- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Informační systém pro nejmenší finanční organizace
Společnost Arbes Technologies představila odlehčenou verzi svého informačního systému ARBES AMS pro finanční start-upy, malé investiční společnosti a obchodníky s cennými papíry. Nová verze s názvem AMS Start-up umožňuje i malým firmám pokrýt základní funkčnosti a procesy v dané oblasti, s možností nasazení ve velmi krátkém čase a za náklady přiměřené jejich aktuální velikosti.


Modulární systém ARBES AMS Start-up umožní pořídit minimalistické, ale plně funkční a dále konfigurovatelné řešení pro startupové společnosti v krátkém časovém horizontu, navíc za výjimečně příznivých podmínek. „Jednou z věcí, na kterou se u nás ve společnosti specializujeme, je tvorba softwarových řešení pro podporu obchodování na kapitálových trzích. Tato oblast podnikání čelí tlaku na modularizaci, digitalizaci a rychlou implementaci. Díky mnohaletým zkušenostem v této oblasti jsme se proto rozhodli vytvořit kompaktní, implicitně nakonfigurovaný systém, který může být velmi rychle dodán a finančně zákazníka příliš nezatíží,“ vysvětluje Branislav Beneš, ředitel divize Finančních Informačních Systémů společnosti Arbes Technologies.
Verze AMS Start-up se od velkého systému AMS liší v několika zásadních bodech. Licence je například v základní konfiguraci limitována pro tři jmenovité uživatele a je teritoriálně omezena na Českou republiku a jednu entitu. Limitován je také počet koncových klientů, respektive investorů, jejichž portfolio je v rámci systému spravováno. Dobrou zprávou je, že v momentě, kdy je omezený počet překročen, nic nebrání přechodu na standardní edici.
„Systém Start-up je však možné rozšiřovat i o další uživatele, a to dle licenčního ceníku. Samozřejmostí je uživatelský manuál a balíček poradentství, jehož součástí jsou vymezené dny na instalaci systému, důkladné proškolení i prostor pro konfigurace a reporting. Zkrátka tak, aby byl systém zákazníkovi nastaven na míru,“ dodává Branislav Beneš.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |