K2 atmitec představí nový modul Servis

Společnost K2 atmitec se rozhodla zařadit do standardu IS K2 nový modul Servis, jehož výhoda spočívá mimo jiné v propojenosti s ostatními položkami systému. Lze tak například zobrazit seznam provedených servisních činností přímo na kartě zboží a na kartě zákazníka. Další výhodou modulu Servis je vytváření statistik servisních služeb. Statistiky umožňují manažerům jednoduše sledovat, které zboží (nebo výrobky, případně jejich části) je nejporuchovější, který servisní pracovník zvládá vyřídit zakázku rychle a kvalitně, zda jsou dodržovány termíny stanovené pro opravu atd. V případě práce techniků v terénu bude následně připravováno řešení pomocí webového klienta, který umožní zadat provedené servisní úkony do systému pomocí běžného internetového prohlížeče.



Mezi základní doklady modulu Servis patří servisní zakázka, která eviduje kontaktní údaje zákazníka, a servisní list. Servisní list obsahuje například specifikace výrobku, komentáře zákazníka, předchozí servisní údaje a také sleduje jednotlivé fáze servisního procesu. V průběhu dané fáze vznikají automaticky na pozadí potřebné doklady, jako jsou např. objednávky, průvodky, převodky atd. Pracovník je navíc upozorňován na možnost nedodržení termínů, na základě provedených servisních prací pak vyhodnotí náklady spojené se servisem a může provést fakturaci.


 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.