facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Podnikové aplikace a služby

Efektivní řízení záplavy podnikových dat

Efektivní řízení záplavy podnikových dat
V posledních letech vyvolaly nové technologie jako 5G, internet věcí (IoT) a umělá inteligence (AI) v mnoha průmyslových odvětvích značný rozruch. Je to do značné míry proto, že mají potenciál dramaticky změnit způsob ukládání a používání informací nebo...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 24. 9. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nová verze IBM SPSS Modeleru

Nová verze IBM SPSS Modeleru
Společnost ACREA CR nám před­sta­vi­la novou verzi softwaru IBM SPSS Modeler, který pokrývá celý dataminingový proces od přípravy dat až po aplikaci výsledků modelů do praxe. Nová verze softwaru IBM SPSS Modeler 18.3.0 přináší celou řadu vylepšení a rozšíření...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 23. 9. 2021 - Rick Vanover

Dejte pozor na spící hrozby při návratu pracovníků z home office do kanceláří

Dejte pozor na spící hrozby při návratu pracovníků z home office do kanceláří
S probíhajícím návratem zaměst­nan­ců do kanceláří se mnoho z nich těší, že se vrátí do běžného pra­cov­ní­ho provozu. Chybí jim kolegové, oblíbená místa, kde obědvají, i firemní kultura na pracovišti, kterou nelze zcela přenést na Zoom. Správci IT na to...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 22. 9. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Na trhu je nová generace oblíbeného systému HELIOS

Na trhu je nová generace oblíbeného systému HELIOS
Společnost Asseco Solutions od 15. září letošního roku oficiálně doplnila produktovou řadu informačních systémů HELIOS o ERP systém nové generace – HELIOS iNuvio. Nový ERP systém pro malé a střední firmy by měl plně nahradit...  více
 

3 způsoby, jak umělá inteligence změní pracovní místa v kontaktních centrech

3 způsoby, jak umělá inteligence změní pracovní místa v kontaktních centrech
Umělá inteligence (AI) zásadním způsobem rozvinula technologie call center a způsob, jakým jejich zaměstnanci pracují. Konverzační AI může zaznamenávat a přepisovat hlasové interakce v reálném čase, což agentům pomáhá dodržovat postupy a omezovat objem práce...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 21. 9. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Propojení Acronis Cyber Protect Cloud s nástroji N-able

Propojení Acronis Cyber Protect Cloud s nástroji N-able
Acronis oznámil, že jeho řešení Acronis Cyber Protect Cloud je nově integrováno s nástroji N-able RMM a N-able N-central. Tato integrace umožňuje poskytovatelům IT služeb (MSP) významným způsobem zvýšit úroveň bezpečnosti jejich nabídky řízených služeb....  více
 
Podnikové aplikace a služby - 16. 9. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Zařízení NAS od QNAP bude možno spravovat pomocí aplikace TeamViewer

Zařízení NAS od QNAP bude možno spravovat pomocí aplikace TeamViewer
Společnost QNAP navázala spolupráci s firmou TeamViewer, která je poskytovatelem velmi populárního řešení pro vzdálené připojení, s cílem podporovat aplikaci TeamViewer v zařízeních QNAP...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 16. 9. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Canon nově nabízí aplikaci pro předtiskovou přípravu i ve formě cloudové služby

Canon nově nabízí aplikaci pro předtiskovou přípravu i ve formě cloudové služby
Společnost Canon představila novou cloudovou službu pro workflow produkčního tisku PRISMAprepare Go, který vychází z úspěšné řady softwaru PRISMA. Novinka je nástrojem pro bezpečné zadávání úloh a přípravu souborů pro menší poskytovatele tiskových služeb....  více
 
Podnikové aplikace a služby - 15. 9. 2021 - Jaroslav Nechyba

2020 byl špatným rokem pro ekonomiku, ale dobrým pro digitalizaci a také BIM

2020 byl špatným rokem pro ekonomiku, ale dobrým pro digitalizaci a také BIM
Asi jen těžko najdeme někoho, kdo by označil uplynulý rok za dobrý a normální. Světovou ekonomiku podle všeho čeká poměrně hluboká recese. Něco pozitivního ale přesto najít můžeme – omezení normálního života znamenala nový impuls pro digitalizaci. Ta dostala...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 15. 9. 2021 - Stanislav Kuznetsov, Vojtěch Strnad

Jak využít AI pro zlepšení zákaznické zkušenosti?

Odpovědí může být rekomendační systém

Jak využít AI pro zlepšení zákaznické zkušenosti?
Využívání umělé inteligence (AI) v průmyslu není žádnou novinkou. Současné technologické trendy jsou navíc ovlivněné i pandemií koronaviru, která v některých ohledech zapříčinila jejich rychlejší ukotvení. Firmy, které plánovaly přesun do online prostředí a nasazení moderních technologií...  více