Podnikové aplikace a služby

Nová verze centrální správy TrustPort Management

Nová verze centrální správy TrustPort Management
TrustPort vydává novou verzi centrální správy TrustPort Management, která umožňuje vzdálenou instalaci, administraci a konfiguraci produktů firmy TrustPort v malých i velkých firemních sítích. Tento produkt poskytuje správcům sítě přehled díky upozorněním, statistikám a reportům tak, aby mohli zajistit ochranu koncových počítačů a serverů ve firemní síti. Jádro programu bylo přepracováno tak, aby se zvýšil výkon. Částí tohoto vylepšení je užitečná funkce obnovy systému. Nehledě na výrobce softwaru...  více
 

POHODA spolupracuje s MS Dynamics CRM

POHODA spolupracuje s MS Dynamics CRM
STORMWARE a Logic point oznamili, že společnost Logic point vyvinula produkt Konektor pro ekonomický systém POHODA a Microsoft Dynamics CRM 2011. Ten zabezpečuje výměnu dat mezi Pohodou a Microsoft Dynamics CRM, takže uživatelé mohou pracovat s oběma systémy jako s jedním integrovaným celkem. Microsoft Dynamics CRM díky Konektoru významně rozšiřuje ekonomický systém POHODA v oblasti nástrojů pro řízení vztahů se zákazníky a řízení obchodních aktivit firem (CRM). Výhodou je, že platformu Microsoft Dynamics CRM lze využít i pro...  více
 

Cognex představil OCRmax

Nový nástroj pro aplikace optického rozpoznávání znaků

Cognex představil OCRmax
Společnost Cognex představila algoritmus OCRMax, nový nástroj pro aplikace optického rozpoznávání znaků (Optical Character Recognition – OCR) a ověřování (Optical Character Verification – OCV). Algoritmus OCRMax je rychlý, snadno se nastavuje a jednoduše se používá na všech platformách systémů a softwaru počítačového vidění In-Sight a VisionPro. OCRMax je komplexním nástrojem typu vše v jednom (all-in-one), který dokáže zvládat variace znaků, zkosení textu, proporcionální...  více
 

Trend portálových technologií – Liferay

Trend portálových technologií – Liferay
Pokud jste se setkali s on-line marketingem, znáte tři jeho základní cíle: zvýšit výnos, snížit náklady a zvýšit uživatelskou zkušenost. Zároveň pro vás nebude novinkou, že hlavními on-line hráči současné doby jsou Google a Facebook. Tento článek se týká převážně posledního pravidla, zvýšení uživatelské zkušenosti a směrů v této oblasti. Aby toho mohly zmíněné firmy dosáhnout, potřebují získat maximální množství informací od uživatele....  více
 

Microsoft uvolnil SQL Server 2012

Microsoft uvolnil SQL Server 2012
Společnost Microsoft oznámila uvolnění databázové platformy SQL Server 2012. Nová verze této platformy pro tvorbu a správu databází díky více jak 170 inovacím představuje zásadní posun v celé řadě oblastí. Jedná se například o vysokou dostupnost a zvýšený výkon, který je nutný pro Enterprise platformu podporující kritické aplikace nebo nové způsoby vizualizace v rámci business intelligence. Mezi novinkami SQL...  více
 

Od správy webu k obchodním výsledkům

Trendy v oblasti content management systémů

Od správy webu k obchodním výsledkům
Chcete mít úspěšný web, který vám pomůže získat co nejvíce nových zákazníků? Publikační systémy ve své klasické podobě již přestávají požadavkům firem stačit. Na jejich místo se tlačí nástroje pro customer experience management (CEM či CXM), které rozšiřují funkcionalitu CMS o využívání různých kanálů pro komunikaci se zákazníkem a analýzu obchodních výsledků webu a umožňují je tak systematicky zvyšovat.  více
 

Jak vybírat cloud?

Cena až na druhém místě

Jak vybírat cloud?
Služby cloudu jsou ideálním řešením pro mnohé firmy. Především totiž umožňují vyhnout se výrazným jednorázovým investicím do pořízení celkové IT infrastruktury. Cloud computing obnáší zásadní změnu ve způsobu poskytování IT služeb. Je rychlejší, lepší i levnější. Jak se však zorientovat na trhu připomínajícím džungli a na co konkrétně se zaměřit?  více
 

Trend Micro Deep Discovery

nabízí ochranu před perzistentními hrozbami a cílenými útoky

Trend Micro Deep Discovery
Společnost Trend Micro představila Deep Discovery, třetí generaci řešení pro správu hrozeb. Trend Micro Deep Discovery nabízí zákazníkům přehled, informace a kontrolu celé sítě, které jsou nezbytné pro omezení rizik pokročilých perzistentních hrozeb a cílených útoků. Specializované detekční mechanismy se zaměřují na identifikaci aktivit pokročilého malwaru i lidských útočníků ve všech fázích cíleného útoku. Panely dashboard navíc zajišťují hloubkovou analýzu v reálném čase...  více
 

IS K2 spravuje zásilkové služby

IS K2 spravuje zásilkové služby
K funkčnostem informačního systému K2 přibyla v letošním roce správa zásilkových služeb, která umožní uživatelům sledovat a evidovat firemní zásilky. Řešení je součástí modulu Marketing, a má tak přímou vazbu na dodavatele či odběratele. Správa zásilkových služeb přináší zákazníkům například přehled o obsahu konkrétního balíku, možnost plánování a objednávání svozů, sledování historie...  více
 

Monitorování provozu sítě

Nedílná součást bezpečnosti

Monitorování provozu sítě
Každodenně se z médií dozvídáme o dalším z úspěšných útoků na významnou společnost, o velkém množství odcizených citlivých zákaznických či firemních dat, o nedostupnosti služeb v důsledku DDoS útoku a o mnoha dalších útocích na počítačové systémy a sítě. V minulosti se mohlo zdát, že se nás tyto útoky netýkají a naše data a počítačové systémy jsou v bezpečí, neboť většina medializovaných případů se přeci týkala velkých zahraničních společností. To však byl jen mylný dojem, což nám dokazují...  více