. 11. 2021 - Matěj Kapošváry

Self-service jako určující paradigma pro e-commerce

Online zákazníci stále více upřednostňují samoobslužnost

Self-service jako určující paradigma pro e-commerce
Pandemie ovlivnila e-commerce v mnoha směrech. Ruku v ruce s tím, jak změnila nákupní chování zákazníků, umocnila trend posilování self-service u e-shopů. Vzhledem k prudkému nárůstu online zákazníků a jejich vysokým nárokům na zákaznický servis...
  

- PR -

Dvakrát rychlejší odbavení objednávek ve skladu společnosti Světluška

Prodejce náhradních dílů pro automobily – firma Světluška – zažívá každý rok na jaře a na podzim sezónní špičku. Při jedné z nich na podzim 2020 si majitelé firmy uvědomili, že skladníci navzdory přesčasům nestíhají vychystávat objednávky a firma tak nemůže dál růst.

IT SYSTEMS 10/2021, 9. 11. 2021 - Martin Šrůma

Nová éra e-commerce

Nová éra e-commerce
Podíl elektronického obchodování na maloobchodních tržbách v posledních letech celosvětově neustále roste a očekává se, že tento trend bude pokračovat. E-commerce přestává být pouhým „nákupním kanálem“ pro spotřebitele, a začíná být způsobem...
Digitalizace logistiky, 29. 10. 2021 - Pavel Vyoral

Fulfillmenton usnadňuje logistiku, skladování, balení a expedici zboží

Fulfillmenton usnadňuje logistiku, skladování, balení a expedici zboží
Fulfillmenton je služba pro e-shopy, která zásadně usnadní logistický proces e-shopu. Od skladování zboží, obalových materiálů, expedici až po dopravu. Na přání zákazníka je možné i přibalit marketingové předměty, dárky. Klient se tak můžete...
Digitalizace logistiky, 29. 10. 2021 - -yd-

Čeští obchodníci se potýkají s nedostupností zboží, mnohdy přitom jen neví o vlastních zásobách

Čeští obchodníci se potýkají s nedostupností zboží, mnohdy přitom jen neví o vlastních zásobách
Výpadky v dodavatelských řetězcích jsou stále větším problémem, který i v Česku postihuje čím dál více odvětví. Obchodníci mají velké potíže s dostupností vybraného zboží a přicházejí o zisky, protože nemohou pokrýt poptávku. Jak ale popisuje...
IT SYSTEMS 7-8/2021, 15. 9. 2021 - Stanislav Kuznetsov, Vojtěch Strnad

Jak využít AI pro zlepšení zákaznické zkušenosti?

Odpovědí může být rekomendační systém

Jak využít AI pro zlepšení zákaznické zkušenosti?
Využívání umělé inteligence (AI) v průmyslu není žádnou novinkou. Současné technologické trendy jsou navíc ovlivněné i pandemií koronaviru, která v některých ohledech zapříčinila jejich rychlejší ukotvení. Firmy, které plánovaly přesun do online...
IT SYSTEMS 5/2021, 2. 7. 2021 - Matěj Kapošváry

Composable commerce jako nové paradigma ve vývoji e-commerce platforem

Composable commerce jako nové paradigma ve vývoji e-commerce platforem
E-commerce se dynamicky rozvíjí a spolu s ní se mění i technologie, které ji podporují. Poslední dobou se ve spojení s blízkou budoucností e-commerce trhu často mluví o tzv. composable commerce. Proto jsme se rozhodli vám popsat základní principy...
IT SYSTEMS 5/2021, 24. 6. 2021 - -netdirect-

Současné trendy v B2B e-commerce a doporučení, jak k nim přistupovat

Současné trendy v B2B e-commerce a doporučení, jak k nim přistupovat
Česká e-commerce zaznamenává nadmíru úspěšné období i v oblasti B2B. K rostoucímu tempu migrace B2B firem do online světa nyní pochopitelně přispívá zejména koronavirová pandemie, ale dá se očekávat, že půjde o trvalý trend a firmy, které nyní...
  

- PR -

Integrace systémů pro efektivní fungování v e-commerce

Klíčem k úspěšnému fungování moderního podnikání v e-commerce je volba vhodné integrační a automatizační platformy. V praxi se nejlépe osvědčuje využití komplexního ERP systému, který zároveň řídí běh všech ostatních procesů ve firmě. Na něj pak lze spolehlivě napojit vlastní online prodejní portály. Ukážeme vám výhody takového řešení, co od něj očekávat, jak postupovat při jeho realizaci a na co si dát pozor.

IT SYSTEMS 5/2021, 23. 6. 2021 - -growww-

Jak na zahraniční expanzi e-shopu?

Nepodceňujte lokální standardy a zvyky zákazníků

Jak na zahraniční expanzi e-shopu?
Světová e-commerce za loňský rok vzrostla o téměř 28 procent a dlouhodobý trend růstu, který pandemie koronaviru jen umocnila, stále trvá i v letošním roce. Majitelé e-shopů proto rozvíjejí nákupní kanály a inovují. Logickým vyústěním růstu...
akce
IT SYSTEMS 5/2021, 22. 6. 2021 - Matěj Kapošváry

Jak dohnat rozjetý vlak e-commerce, pokud jste zaspali?

Jak dohnat rozjetý vlak e-commerce, pokud jste zaspali?
Dopad pandemie na byznys je nezpochybnitelný. Všichni musí definitivně digitalizovat své prodeje, a to nejen v oblasti B2C, ale rovněž v oblasti B2B. Nicméně tržní lídři v e-commerce působí již 5, 10 nebo 20 let. Mají tedy společnosti, které...
  

- PR -

Trendy ve vývoji softwaru pro řízení skladů

U nás v E LINKX se věnujeme vývoji moderních a inovativních řešení pro řízení skladů WMS. Sledujeme trendy, které se objevují na trhu, a snažíme se s pomocí testů přinášet tato řešení našim zákazníkům. V současnosti vidíme hned několik příležitostí, které postupně implementujeme. Pojďme se na ně společně podívat.

IT SYSTEMS 5/2021, 14. 6. 2021 - Gejza Nagy

Nové výzvy pro e-commerce v době „pocovidové“

Nové výzvy pro e-commerce v době „pocovidové“
Loňský rok přinesl razantní nárůst online prodejů. Podle analýzy společnosti Shoptet dosáhly obraty českých e-shopů rekordních 217 miliard korun, tedy o 62 miliard více než v roce 2019. Hlavním tématem konkurenčního boje v e-commerce se v době...
 
Další stránky tematické sekce: 123456789
ERPForum.cz
CRMForum.cz
Novinky ze světa CAD/CAM
Kalendář akcí
Časopis IT Systems
IT Systems 4/
IT Systems 3/
IT Systems 1-2/
IT Systems 12/
Edice IT Systems Special
příloha #1 4/
příloha #1 3/
příloha #1 1/
příloha #1 12/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine