facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 29. 6. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Aktualizace Synology DSM přináší vylepšení pro podniky a velká nasazení

Společnost Synology nedávno uvolnila novou verzi svého systému DiskStation Manager (DSM), který je využívaný ve všech NAS zařízeních Synology. Verze DSM 7.1 přináší rozšíření některých funkcí a širokou škálu menších aktualizací, zejména ale přináší dlouho očekávanou funkci pro kompletní zálohování celého systému na té nejzákladnější úrovni a agregaci sdílené složky, díky čemuž má více zařízení Synology NAS/SAN s růz­nými přihlašovacími jmény přístup ke stejné sdílené složce.



Systém DSM 7.1 přináší také vylepšení prostředí správy úložiště. Například sdílení dat mezi více zařízeními Synology NAS/SAN na různých místech je nyní významně jednodušší. Agregace sdílené složky využívá k vytváření symbolických odkazů mezi sdílenými složkami ve více jednotkách Synology funkci SMB DFS a zobrazujte několik souborových serverů Synology SMB v síti jako jedinou velkou složku portálu.

DSM

Jak už bylo zmíněno, DSM 7.1 nabízí kompletní zálohování celého systému na té nejzákladnější úrovni. Schopnost vytvářet snímky a replikovat celý systém Synology, vycházející ze služby Synology Active Backup for Business, významně zkracuje hodnoty RTO (délka trvání obnovy dat) v případě kompletního zhroucení serveru. Funkce kompletního obnovení systému také představuje rychlý a pohodlný způsob nasazení totožně nakonfigurovaných systémů.

Dále vylepšeno bylo také nové uživatelské rozhraní představené už ve verzi 7.0, které nově nabízí konsolidací úloh zálohování do praktického přehledu. To umožňuje správcům získat přesnější informace o tom, co se v systému právě děje, a to i v různých uživatelských účtech. U clusterů Synology High Availability si uživatelé nyní mohou prohlížet a spravovat disky v obou systémech z jediné instance nástroje Správce úložiště, což jim usnadňuje údržbu i správu.

Co se výkonu týče, systém DSM již dlouho podporuje ukládání do mezipaměti typu flash, čímž dochází k cenově výhodnému zvýšení výkonu náhodného vstupu/výstupu. Díky schopnosti zrychlit několik svazků úložiště současně tato nová verze dále zvýší výhodnost ukládání do mezipaměti SSD.

V DSM 7.1 představuje Synology také několik významných vylepšení aplikací a služeb:

  • Active Backup for Business: řízení šířky pásma, rozšířené funkce monitorování a vytváření sestav a podpora zálohování systému DSM
  • Active Insight: centralizované monitorování aktivity přihlašování a stavu úloh služby Hyper Backup plus funkce dávkové aktualizace monitorovaných systémů
  • Synology C2 Hybrid Share: snímky na straně serveru C2 společně s lokální správou verzí souborů nabízenou službou Synology Drive umožňují jednodušší obnovení
  • Directory Server: podpora řadičů domény pouze pro čtení vylepšuje zabezpečení a flexibilitu nasazení
  • Synology Drive: rozšířené funkce indexování, přepracované prostředí pro uživatele mobilních zařízení a vylepšené funkce monitorování a auditů
  • MailPlus: podpora systému Virtual DSM, rozšířené možnosti správy, vylepšení v oblasti importu a migrace
  • Virtual Machine Manager: vylepšení výkonu vstupu/výstupu úložiště a funkce QoS

Centrum balíčků

Současně s novou verzí DSM vydává Synology také novou verzi aplikace Surveillance Station 9.0, která přináší významná vylepšení použitelnosti, správy více míst, zabezpečení a další. Současně bude také představena doplňková služba C2 Surveillance. Služba C2 Surveillance využívá k bezpečnému uchování důležitých videozáznamů v případě fyzického poškození nebo krádeže zařízení NVR funkci duálního nahrávání nově představenou ve službě Surveillance Station 9.0.


 
  

- PR -

7 vlastností ERP systému, které dělají uživatelům radost

Kdy je ovládání ERP systému poho­dl­né? Když mohou jeho uživatelé snadno a efektivně pracovat s potřebnými funkcemi a informacemi bez zbytečných obtíží. Tím se zvýší produktivita jejich práce, omezí se chybovost a firma poroste.

  

- PR -

Unicorn Systems podpořil Pluxee v přechodu do cloudu

Softwarová firma Unicorn Systems pomohla společnosti Pluxee (dříve Sodexo Benefity), která se specializuje na oblast zaměstnaneckých benefitů, s přechodem do cloudu. Důvodem této náročné digitální trans­for­mace byla snaha modernizovat IT infrastrukturu společnosti a zvýšit efektivitu jejího podnikání.