Podnikové aplikace a služby

Kerio Connect – flexibilní mail server s jednoduchou správou

Kerio Connect – flexibilní mail server s jednoduchou správou
Mailový server podporující týmovou komunikaci a spolupráci Kerio Connect cílí především na menší a střední společnosti. Těm nabízí výhody jako jednoduchost nasazení a správy, multiplatformní kompatibilitu a podporu mobilních operačních systémů. Řešení, které se na trhu staví do pozice konkurenta dominantního MS Exchange Serveru, není na trhu nováčkem. Jeho vývoj navázal na produkt Kerio MailServer, kdy v roce 2010 došlo k přejmenování na Kerio Connect. Podívejme se tedy na některé jeho funkce a vlastnosti.  více
 

Píše se rok 2012: normální je mít BPM a SOA

Píše se rok 2012: normální je mít BPM a SOA
Jsou tomu už čtyři roky, kdy byla v časopisu IT Systém publikována série článků o konceptech SOA (service oriented architecture) a BPM (business process management). Z toho, co tehdy působilo poněkud vizionářsky, se stala záležitost, která je ve velkých organizacích s mnoha informačními systémy v zásadě samozřejmostí. Jak se uvádí ve zprávě Forrester Research z letošního ledna, SOA je dnes již mainstream. Pro účely...  více
 

Bezpečnostní politika v malých organizacích

Bezpečnostní politika v malých organizacích
V malém podniku je ochrana firemních dat zbytečný luxus, který lze v záplavě důležitějších problémů pominout. Takto dost možná přemýšlí značná část vedení malých firem. I v malé firmě platí, že ohrožení citlivých dat může způsobit velké ztráty. Podle statistik serveru Small Business Computing až osmdesát procent podniků, které postihne vážný únik informací, do dvou let od incidentu čelí vážným finančním problémům, nebo dokonce bankrotu. Správa a ochrana dat může být přitom jednoduší, a hlavně levnější, než si myslíte....  více
 

Řešení InterSystems HealthShare nové generace

Řešení InterSystems HealthShare nové generace
Společnost InterSystems představila novou verzi své platformy pro zdravotnickou informatiku InterSystems HealthShare. HealthShare nové generace umožňuje interoperabilitu i aktivní analýzu. Platforma byla původně navržena pro veřejné zdravotnické informační systémy (HIE) na regionální či celostátní úrovni. Nyní byla rozšířena i o funkce umožňující poskytování...  více
 

XMPie oznamuje cloudové řešení Circle

Interaktivní nástroj pro vizualizaci 1:1 multikanálových kampaní

XMPie oznamuje cloudové řešení Circle
XMPie, společnost vlastněná firmou Xerox, uvedla nový produkt Circle. Jedná se o cloudovou službu, která je navržena pro podporu týmové spolupráce při přípravě individualizovaných multikanálových kampaní. Všem zapojeným subjektům poskytuje vizuální nástroje, které jim umožní sdílet koncepty, schvalovat návrhy, řídit vývoj, vyhodnocovat a schvalovat cíle a jednotlivé prvky kampaně a monitorovat analytické výstupy. Současná softwarová...  více
 

Řádná evidence a vyhodnocování požadavků

Cesta k efektivní správě a údržbě majetku

Řádná evidence a vyhodnocování požadavků
Náklady na vlastní údržbu spravovaného majetku podniku stále rostou a tvoří velkou část objemu finančních prostředků vynakládaných na celkovou správu majetku. Nejefektivnějším prostředkem pro snížení nákladů bez vlivu na kvalitu služby je přesná a řízená evidence požadavků na údržbu a jejich vyhodnocování.  více
 

CRM pro malé a střední podniky

Má být autonomní, nebo integrované v ERP?

CRM pro malé a střední podniky
Už dávno neplatí, že je ERP systém určen pro velké firmy, a ty malé se musejí spokojit s ekonomickým softwarem nebo Excelem. Není to ale tak dávno, kdy jeho logická součást zvaná CRM byla stále výsadou těch větších. Ani to už dnes není pravda. Faktem ale zůstává, že malé a střední firmy mají stále poněkud odlišné požadavky a také prostředky od těch velkých. A to musí tvůrci ERP i CRM respektovat.  více
 

Software AG představuje řešení iKnow

pro vylepšení dodavatelsko-odběratelského řetězce

Software AG představuje řešení iKnow
Software AG představila iKnow – řešení pro zpřehlednění objednávkového procesu. iKnow poskytuje účastníkům procesu informace a kontext pro efektivní podchycení kritických odchylek v dodavatelsko-odběratelském řetězci. iKnow je balíček software a služeb, který poskytuje jak dostatek informací, tak kontext pro přeměnu znalostí...  více
 

Strategie údržby ve výrobních společnostech

s využitím informačního systému

Strategie údržby ve výrobních společnostech
Úspěšní dodavatelé informačních systémů pro správu majetku a údržbu strojů přinášejí svým zákazníkům nejenom vlastní informační systém, ale rovněž znalosti a zkušenosti s jeho optimálním nasazením pro naplňování cílů a strategie údržby. Správné vymezení možností informačního systému se může stát i významným motivačním faktorem pro posílení pozornosti věnované cílům a strategiím údržby ve výrobních společnostech.  více
 

Co je a není CRM

neboli Řízení vztahů se zákazníky

Co je a není CRM
Často se setkáváme s dotazem, co to vlastně je CRM? Je to pouze nějaký software pro řízení kontaktů, který stačí nainstalovat a zákazníci se nám jen „pohrnou“? Nebo to znamená, že nám pořád někdo volá a něco nám nabízí? V podstatě existují dva základní pohledy na CRM, a to jako na IT technologii a jako na podnikovou strategii.  více