- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Podnikové aplikace a služby
ITSM (ITIL) - Řízení IT, Podnikové aplikace a služby - 28. 5. 2012
Kerio Connect – flexibilní mail server s jednoduchou správou
Mailový server podporující týmovou komunikaci a spolupráci Kerio Connect cílí především na menší a střední společnosti. Těm nabízí výhody jako jednoduchost nasazení a správy, multiplatformní kompatibilitu a podporu mobilních operačních systémů. Řešení, které se na trhu staví do pozice konkurenta dominantního MS Exchange Serveru, není na trhu nováčkem. Jeho vývoj navázal na produkt Kerio MailServer, kdy v roce 2010 došlo k přejmenování na Kerio Connect. Podívejme se tedy na některé jeho funkce a vlastnosti. více
BPM – Procesní řízení, Podnikové aplikace a služby - 26. 5. 2012
Píše se rok 2012: normální je mít BPM a SOA
Jsou tomu už čtyři roky, kdy byla v časopisu IT Systém publikována série článků o konceptech SOA (service oriented architecture) a BPM (business process management). Z toho, co tehdy působilo poněkud vizionářsky, se stala záležitost, která je ve velkých organizacích s mnoha informačními systémy v zásadě samozřejmostí. Jak se uvádí ve zprávě Forrester Research z letošního ledna, SOA je dnes již mainstream. Pro účely... více
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 26. 5. 2012
Bezpečnostní politika v malých organizacích
V malém podniku je ochrana firemních dat zbytečný luxus, který lze v záplavě důležitějších problémů pominout. Takto dost možná přemýšlí značná část vedení malých firem. I v malé firmě platí, že ohrožení citlivých dat může způsobit velké ztráty. Podle statistik serveru Small Business Computing až osmdesát procent podniků, které postihne vážný únik informací, do dvou let od incidentu čelí vážným finančním problémům, nebo dokonce bankrotu. Správa a ochrana dat může být přitom jednoduší, a hlavně levnější, než si myslíte.... více
Veřejný sektor a zdravotnictví, Podnikové aplikace a služby - 24. 5. 2012
Řešení InterSystems HealthShare nové generace
Společnost InterSystems představila novou verzi své platformy pro zdravotnickou informatiku InterSystems HealthShare. HealthShare nové generace umožňuje interoperabilitu i aktivní analýzu. Platforma byla původně navržena pro veřejné zdravotnické informační systémy (HIE) na regionální či celostátní úrovni. Nyní byla rozšířena i o funkce umožňující poskytování... více
Podnikové aplikace a služby - 24. 5. 2012
XMPie oznamuje cloudové řešení Circle
Interaktivní nástroj pro vizualizaci 1:1 multikanálových kampaní
XMPie, společnost vlastněná firmou Xerox, uvedla nový produkt Circle. Jedná se o cloudovou službu, která je navržena pro podporu týmové spolupráce při přípravě individualizovaných multikanálových kampaní. Všem zapojeným subjektům poskytuje vizuální nástroje, které jim umožní sdílet koncepty, schvalovat návrhy, řídit vývoj, vyhodnocovat a schvalovat cíle a jednotlivé prvky kampaně a monitorovat analytické výstupy. Současná softwarová... více
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby, Podnikové aplikace a služby - 24. 5. 2012
Řádná evidence a vyhodnocování požadavků
Cesta k efektivní správě a údržbě majetku
Náklady na vlastní údržbu spravovaného majetku podniku stále rostou a tvoří velkou část objemu finančních prostředků vynakládaných na celkovou správu majetku. Nejefektivnějším prostředkem pro snížení nákladů bez vlivu na kvalitu služby je přesná a řízená evidence požadavků na údržbu a jejich vyhodnocování. více
CRM systémy, Podnikové aplikace a služby - 24. 5. 2012
CRM pro malé a střední podniky
Má být autonomní, nebo integrované v ERP?
Už dávno neplatí, že je ERP systém určen pro velké firmy, a ty malé se musejí spokojit s ekonomickým softwarem nebo Excelem. Není to ale tak dávno, kdy jeho logická součást zvaná CRM byla stále výsadou těch větších. Ani to už dnes není pravda. Faktem ale zůstává, že malé a střední firmy mají stále poněkud odlišné požadavky a také prostředky od těch velkých. A to musí tvůrci ERP i CRM respektovat. více
AI a Business Intelligence, Podnikové aplikace a služby - 23. 5. 2012
Software AG představuje řešení iKnow
pro vylepšení dodavatelsko-odběratelského řetězce
Software AG představila iKnow – řešení pro zpřehlednění objednávkového procesu. iKnow poskytuje účastníkům procesu informace a kontext pro efektivní podchycení kritických odchylek v dodavatelsko-odběratelském řetězci. iKnow je balíček software a služeb, který poskytuje jak dostatek informací, tak kontext pro přeměnu znalostí... více
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby, Podnikové aplikace a služby - 22. 5. 2012
Strategie údržby ve výrobních společnostech
s využitím informačního systému
Úspěšní dodavatelé informačních systémů pro správu majetku a údržbu strojů přinášejí svým zákazníkům nejenom vlastní informační systém, ale rovněž znalosti a zkušenosti s jeho optimálním nasazením pro naplňování cílů a strategie údržby. Správné vymezení možností informačního systému se může stát i významným motivačním faktorem pro posílení pozornosti věnované cílům a strategiím údržby ve výrobních společnostech. více
CRM systémy, Podnikové aplikace a služby - 22. 5. 2012
Co je a není CRM
neboli Řízení vztahů se zákazníky
Často se setkáváme s dotazem, co to vlastně je CRM? Je to pouze nějaký software pro řízení kontaktů, který stačí nainstalovat a zákazníci se nám jen „pohrnou“? Nebo to znamená, že nám pořád někdo volá a něco nám nabízí? V podstatě existují dva základní pohledy na CRM, a to jako na IT technologii a jako na podnikovou strategii. více
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce





















