- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (35)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (45)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (68)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Informační systém pro nejmenší finanční organizace
Společnost Arbes Technologies představila odlehčenou verzi svého informačního systému ARBES AMS pro finanční start-upy, malé investiční společnosti a obchodníky s cennými papíry. Nová verze s názvem AMS Start-up umožňuje i malým firmám pokrýt základní funkčnosti a procesy v dané oblasti, s možností nasazení ve velmi krátkém čase a za náklady přiměřené jejich aktuální velikosti.


Modulární systém ARBES AMS Start-up umožní pořídit minimalistické, ale plně funkční a dále konfigurovatelné řešení pro startupové společnosti v krátkém časovém horizontu, navíc za výjimečně příznivých podmínek. „Jednou z věcí, na kterou se u nás ve společnosti specializujeme, je tvorba softwarových řešení pro podporu obchodování na kapitálových trzích. Tato oblast podnikání čelí tlaku na modularizaci, digitalizaci a rychlou implementaci. Díky mnohaletým zkušenostem v této oblasti jsme se proto rozhodli vytvořit kompaktní, implicitně nakonfigurovaný systém, který může být velmi rychle dodán a finančně zákazníka příliš nezatíží,“ vysvětluje Branislav Beneš, ředitel divize Finančních Informačních Systémů společnosti Arbes Technologies.
Verze AMS Start-up se od velkého systému AMS liší v několika zásadních bodech. Licence je například v základní konfiguraci limitována pro tři jmenovité uživatele a je teritoriálně omezena na Českou republiku a jednu entitu. Limitován je také počet koncových klientů, respektive investorů, jejichž portfolio je v rámci systému spravováno. Dobrou zprávou je, že v momentě, kdy je omezený počet překročen, nic nebrání přechodu na standardní edici.
„Systém Start-up je však možné rozšiřovat i o další uživatele, a to dle licenčního ceníku. Samozřejmostí je uživatelský manuál a balíček poradentství, jehož součástí jsou vymezené dny na instalaci systému, důkladné proškolení i prostor pro konfigurace a reporting. Zkrátka tak, aby byl systém zákazníkovi nastaven na míru,“ dodává Branislav Beneš.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Formulář pro přidání akce
23.9. | IT konference: Arrow Forum 2025 |
24.9. | Webinář: Platforma 3DEXPERIENCE jako páteř digitální... |
29.9. | The Massive IoT Conference |
1.10. | Odborná roadshow: Vaše cesta k digitalizaci |