Podnikové aplikace a služby

Podnikové aplikace a služby - 12. 1. 2023 - Josef Matoušek

Farmacie zítřka je flexibilní, efektivní a založená na datech

Farmacie zítřka je flexibilní, efektivní a založená na datech
Vysoká inflace, nedostatek čipů, bezpečností rizika nebo obrovské množství dat, která potřebujeme zpracovávat. Díky jasné strategii v oblasti digitalizace postavené na čtyřech pilířích se nám v Zentivě daří efektivně snižovat náklady, flexibilně inovovat a zvyšovat celkový standard a kvalitu výroby i každodenních činností. Digitální transformací budujeme moderní farmaceutickou firmu, která dokáže uspět na globálním trhu.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 11. 1. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nová verze GFI Exinda NetworkOrchestrator detekuje více než 2 000 aplikací a protokolů

Nová verze GFI Exinda NetworkOrchestrator detekuje více než 2 000 aplikací a protokolů
Společnost GFI Software se po­chlubila, že do svého řešení GFI Exinda NetworkOrchestrator v nově uvedené verzi 7.5.3 přidala 118 nových aplikačních signatur. Nyní tak řešení Exinda rozpozná více než 2 000 existujících apli­kací a protokolů, jejichž výkon­nost pak s pomocí řízení síťového provozu dokáže optimalizo­vat. Současně nová verze posiluje i ochranu proti útokům.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 10. 1. 2023 - Jan Kovalský

Softwarový robot může pomáhat s rutinou, ale i s podporou rozhodování

Softwarový robot může pomáhat s rutinou, ale i s podporou rozhodování
Automatizace firemních procesů je téma, které řeší snad každá společ­nost. Automatizovat lze samozřejmě již přímo v ERP tím, že ve zdrojovém kódu nastavíme automatické operace, s případnou validací a upozorněním, pokud někdy něco neproběhne tak, jak má. Druhou možností, často i levnější a efektivnější, je pomoci člověku prostřednictvím softwarového robota. Robotickou automatizaci procesů RPA nabízí integrační řešení Aiviro, které je určeno také pro systémy Helios.  více
 
E-commerce B2B/B2C, Podnikové aplikace a služby - 9. 1. 2023 - Matěj Kapošváry

Zvýšení lidskosti v e-commerce

Využijte zkušenosti z kamenných obchodů v e-commerce prostředí

Zvýšení lidskosti v e-commerce
Poslední dva roky vyhnaly nakupující z obchodů před monitory, a to nejen při nákupech, ale i v dalších fyzických interakcích, kdy se lidé od sebe začali vzdalovat z důvodu různých opatření či obav o svou bezpečnost. Jak tedy vrátit základní obchodní zásady v podobě osobního přístupu, péče a lidskosti do prodejních procesů?  více
 
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 5. 1. 2023 - Jakub Machka

Kybernetickou bezpečnost ve zdravotnictví lze zajistit pouze se znalostí vlastního prostředí

Kybernetickou bezpečnost ve zdravotnictví lze zajistit pouze se znalostí vlastního prostředí
Všichni to známe. Kybernetická bezpečnost a obecně ochrana informací a služeb je o zajištění ochrany základních tří atributů. Důvěrnosti, dostupnosti a integrity. Na tyto atributy v rámci dekompozi­ce primárních aktiv (myšleno informace, služby, procesy) působí hrozby prostřednictvím podpůrných aktiv. Jednou z kategorií podpůrných aktiv jsou technická aktiva, která zahrnují koncové stanice, servery, aktivní síťové prvky a další IT/OT/IoT zařízení. V segmentu zdravotnictví...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 4. 1. 2023 - Tomáš Molek

Chytrá řešení pro agregaci flexibility

Chytrá řešení pro agregaci flexibility
Prakticky již 2 roky je možné v ČR dodávat služby pro regulaci soustavy ze zařízení, která nejsou geograficky v jedné lokalitě a sdružovat je do tzv. agregačního bloku. Pokud z takovýchto zařízení složíte blok o výkonu alespoň 1 MW, můžete ho po patřičné certifikaci nabízet společnosti ČEPS – provozovateli české přenosové soustavy. Tento koncept v zahraniční známý pod pojmeme virtuální elektrárna s sebou nese určité nároky na IT řešení, a to jak z pohledu SW, tak...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 3. 1. 2023 - Richard Sládek

Nejčastější chyby při zavádění CRM

Nejčastější chyby při zavádění CRM
Moderní systémy určené k řízení vztahů se zákazníky (CRM) dnes nabízí širokou škálu funkcí. Zatímco některé společnosti ho používají k sledování svých potenciálních zákazníků, jiné pro automatizaci marketingu a služeb a ty nejlepší pro kompletní a efektivní řízení celé firmy. Bez ohledu na způsobu použití představuje CRM velkou výzvu. Výzvu v podobě pochopení, a především správné implementace v rámci organizace.  více
 

Při nasazení chatbota či voicebota je důležitým faktorem správně nastavit jejich „osobnost“

Při nasazení chatbota či voicebota je důležitým faktorem správně nastavit jejich „osobnost“
Chatboti a voiceboti stále častěji nacházejí uplatnění v oblasti zákaznického servisu, kde dokážou odbavit velkou část standardních klientských požadavků. Díky rychlosti jejich reakce mohou firmy zvýšit spokojenost klientů, zároveň je pořízení virtuálního asistenta levnější variantou než najímání nových pracovníků. Dnes si ještě běžní „boti“ s řadou specifických komunikačních situací neporadí, v budoucnu však zákazníci dost možná nerozeznají, zda hovoří s člověkem,...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 30. 12. 2022 - Soňa Výhonská, Viktor Mečiar

Jak pokrýt v docházkovém systému specifika jednotlivých odvětví

Jak pokrýt v docházkovém systému specifika jednotlivých odvětví
Evidence docházky zaměstnanců patří k základní agendě HR oddělení. Jednotlivá odvětví však mají svá specifika a ta se zase různí z pohledu zaměstnance, nadřízeného, personalisty či mzdovky. Každá skupina totiž klade na docházkový systém jiné požadavky. To vše se pak odráží i v požadavcích evidence docházky a ovlivňuje výběr docházkového systému.  více
 
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 29. 12. 2022 - Aleš Hok

Přežili jste kybernetický útok? Skvěle, ale vyhráno stále nemáte…

Přežili jste kybernetický útok? Skvěle, ale vyhráno stále nemáte…
Existují organizace odsouzené k tomu, aby si peklo spojené s úspěšným kybernetickým útokem prožily hned několikrát. Nad tím, proč se to děje, kterých organizací se to týká a jak z toho ven, se zamýšlí následující text.  více