Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 8. 7. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Informační systém pro nejmenší finanční organizace

ArbesSpolečnost Arbes Technologies představila odleh­če­nou verzi svého infor­mač­ní­ho systému ARBES AMS pro finanční start-upy, malé inve­s­tič­ní společ­nos­ti a obchodníky s cennými papíry. Nová verze s náz­vem AMS Start-up umožňuje i malým firmám pokrýt základní funkčnosti a procesy v dané oblasti, s možností nasazení ve velmi krátkém čase a za náklady přiměřené jejich aktuální velikosti.



Modulární systém ARBES AMS Start-up umožní pořídit minimalistické, ale plně funkční a dále konfigurovatelné řešení pro startupové společnosti v krátkém časovém horizontu, navíc za výjimečně příznivých podmínek. „Jednou z věcí, na kterou se u nás ve společnosti specializujeme, je tvorba softwarových řešení pro podporu obchodování na kapitálových trzích. Tato oblast podnikání čelí tlaku na modularizaci, digitalizaci a rychlou implementaci. Díky mnohaletým zkušenostem v této oblasti jsme se proto rozhodli vytvořit kompaktní, implicitně nakonfigurovaný systém, který může být velmi rychle dodán a finančně zákazníka příliš nezatíží,“ vysvětluje Branislav Beneš, ředitel divize Finančních Informačních Systémů společnosti Arbes Technologies.

Verze AMS Start-up se od velkého systému AMS liší v několika zásadních bodech. Licence je například v základní konfiguraci limitována pro tři jmenovité uživatele a je teritoriálně omezena na Českou republiku a jednu entitu. Limitován je také počet koncových klientů, respektive investorů, jejichž portfolio je v rámci systému spravováno. Dobrou zprávou je, že v momentě, kdy je omezený počet překročen, nic nebrání přechodu na standardní edici.

„Systém Start-up je však možné rozšiřovat i o další uživatele, a to dle licenčního ceníku. Samozřejmostí je uživatelský manuál a balíček poradentství, jehož součástí jsou vymezené dny na instalaci systému, důkladné proškolení i prostor pro konfigurace a reporting. Zkrátka tak, aby byl systém zákazníkovi nastaven na míru,“ dodává Branislav Beneš.


 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Boskovice umožňují elektronické podepisování i z mobilu

Město Boskovice stálo před výzvou, jak občanům zpřístupnit službu vzdáleného elektronického podepisování dokumentů i z mobilních zařízení. Cílem bylo umožnit využití tzv. fikce podpisu, díky které se dokument považuje za právoplatně podepsaný, pokud jej občan podá určitým způsobem, aniž by bylo nutné použít token pro kvalifikovaný elektronický podpis. Tento krok představuje další fází digitalizace veřejné správy a zjednodušuje komunikaci s občany i organizacemi.