E-commerce B2B/B2C

clanky E-commerce B2B/B2C: články
IT SYSTEMS 10/2022, 21. 11. 2022 - Michal Barla

Čeká nás nový způsob nakupování online?

Jak automatizace a IoT ovlivní nákupní chování a správu dat na e-shopech?

Čeká nás nový způsob nakupování online?
Před deseti lety se ve velkém diskutovalo, jak v blízké budoucnosti chytrá lednice nakoupí podle čárových kódů docházející potraviny a doručí je kurýrem přímo do našich domácností. Jak to tak s utopickými předpovědmi bývá, chytré lednice se...
  

- PR -

Řízení skladového hospodářství

Potřebujete optimalizovat skladové procesy, zrychlit expedici a lépe organizovat příjem? Rádi byste ve skladu využívali také brigádníky, nejen profi skladníky se zboží­znal­stvím? Zjednodušení práce sklad­ní­kům a zvýšení jejich efektivity je pro vás priorita a přehled o zboží i jeho pohybech samozřejmostí? Uvítáte automatizace?

IT SYSTEMS 10/2022, 16. 11. 2022 - Karel Pařízek

Na co sází e-commerce sektor v době krize?

Na co sází e-commerce sektor v době krize?
Sektor e-com­merce od začát­ku roku pro­chá­zí trans­for­mač­ním obdobím. Pro­blé­my zazna­me­na­ly známé znač­ky, ale i men­ší firmy, na které dopa­dl vše­obec­ný pokles pop­táv­ky plnou silou. Pro­je­vu­je se kva­li­ta inter­ní­ho IT, způ­sob...
IT SYSTEMS 10/2022, 9. 11. 2022 - Tomáš Straka

Dvaadvacet let české e-commerce: boj o každou korunu, nedůvěra a paleta národních specifik

Dvaadvacet let české e-commerce: boj o každou korunu, nedůvěra a paleta národních specifik
Kdo v posledním měsíci nenakupoval nic online, patří podle statistiky k menšině. Nákup na internetu dnes považujeme za samozřejmost, ale dlouho tomu tak nebylo. Trvalo dlouhá léta, než si Češi našli cestu k internetovým obchodům a získali v...
IT SYSTEMS 7-8/2022, 26. 9. 2022

Jak úspěšně rozjet vlastní e-shop?

Stručný návod v pěti bodech pro začátečníky

Jak úspěšně rozjet vlastní e-shop?
Jednoduchý e-shop dnes můžete rozjet velice snadno a jistě jste se už setkali s nabídkami, jak vytvořit e-shop „na pár kliknutí“. Pro malé firmy a živnostníky to zní možná lákavě, ale ve skutečnosti je zapotřebí rozhodnutí otevřít e-shop věnovat...
IT SYSTEMS 7-8/2022, 20. 9. 2022 - Tomáš Vondráček

Konzumerizace a covid rozhýbávají e-commerce v prostředí B2B firem

Konzumerizace a covid rozhýbávají e-commerce v prostředí B2B firem
Prodej v B2B prostředí se mění a jeho vývoj nezadržitelně zrychlu­je. Většina firemních zákazníků se svými dodavateli udržuje kontakt skrze celou paletu kanálů a právě e-commerce se začíná z různých důvodů dostávat do popředí. Palivem pro růst...
25. 8. 2022 - Gejza Nagy

Kdy je ten správný čas pro optimalizaci vyhledávání na e-shopu?

Kdy je ten správný čas pro optimalizaci vyhledávání na e-shopu?
Vyhledávání je nezbytnou funkcí každého e-shopu. Pomůže jednoduše definovat klíčovým slovem hledaný produkt a otevřít novou škálu možností nabídky. Mnoho e-shopů však podceňuje to, nakolik musí jít zákazníkovi vstříc, aby zboží opravdu našel....
Digitalizace logistiky, 12. 8. 2022 - Ivo Velíšek

Kvalita doručení určuje, zda se zákazník do e-shopu ještě vrátí

Kvalita doručení určuje, zda se zákazník do e-shopu ještě vrátí
Požadavky zákazníků na služby e-shopů stále rostou a samotná cena zboží již dávno není hlavním kritériem, podle kterého zákazní­ci obchod vybírají či hodnotí. Na významu nabývá pozitivní zkuše­nost s nákupem, zákaznický zážitek a samotné doručení...
  

- PR -

Jak zvolit vhodný nástroj pro organizaci práce příjmu a expedici

TSCMezi hlavní výzvy, které je třeba vyřešit patří finanční úspory, snadné ovládání nebo neustálý vývoj řešení. Neméně zásadní je míra personalizace zajišťující dokonalé sladění s nastavenými interními procesy. Je třeba bát v potaz unikátní přístup každého zákazníka k zajištění bezproblémového chodu dodavatelského řetězce.

Digitalizace logistiky, 8. 8. 2022 - Peter Bílik, Martin Kudláč

E-commerce 4.0

Masová personalizace nákupní zkušenosti akceleruje hybridní logistiku

E-commerce 4.0
E-commerce patří mezi nejvíce pro-zákaznicky orientované segmenty. Společnosti podnikající v tomto odvětví musí dosahovat alespoň základních standardů nákupní zkušenosti. Ta se díky pokročilým technologiím stává více zaměřená na unikátní preference...
akce
IT SYSTEMS 5/2022, 29. 6. 2022 - Jan Frič

Metaverza jako platforma pro další vlnu rozmachu e-commerce

Metaverza jako platforma pro další vlnu rozmachu e-commerce
Elektronický obchod hýbe světem již dlouho, ale má svá omezení. Stále se najdou oblasti, kde zákazník dává přednost osobní zkušenosti s produktem ještě před nákupem, nebo upřednostní prodejce, který mu vysvětlí specifika konkrétních výrobků....
  

- PR -

5 překvapivých statistik, které by měl znát každý e-shopař

Ať už plánujete založení internetového obchodu nebo jste už ostřílený e-shopař, orientace v branži je klíčem k úspěchu. Přečtěte si, jaké faktory mohou ovlivnit zisk a úspěšnost vašeho podnikání.

IT SYSTEMS 5/2022, 27. 6. 2022 - Matěj Kapošváry

Co neopomenout při návrhu B2B e-commerce řešení

Ignorovat přípravu se nevyplácí

Co neopomenout při návrhu B2B e-commerce řešení
Když firma investuje miliony korun do e-commerce řešení na míru, neměla by zapomínat na předimplementační fázi. Vyšší počáteční investice dokáže díky lepšímu pochopení zákazníků v dlouhodobém horizontu zvýšit tržby, a tím zkrátit dobu návratnosti....
 
Další stránky tematické sekce: 123456789
Ceník inzerce portálu SystemOnLine